SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 13-03-2015 10:20:51 ]
Baum is ook wel leuk ja.quote:
Een spons.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef Leonos het volgende:
Maar, met wat voor doek maken jullie je ketting schoon? Ik doe dat nu met een theedoek, maar komen er allemaal pluisjes op mijn ketting
Hipster met de aerodynamica van een vergiet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef very het volgende:
stainless steel erembald bicycle features unique laser-cut pattern
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat waren ook alweer goede schoenenmerken voor wat bredere voeten?
Dat weet veryquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niet soigne genoegquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:20 schreef Questular het volgende:
http://www.salden.nl/nl/k(...)-2-raceschoenen.html
ik heb deze en mn zwemvliespoten passen er prima in.
Dat zou inderdaad wel de beste oplossing zijn. Zit er alleen een beetje mee dat er hier geen douches zijn op het werk. Dan kun je wel schone kleding hier hebben en ff wat deo op spuiten, maar dan ben ik wel een beetje bang me hele dag vies te voelen.. Maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op dag 1 fiets heen, trein terug
Op dag 2 trein heen, fiets terug
Knut rijd 2/3 keer per week die 43 km naar z'n werk. Marco ook zoiets maar dan ietsjes korter (al rijd die wel vaak om naar huis)
Als je 's ochtends gewoon rustig rijd, zeker het laatste stuk, dan kan je je toch gewoon even opfrissen op het toilet?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel de beste oplossing zijn. Zit er alleen een beetje mee dat er hier geen douches zijn op het werk. Dan kun je wel schone kleding hier hebben en ff wat deo op spuiten, maar dan ben ik wel een beetje bang me hele dag vies te voelen.. Maar dat kan aan mij liggen
Behalve een internationale trein, is voor sommigen wel handig namelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 's ochtends gewoon rustig rijd, zeker het laatste stuk, dan kan je je toch gewoon even opfrissen op het toilet?
Je mag met je racefiets tijdens de spits de trein geeneens in.
Volgens mij ook niet hoor..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Behalve een internationale trein, is voor sommigen wel handig namelijk.
Alle wielrenners hier zeggen dat je die gewoon in de fietscoupé kan zetten. Wat overigens vrij logisch is als je die fietscoupés ziet. Kan wel verschillen per internationale trein natuurlijk. Voor een DB trein lijkt het me plausibel.quote:
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Alle wielrenners hier zeggen dat je die gewoon in de fietscoupé kan zetten. Wat overigens vrij logisch is als je die fietscoupés ziet. Kan wel verschillen per internationale trein natuurlijk. Voor een DB trein lijkt het me plausibel.
volgens mij northwavequote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zijn goede merken als ik ooit rond de 1500 zou willen uitgeven aan een nieuwe fiets?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:20 schreef eentwee het volgende:
Ik vind die Wilier uit het vorige topic ook niet mooi. Vooral omdat mat zwart met rood een kleurschema is uit een vorig decennium. En Wilier is nu ook niet echt state-of-the-art qua techniek of exclusiviteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |