Gewoon 21 minuten geen post in een livetopic. Ik was ook al wat anders gaan doenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk hoor en af en toe in dit topic. Lekker rustig.
Ik kan nu lekker rustig kijken en luisteren naar het geniale commentaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon 21 minuten geen post in een livetopic. Ik was ook al wat anders gaan doen
Op FOK! kijkt 99% alleen naar Nederlandse wedstrijden en Champions League. Natuurlijk is het stil.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon 21 minuten geen post in een livetopic. Ik was ook al wat anders gaan doen
Das waar. Tis ook niet echt een aansprekend affiche.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Op FOK! kijkt 99% alleen naar Nederlandse wedstrijden en Champions League. Natuurlijk is het stil.
Wat hilarisch.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:53 schreef GGMM het volgende:
Er zit nog minder man in het stadion dan bij de gemiddelde thuiswedstrijd van Vitesse.
eindelijk, tijdje niet gezienquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nu lekker rustig kijken en luisteren naar het geniale commentaar
Karina is dan ook #1 fan van de Rijdende Rechter. Meestal met een wijntje erbij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Karina vindt het veel gezelliger op TV
quote:
Ben sowieso veel minder online. En als ik niet alleen kijk dan ga ik niet zitten FOK!ken. Beetje ongezellig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Karina vindt het veel gezelliger op TV
TV SC en VBL SC zijn toch bondgenoten dus tsjaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ben sowieso veel minder online. En als ik niet alleen kijk dan ga ik niet zitten FOK!ken. Beetje ongezellig.
En jullie zijn net zo gezellig als TV hoor
daaromquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
TV SC en VBL SC zijn toch bondgenoten dus tsja
Ook en ze hebben Juventus supporters vermoord.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toeristenpubliek
Liever een Leeds voor mij
Ik weet er te weinig van om een oordeel te vellenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook en ze hebben Juventus supporters vermoord.
Ik zie nu mvg. 2-3 voor. Barney gaat ook degraderen. Febo is uitgewerkt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet er te weinig van om een oordeel te vellen
Ik weet de uitslag al .Febo moet nog meer frikandellen vretenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie nu mvg. 2-3 voor. Barney gaat ook degraderen. Febo is uitgewerkt.
Alleen maar breaks lol. Bunting wel gewonnen weet ik. Mooie kerel.toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet de uitslag al .Febo moet nog meer frikandellen vreten
Samen met Anderson en Chisnall de enige die puur is gebleven . Is potentieel ook top 4 materiaalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen maar breaks lol. Bunting wel gewonnen weet ik. Mooie kerel.toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |