Idd, bovendien werkt chloroform beter dan welke openingszin dan ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
Slecht verhaal, zou niet nog een keer lezen 2/10
"Hey, ruikt dit naar chloroform?"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Idd, bovendien werkt chloroform beter dan welke openingszin dan ook
hey ik vind dat je leuke posts maakt wat is je favoriete fuckwatermeloen je danst mooiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
"wie the fuck ben jij"
Dude, you serious
Goed de OP samengevat. Nu mag je fappen in je eentjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
hey ik vind dat je leuke posts maakt wat is je favoriete fuckwatermeloen je danst mooi
Heeft voor mij wel eens gewerkt...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
"wie the fuck ben jij"
Dude, you serious
gelukkig heb ik een vriendin om mn pua op te oefenen. Laatst ging ik haar neggen en noemde haar een dikke tyfussnol. Toen moest ze huilen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goed de OP samengevat. Nu mag je fappen in je eentje
En ook nog eens geschikt voor dezelfde leeftijdscategoriequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
TS misschien moet je voortaan gewoon een stapel briefjes mee naar de club nemen met daarop 'Wil je verkering?' en dan zo'n vakje voor Ja en een voor Nee
Werkt net zo goed als wat je beschrijft in je OP
Als je me schattig noemt ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:20 schreef Fripsel het volgende:
Als je tegen mij zegt dat je wilt checken of ik niet psycho ben dan ga ik wel op zoek naar een andere vent
ja precies ditquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je me schattig noemt ook
En als je zegt 'wie de fuck ben jij' draai ik mij waarschijnlijk om zonder iets te zeggen
En 'je lijkt me een lief zusje'? lekker incestueus
Nou, een meisjes met een vergelijkbaar niveau er mee scoren moet TS vast lukken dus misschien moet hij hier juist mee door gaan.
Op die hoi hebben we de persoon qua uiterlijk en lichaamstaal toch al beoordeeld en zijn zijn kansen al beslist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ja precies ditMaar ik vond de psycho toch wel het ergste. Dat geneuzel over 'openingszinnen' ook altijd. Zeg gewoon hoi en stel jezelf voor.
Ze zijn toch allemaal echt rukquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Wat the fuck doe jij met je zusje dat je dit als een openingszin gebruiktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef SLSRamon het volgende:
Je doet mij denken aan mijn zusje je zou vast een lief zusje zijn.
Je kunt dit wel heel makkelijk hier gaan zeggen namens alle vrouwen. Maar vaak genoeg kun je als je een tijdje door praat alsnog haar aantrekkingskracht krijgen voor je.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Op die hoi hebben we de persoon qua uiterlijk en lichaamstaal toch al beoordeeld en zijn zijn kansen al beslist.
Dat hoor ik eigenlijk bijna nooit. Als ik echt 'Nee dankje' denk veranderd dat echt nooi meer in 'Nou vooruit'. Het kan dat ik niet meteen overtuigd ben, maar nee is nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:18 schreef SLSRamon het volgende:
[..]
Je kunt dit wel heel makkelijk hier gaan zeggen namens alle vrouwen. Maar vaak genoeg kun je als je een tijdje door praat alsnog haar aantrekkingskracht krijgen voor je.
Waar dat 1e gezicht uiterlijk belangrijk is. Maar sommige jongens die echt een leuke persoonlijkheid hebben en niet meteen opgeven maar gewoon door praten zolang ze niet echt wil dat je weg gaat kunnen er alsnog door heen komen.
Hoevaak hoor je wel niet in relaties dat het meisje zegt ''Ja hij was eerst totaal mijn type niet''. Uiteindelijk eindigen ze alsnog samen.
Ik zei nergens dat ik in zwart-wit dacht. Maar meer in gradaties qua kansen bij de eerste indruk. Beetje het idee: Lekker ding, oeh interessant, hij heeft wel wat, nou ik weet het niet hoor, denk het niet, rot op freak.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:18 schreef SLSRamon het volgende:
[..]
Je kunt dit wel heel makkelijk hier gaan zeggen namens alle vrouwen. Maar vaak genoeg kun je als je een tijdje door praat alsnog haar aantrekkingskracht krijgen voor je.
Waar dat 1e gezicht uiterlijk belangrijk is. Maar sommige jongens die echt een leuke persoonlijkheid hebben en niet meteen opgeven maar gewoon door praten zolang ze niet echt wil dat je weg gaat kunnen er alsnog door heen komen.
Hoevaak hoor je wel niet in relaties dat het meisje zegt ''Ja hij was eerst totaal mijn type niet''. Uiteindelijk eindigen ze alsnog samen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een vriendin om mn pua op te oefenen. Laatst ging ik haar neggen en noemde haar een dikke tyfussnol. Toen moest ze huilen.
vrouwen snappen echt niks van pua.
Lol die is briljant idd. Er nog wel even aan toevoegen dat je altijd al de fantasie had om je zusje te palen, terwijl ouders een avondje weg zijn.quote:
Probleem is dat dit 9 op de 10 keer alleen maar blijft bij eenmalig leuk zoenenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:09 schreef gewoonmeppen het volgende:
Als TS met het versieren ook zo uitvoerig is, dan geef ik hem weinig kans.![]()
Als er een wederzijdse aantrekkingskracht ik, dan maakt het nauwelijks uit wat je zegt.
Ik heb zelfs weleens gezoend met een onbekend meisje, zonder dat we vooraf iets tegen elkaar hebben gezegd.
Na een kwartier zoenen, hebben we wel elkaars naam gevraagdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:10 schreef SLSRamon het volgende:
[..]
Probleem is dat dit 9 op de 10 keer alleen maar blijft bij eenmalig leuk zoenen
Heey MsMessy is dit het beste topic?/ Wat is het beste topic hier?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik in zwart-wit dacht. Maar meer in gradaties qua kansen bij de eerste indruk. Beetje het idee: Lekker ding, oeh interessant, hij heeft wel wat, nou ik weet het niet hoor, denk het niet, rot op freak.
Ja he. Mijn vriendin stond laatst in de tram. Ze zag een man van eind 20, en ze kon zien dat hij haar lekker vond en dat hij aan het worstelen was om een openingszin te verzinnen, zonder succes. Volgens haar zei zijn lichaamstaal: 'ik weet niet wat ik moet doen, ik stap maar snel uit' terwijl zij toch allerlei non-verbale avances maakte om hem uit de tent te lokken, zonder succes. Zo zie je maar weer.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Openingszinnen zijn echt onzin. 80% is lichaamstaal en 20% is wat je zegt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef SLSRamon het volgende:
Maar om het jezelf wat makkelijker te maken zal ik je hierbij 5 geweldige verbale openingszinnen geven.
Hey leuk je te ontmoeten, wie ben jij? (ik gebruik bijna altijd deze)
Heey (Kijk haar diep in de ogen aan en zeg het volgende met een beetje intensiteit) wie the fuck ben jij?
Hey ik vond dat je leuk danste/ er leuk uit zag en moest je even ontmoeten. Ik ben … Wie ben jij?
Heey ik zag je staan en je leek mij heel schattig dus ik wilde even komen kijken of je dat ook bent en niet stiekem een beetje psycho bent.
Heey is dit de beste club?/ Wat is de beste club hier?
Je kunt bijna alle interacties gewoon vervolgen met een assumptie.
‘’Weet je.. Je lijkt mij een beetje Russisch’’’
‘’Je doet mij denken aan mijn zusje je zou vast een lief zusje zijn’’
‘’Ik heb het gevoel dat ik wel veel ouder ben dan jij’’
Sommigen maken er een kunst van (met wisselend succes, maar dat hoort er een beetje bij), maar het heeft verder weinig zin die na te doen, dan krijg je namaakkunstquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:42 schreef Hexagon het volgende:
Openingszinnen zijn bedacht om sukkels die geen chick kunnen versieren te jennen. Iedereen die beter weet lacht je uit.
Voo rmensen die het in de juiste context weten te doen maakt het inderdaad niets uit. Die kunnen bij wijze van met de zin "ik moet poepen" nog een vrouw versieren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen maken er een kunst van (met wisselend succes, maar dat hoort er een beetje bij), maar het heeft verder weinig zin die na te doen, dan krijg je namaakkunst
Eensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voo rmensen die het in de juiste context weten te doen maakt het inderdaad niets uit. Die kunnen bij wijze van met de zin "ik moet poepen" nog een vrouw versieren.
Maar de gemiddelde kerel kan zich beter verre van dit soort onzin houden. Het is puur trollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |