Keertje bij In de Vrede halen lijkt me leuker.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het ook te veel. De 12, zou ik voor 9 euro wel halen.
Klopt, moet er nog steeds eens naar toe.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Keertje bij In de Vrede halen lijkt me leuker.
Same. Maar tis best een stukkie rijden!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, moet er nog steeds eens naar toe.
Ik ga volgende bestelronde een poging wagen. Appje downloaden om continu te redialen en gas eropquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, moet er nog steeds eens naar toe.
Zal eens kijken als ik weer in Duitsland ben. Paulaner heb ik er wel zien staan geloof ik, die anderen weet ik niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:46 schreef Seul het volgende:
GEZOCHT:
Nederlander die me een box met hefe-weizen bieren wilt verzenden!.. Hier kan 'k alleen Franziskaner krijgen (en Aventinus)... Ik zoek Weihenstephaner hefeweisse, WS Vitus, WS Korbinian, Paulaner hefeweisse, Ayinger hefeweisse, en de Kulmbacher Eisbock (moeilijk te vinden wss)...
Ik betaal voor alles natuurlijk... Verzending via Post.nl. Of gewoon ruilen, ook goed voor mij...
Hierbij hopend dat AH Belgïe ook Paulaner, Weihenstephaner hefe en Vitus intrekt...
Haha ik zag hem ja, ik heb hem zondag gedronken. Ik vond hem nog prima te doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:27 schreef Karstman het volgende:
En ook mijn (niet zo grote) AH heeft het bierschap behoorlijk gepimpt. Dat hadden meer mensen ontdekt want de schappen met belgisch spul was behoorlijk leeg alweer. Er stonden ook een paar flesjes van Kompaan uit Den Haag, dat is soort van lokaal.
Zelf nu 4 flesjes meegenomen: Goose Island IPA, Goose Island 312 Ale, Brand IPA en Poleeko Pale Ale. Vanavond maar meteen een van de Goose opentrekken.
Afgelopen weekend trouwens de English Breakfast Ale van Uiltje gedronken. Apart spul, bijna hartig bier waar je de thee in proeft. Je krijgt het gevoel dat je moet kauwen bij dit bier. Aardig probeerseltje maar zeker geen hoogvlieger.
Yep, maar hier verkoopt AH dat niet (Belgïe)... Maar ik ga wel even naar Hulst dan om daar de AH te plunderen...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef mckroket het volgende:
Bij de albert heijn kan je gewoon weihenstephaner kopen, net als de vitus en paulaner zag ik ook. Dus ik weet niet waar je woont :p en ayinger zie ik af en toe bij een restaurant dus die moeten het ook ergens vandaan halen?
Wil best wat bier naar je opsturen en dat jij bier naar mij opstuurt. Dm me even indien je interesse hebtquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:51 schreef Seul het volgende:
[..]
Yep, maar hier verkoopt AH dat niet (Belgïe)... Maar ik ga wel even naar Hulst dan om daar de AH te plunderen...
Huh in belgie heb je toch mooie drankenhallen die van alles verkopen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:51 schreef Seul het volgende:
[..]
Yep, maar hier verkoopt AH dat niet (Belgïe)... Maar ik ga wel even naar Hulst dan om daar de AH te plunderen...
Mocht je er nog niet bekend mee zijn kun je gelijk bier halen van :quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:51 schreef Seul het volgende:
[..]
Die belgeninvasie in Hulst ook altijdquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:51 schreef Seul het volgende:
[..]
Wordt een leuk feestje! Zijn wij ook welkomquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:08 schreef Seul het volgende:
De drie kratten Schneider (Tap 7 en 5) is voor feestjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:28 schreef Mgolovic het volgende:
Waar heb je die Oak Aged Abt 12 gehaald? Die ben ik nog niet eerder tegengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |