Kloptquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd. Die gozer die hier ook post, rhvkd oid, had hem van het weekend zag ik op untappd. Mitra den Bosch zei hij
Nondeju nog niet gespeld ook zie ikquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:44 schreef Rvhkd het volgende:
[..]
KloptBij Mitra Copernicus Den Bosch staat hij al in het schap. Lekker bier wederom, vanavond weer 1tje in de planning staan
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:01 schreef OMG het volgende:
Zie ik daar Viktor Vaughn's Venomous Villain op de plank?
Spotgoedkoop, maat!..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:54 schreef Opblaaspop077 het volgende:
(Eerlijk gezegd vind ik t goedkoop 7,5 voor 7 flessen
Had ik totaal 13 flessen en een fles bacardi razz (okokok no offence) voor 25¤ inkl. pfand.quote:
Scherp!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:01 schreef OMG het volgende:
Zie ik daar Viktor Vaughn's Venomous Villain op de plank?
Paulaner, sowieso de lekkerstequote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:54 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Dit net gehaald over de grens. Collectie geef ik vanavond aan een vriend cadeau, maar heb het voor mijzelf ook meegenomen.
Met de aangeraden biertjes uit het vorige topic.
(Ja alles is wit)
[ afbeelding ]
(Eerlijk gezegd vind ik t goedkoop 7,5 voor 7 flessen (ok ik ben weel weer genaaid want een fles is 3 x geteld ipv 2x).)
Nee, beter op een ander geschikter moment.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:22 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Bij de friet met frikandel vanavond?
Of is het zonde. Nee ik ga hem sowieso proberen haha.
Je hebt een brouwer die net over de grens in België brouwt, maar wel zijn bieren naar Bergen op Zoom laat verwijzen. "Zeezuiper" en "Dulle Griet" heb ik al van ze gedronken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:46 schreef mckroket het volgende:
http://www.missethoreca.n(...)lbiertrend-1728163W/
behoorlijk ziek allemaal... ben zeeer benieuwd naar welke lokale bieren er hier in de supermarkt komen. west-brabant, daar zit niet zo veel eigenlijk.. of zou het niet zó regionaal zijn.
en ik ben ook benieuwd naar welke 35 bieren die exclusief bij de AH zijn te krijgen.. niet bijvoorbeeld een flying dog neem ik aan?
De schelde brouwers :p (joh). Die gasten komen ook uit boz oorspronkelijk dacht ik. tussen zeeland tot zegmaar halverwege brabant heb je natuurlijk wel wat mogeljjkheden. Alleen zit ik jiet op het zoveelste tripeltje te wachten. En tja een uurtje richting de randstad en dan heb je er natuurlijk zat. Geen idee hoe het is opgedeeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt een brouwer die net over de grens in België brouwt, maar wel zijn bieren naar Bergen op Zoom laat verwijzen. "Zeezuiper" en "Dulle Griet" heb ik al van ze gedronken.
Hij viel mij een beetje tegen: beetje 'zwakke' smaak.quote:
Is ook zeker persoonlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:47 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Hij viel mij een beetje tegen: beetje 'zwakke' smaak.
Die franskraner was veel rijker en fruitiger.
Maar denk dat het gewoon persoonlijk is.
Hij dronk wel enorm lekker en het schuim was beter.
Paulaner heeft in mijn beleving juist een veel rijkere smaak dan Franziskaner.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:49 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Is ook zeker persoonlijk.
Qua Weißbier ben ik een echte Paulaner fan.
De rit ansich is al de moeite waard. Neem meteen wat glazen mee bij In de Vrede aan de overkant en drink er een Westvleteren, vergezeld door een boterham met Abdijpaté.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:13 schreef Wiehoe het volgende:
Maandag samen met een vriend naar Westvleteren om voor ieder 1 kratje Westvleteren 12 te halen. Ben benieuwd of het biertje de verhalen waar kan maken.
Vanochtend gelijk gebeld voor een afspraak. Het koste wel 83 pogingen om iemand aan de lijn te krijgen.
Als je tijd hebt misschien nog Sint Bernardus eraan plakken http://www.sintbernardus.be/bezoeken.php?l=nl (zelf geen ervaring mee).quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:28 schreef Wiehoe het volgende:
ah dat is ook nagenoeg om de hoek zie ik. Goede tip. Stoppen we daar ook even. En ook maar even in de Vrede. Leuk zo'n dagje op bierjacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |