Geloof t of niet, ruim een jaar geleden mn patrooncode vergeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:41 schreef Physsic het volgende:
Offtopic: Bij de Samsungwinkel weten ze niet alles (of soms zelfs heel weinig).
Je telefoon had toentertijd niet gereset hoeven worden.
Dat zeg jij, stellig. Hoe weet je dat zo zeker? -edit- Ik zeg niet dat ik telefoonexpert bent, jij met deze stelligheid wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:44 schreef jackie12 het volgende:
Gewist is gewist. Dan ook de noodoproepen,screenshot,netwerkbereik.
Nee jackie, wat niet alleen mij maar vele anderen hier frustreert is dat jij rechtlijning denkt. 1 verklaring, 1 mogelijkheid en al het andere wuif je weg. Niet het zoeken naar juist zoveel mogelijk verklaringen (open mind) en die dan tegen elkaar afwegen (waarschijnlijkheidsanalyse).quote:Dat ik de enige ben die daar een logische verklaring voor heeft frustreert je en daarom verzin je er maar dingen bij.
Dat is waar, vreemd dat er dan geen spraakberichtjes zijn gevonden. -edit-?quote:En op iedere telefoon zit een spraakrecorder. Heb je geen bereik voor nodig net zo min als voor het maken van foto's
Ga je weer. Gelijk gesloten, gelijk uitsluiten.quote:Meiden hebben gewoon niet gebeld/ge-smst naar huis. Geen bericht achtergelaten op welke manier dan ook.
Vergezochte verklaringen van weer je Panamese prutsers raken kant noch wal.
Ik vind dit wel een heel belangrijk punt om achter te komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef ToniB het volgende:
Hans de vader van Kris rookt. Het is niet ondenkbaar dat Kris ook rookte. Hier op de foto onder het oranje/rode boekje, rechts boven, ligt een rode aansteker. [ afbeelding ]
Ik kan er niks aan doen dat jij niet snapt dat als een prutser per ongeluk de bel-geschiedenis wist dit dan voor alle oproepen geldt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeg jij, stellig. Hoe weet je dat zo zeker? Je bent kroegbaas? Ik zeg niet dat ik telefoonexpert bent, jij met deze stelligheid wel.
Net als met de tas beredeneer ik dat volgens mijn methode terug. De spullen zijn heel gebleven dus de tas was geen flutspeelgoed. Er is geen vuur gemaakt/gelukt, er was dus geen aansteker mee of geen gelegenheid voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:52 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een heel belangrijk punt om achter te komen.
Als Kris zou roken en dat is inderdaad een aansteker dan had ze die ongetwijfeld mee en zou ze die op zeker gebruiken.
Ik zou iig het halve bos in de fik zetten!
Nogmaals; RapaNui heeft uitgezocht dat Kris en Lisanne GEEN Panamese SIM hadden. Of ze roaming hadden weten we ook niet. Wat we wel weten is dat ze de wifi van het hostel gebruikten om contact met huis te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:56 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij niet snapt dat als een prutser per ongeluk de bel-geschiedenis wist dit dan voor alle oproepen geldt.
En niet de telefoontjes naar Papa en Mama wel, en de noodoproepen niet.
Hoe vochtig is een tropisch regenwoud?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Net als met de tas beredeneer ik dat volgens mijn methode terug. De spullen zijn heel gebleven dus de tas was geen flutspeelgoed. Er is geen vuur gemaakt/gelukt, er was dus geen aansteker mee of geen gelegenheid voor.
Daar zie ik dan graag de bron van. Des te meer reden om je spraakrecorder te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogmaals; RapaNui heeft uitgezocht dat Kris en Lisanne GEEN Panamese SIM hadden. Of ze roaming hadden weten we ook niet. Wat we wel weten is dat ze de wifi van het hostel gebruikten om contact met huis te hebben.
De kans is dus groot (als ze geen roaming hadden) dat ze helemaal niet naar huis KONDEN bellen. Waarmee al je aannames dus de prullenbak in kunnen.
RapaNui heeft het uitgezocht, we hebben het er al 50 topics geleden over gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:00 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Daar zie ik dan graag de bron van. Des te meer reden om je spraakrecorder te gebruiken.
Heb je niets beters?
Een aansteker, my kingdom for an aansteker! Dan waren ze gered, want vuur geeft rook en dan word je gevonden! Waarschijnlijk hadden ze dus geen 2e aansteker mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef ToniB het volgende:
Hans de vader van Kris rookt. Het is niet ondenkbaar dat Kris ook rookte. Hier op de foto onder het oranje/rode boekje, rechts boven, ligt een rode aansteker. [ afbeelding ]
Dat kan slordig taalgebruik zijn. Waarom zou je (duur en ik heb uitgebreide ervaring dat die dingen vaak niet aankomen) gaan smsen als je ook kan appen (gratis)?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:04 schreef jackie12 het volgende:
Ik hoor de moeder van Lisanne zeggen bij Umberto dat Lisanne sms-te en appte.
Dit begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogmaals; RapaNui heeft uitgezocht dat Kris en Lisanne GEEN Panamese SIM hadden. Of ze roaming hadden weten we ook niet. Wat we wel weten is dat ze de wifi van het hostel gebruikten om contact met huis te hebben.
De kans is dus groot (als ze geen roaming hadden) dat ze helemaal niet naar huis KONDEN bellen. Waarmee al je aannames dus de prullenbak in kunnen.
Ze zijn er ook niet in geslaagd vuur te maken met behulp van de lens in de camera. Ik weet niet of het voor de hand ligt daaraan te denken? Zou het mogelijk zijn de camera te gebruiken om vuur te maken zonder hem uit elkaar te halen? Als het geen spiegelreflexcamera was, dan waarschijnlijk niet. Zou je de lens eruit gepriegeld krijgen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:04 schreef matteo_111 het volgende:
Een aansteker, my kingdom for an aansteker! Dan waren ze gered, want vuur geeft rook en dan word je gevonden! Waarschijnlijk hadden ze dus geen 2e aansteker mee.
Een lens moet je er altijd uit kunnen halen. De meeste camera's hebben een objectief dat bestaat uit meerdere lenzen, terwijl je daar dan vaak geen vuur meer mee kunt maken. Moderne cameralensjes zijn vaak maar klein. Hoe groter hoe sneller vuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef math1985 het volgende:
[..]
Ze zijn er ook niet in geslaagd vuur te maken met behulp van de lens in de camera. Ik weet niet of het voor de hand ligt daaraan te denken? Zou het mogelijk zijn de camera te gebruiken om vuur te maken zonder hem uit elkaar te halen? Als het geen spiegelreflexcamera was, dan waarschijnlijk niet. Zou je de lens eruit gepriegeld krijgen?
Volgens mij gaat iedereen tegenwoordig zo op vakantie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet.
Je kan met een Nederlandse SIM toch gewoon gebruikmaken van het netwerk van een andere provider in het buitenland?
Als je dan 'roaming' uitzet in je telefooninstellingen, dan maak je geen gebruik van het internet, maar kan je wel gewoon bellen&smsen.
Nee, je moet roaming geactiveerd hebben bij je Nederlandse SIMprovider. Dus zeg Telfort (bestaat dat nog?) moet je bellen om je roaming te activeren. Kris noch Lisanne waren geen reizigers, dus de kans dat ze roaming al van zichzelf hadden acht ik minimaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet.
Je kan met een Nederlandse SIM toch gewoon gebruikmaken van het netwerk van een andere provider in het buitenland?
Als je dan 'roaming' uitzet in je telefooninstellingen, dan maak je geen gebruik van het internet, maar kan je wel gewoon bellen&smsen.
Ik heb dat nog nooit geactiveerd, en heb altijd kunnen bellen&smsen in het buitenland, dus ik neem aan dat dat standaard aan staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, je moet roaming geactiveerd hebben bij je Nederlandse SIMprovider. Dus zeg Telfort (bestaat dat nog?) moet je bellen om je roaming te activeren. Kris noch Lisanne waren geen reizigers, dus de kans dat ze roaming al van zichzelf hadden acht ik minimaal.
Als je geen roaming hebt, kun je geen contact maken met buitenlandse netwerken en dus ook niets; niet bellen en niet smsen. Wat je wel kan doen, is wat ze deden; je smartphone gebruiken om met wifipunten te verbinden.
Huh? Ik heb nooit iets geactiveerd en ik kon altijd gewoon bellen en sms-en in het buitenland..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, je moet roaming geactiveerd hebben bij je Nederlandse SIMprovider. Dus zeg Telfort (bestaat dat nog?) moet je bellen om je roaming te activeren. Kris noch Lisanne waren geen reizigers, dus de kans dat ze roaming al van zichzelf hadden acht ik minimaal.
Als je geen roaming hebt, kun je geen contact maken met buitenlandse netwerken en dus ook niets; niet bellen en niet smsen. Wat je wel kan doen, is wat ze deden; je smartphone gebruiken om met wifipunten te verbinden.
Wellicht is er een verschil tussen België en Panama.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nooit iets geactiveerd en ik kon altijd gewoon bellen en sms-en in het buitenland..
Nee, want als ik denk dat je goede punten hebt, benoem ik die, zoals:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:22 schreef jackie12 het volgende:
We verschillen van mening maar het komt bij mij een beetje over dat als ik rechts zeg dan zeg jij links
Zeg ik omhoog dan jij omlaag
Zeg ik dat ik Doutzen een lekker wijf vind dan vind jij dat van Viola Holt.
Maakt allemaal niet uit, we verschillen gewoon van mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |