Ja dat klopt.quote:
In tijden van onzekerheid kun je altijd vertrouwen op de zekerheid van Fok!quote:
heerlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In tijden van onzekerheid kun je altijd vertrouwen op de zekerheid van Fok!
Viel het op?quote:
waar lagen die uien nou?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef spijkerbroek het volgende:
*broodje filet americain met ui naar binnen schuif*
Het zou de slogan moeten zijn van Fok!...quote:
In de supermarkt.quote:
Kinky.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef spijkerbroek het volgende:
*broodje filet americain met ui naar binnen schuif*
uhm.. iew.quote:
Raar dansen en proberen een zombie na te doen met katten klauwen tijd.quote:
Ik vond die clip anders best eng toen. Ik was dan ook 8/9.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Raar dansen en proberen een zombie na te doen met katten klauwen tijd.
hij was ook eng. Maar die clip van Queen met de stofzuiger vond ik ook eng. Man met snor als vrouw uitgedost, ik snapte er niks vanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vond die clip anders best eng toen. Ik was dan ook 8/9.
Die vond ik dan wel weer humorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
hij was ook eng. Maar die clip van Queen met de stofzuiger vond ik ook eng. Man met snor als vrouw uitgedost, ik snapte er niks van
Precies.quote:
No thanks. In die tijd had je al echte metal. Venom stond in de kinderschoenen. Napalm Death, waar ik het daarstraks al over had, was al los aan het gaan.quote:
Jup. Een van de beste van Kate.quote:
Ze pretendeerden dan ook niet metal te zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
No thanks. In die tijd had je al echte metal.
Dat maakte het allemaal des te kneuziger. Het was echt tussen wal en schip allemaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze pretendeerden dan ook niet metal te zijn.
Jup. En ik weet dat er sowieso nog 2 voorbij komen.quote:
Ik kan hier juist weinig mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien wel het beste nummer van Queen![]()
New Order lijkt me wel een zekerheidje. Cutting Crew verwacht ik ook nog wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef Doedezemaar het volgende:
2 van mijn lijstje zijn ook wel zekerheden, denk ik, eentje absoluut
Begrijpelijk. Dit is toch wel heel anders dan de originele singlequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit echt in opperste verwarring te luisteren
ik doe weer mee, dat was nummer 2quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, ik streep maar weer een nummertje weg.
Beetje sneu om deze dan zo af te kappen trouwens. De 12'' duurt namelijk zo'n 10 minutenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe weer mee, dat was nummer 2
ja precies, dat kan toch gewoon niet? Daar hebben ze nou singles voor uitgevondenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje sneu om deze dan zo af te kappen trouwens. De 12'' duurt namelijk zo'n 10 minuten
Die duurt alsnog 7 minuten he.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies, dat kan toch gewoon niet? Daar hebben ze nou singles voor uitgevonden
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden ze het zelf doorgehad hebben? Net als steeds die andere versie van de PSB.
Dat hoorde ik wel, dat stukje kreeg ik meequote:
Ja.quote:
zullen wij de boel gaan overnemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat hoorde ik wel, dat stukje kreeg ik mee
Ongeloveloos hoe slecht de meest dj's de Engelse taal beheersen
En hun popkennis laat vaak ook te wensen over
vanuit mijn vorige huis was ik er in 20 minutenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ooit serieus overwogen daar stage te gaan lopen (jaaaaaaaaren geleden), maar is me toch tever reizen
muziek luisteren en met ons kletsen. Ik ben ondertussen aan het koken en opruimenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vrije middag en ik weet niet wat ik ermee moet doen
Wat gaan we eten?quote:
Het is hier anders nog een grote teringbende...quote:en opruimen
Nee spijkerbroek, geen vieze dingen denken...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel bezig met niet afgemaakt naaiprojectjes.
rendang, maar het is voor zondag ( en de rest voor de diepvries)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat gaan we eten?
[..]
Het is hier anders nog een grote teringbende...
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee spijkerbroek, geen vieze dingen denken...
Ik ben er 1 keer geweest (maar dat wist jij natuurlijk al), en doe er met de auto zeker 1,5 uur over. Trein waarschijnlijk een uur langerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanuit mijn vorige huis was ik er in 20 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |