Idd, bovendien werkt chloroform beter dan welke openingszin dan ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
Slecht verhaal, zou niet nog een keer lezen 2/10
"Hey, ruikt dit naar chloroform?"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Idd, bovendien werkt chloroform beter dan welke openingszin dan ook
hey ik vind dat je leuke posts maakt wat is je favoriete fuckwatermeloen je danst mooiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
"wie the fuck ben jij"
Dude, you serious
Goed de OP samengevat. Nu mag je fappen in je eentjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
hey ik vind dat je leuke posts maakt wat is je favoriete fuckwatermeloen je danst mooi
Heeft voor mij wel eens gewerkt...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
"wie the fuck ben jij"
Dude, you serious
gelukkig heb ik een vriendin om mn pua op te oefenen. Laatst ging ik haar neggen en noemde haar een dikke tyfussnol. Toen moest ze huilen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goed de OP samengevat. Nu mag je fappen in je eentje
En ook nog eens geschikt voor dezelfde leeftijdscategoriequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
TS misschien moet je voortaan gewoon een stapel briefjes mee naar de club nemen met daarop 'Wil je verkering?' en dan zo'n vakje voor Ja en een voor Nee
Werkt net zo goed als wat je beschrijft in je OP
Als je me schattig noemt ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:20 schreef Fripsel het volgende:
Als je tegen mij zegt dat je wilt checken of ik niet psycho ben dan ga ik wel op zoek naar een andere vent
ja precies ditquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je me schattig noemt ook
En als je zegt 'wie de fuck ben jij' draai ik mij waarschijnlijk om zonder iets te zeggen
En 'je lijkt me een lief zusje'? lekker incestueus
Nou, een meisjes met een vergelijkbaar niveau er mee scoren moet TS vast lukken dus misschien moet hij hier juist mee door gaan.
Op die hoi hebben we de persoon qua uiterlijk en lichaamstaal toch al beoordeeld en zijn zijn kansen al beslist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ja precies ditMaar ik vond de psycho toch wel het ergste. Dat geneuzel over 'openingszinnen' ook altijd. Zeg gewoon hoi en stel jezelf voor.
Ze zijn toch allemaal echt rukquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Idd, bovendien werkt chloroform beter dan welke openingszin dan ook
Wat the fuck doe jij met je zusje dat je dit als een openingszin gebruiktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef SLSRamon het volgende:
Je doet mij denken aan mijn zusje je zou vast een lief zusje zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |