Nee das een andere van struise :pquote:
Hier kan je wel es gelijk hebben... Ben massaal Reserva 2010 aan het inslaan trouwens... Qua prijs is er amper verschil hier tss Reserva en standaard Pannepot, dus...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:35 schreef mckroket het volgende:
Ik vind de normale reserva lekkerder dan de grand reserva denk ik. Gelukkig heb ik er nog 10 ofzo.van beide
dus jij hebt mogen voorproeven?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:42 schreef Opperprutser het volgende:
De Duvel Tripel Hop van dit jaar vind ik beter dan die van vorig jaar
Ze verkopen hem al op een paar plekkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:50 schreef mckroket het volgende:
[..]
dus jij hebt mogen voorproeven?
cool. waarom heb je dit mogen doen?
Ik was ook verbaasd. Die gozer die hier ook post, rhvkd oid, had hem van het weekend zag ik op untappd. Mitra den Bosch zei hijquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:07 schreef mckroket het volgende:
dat zal wel niet mogen. op hun eigen website staat 20 maart, zelfs met een countdown klok.
Ik had de 2014 nog van het weekeinde.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd. Die gozer die hier ook post, rhvkd oid, had hem van het weekend zag ik op untappd. Mitra den Bosch zei hij
Ik zou het inderdaad zeker niet kouden drinken dan jij doet. Blijft er weinig van de smaak over.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:29 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Welke temp raden jullie aan om witbier te drinken?
Ik drink meestal erdinger maar wil ook eens: HB hofbrau en Konig Ludwig halen (woon toch langs duitsland en scheelt bakken met geld, zijn deze week un de aanbieding).
Nu had ik laatst een erdinger rond ik gok 6-10graden. Ik heb hem gewoon zo uit de 'schuur' gepakt en opgedronken in een (normaal)glas (amstel 1870 0,3L). En ik vond dus dat er enorm veel smaak aan zat.
Maar nadat een vriend zei dat je wit bier dus ook bij 1-4 graden moet drinken was ik verbaast. De week er na had ik erdinger van precies 2 graden en ik vond het eigenlijk vrij smaakloos, wat ook logisch is(misschien zelfs koudet als 2?). Ik drink biet ook liever rond 5-6 voor de smaak...
Wat raden jullie dan aan? De volgende keer wil ik eens 4-5 graden proberen.
Kennen jullie die andere witbieren die op had genoemd? En zijn deze lekkerder/beter?
Bedankt
Erg lekker inderdaad die Tap 5, Mein Hopfenweisse. Aventinus is Tap 6quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:53 schreef Seul het volgende:
Aventinus Tap 5... Op zo 'n 6-8C°... Heerlijk is dat...
Ik heb heel wat mee te nemen denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:40 schreef bassieVL het volgende:
Neem ook meteen wat Paulaner Naturtrüb mee.
IPA en waarschijnlijk de Honkers Ale. Dat kan ik hier in de supermarkt namelijk ook vinden, en vooral de Honkers raad ik niet aan. Slappe zooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef Chandos het volgende:
Enkel IPA en een ander biertje gezien, was volgens mij geen stout. Desalniettemin leuk.
Voor dit weekend, time to compare:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |