Ze mochten van mij ook wel iets serieuzer doen want op Unicorn Loves Deer staan soms bijna kinderliedjes.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Vorige Alamo Race Track klonk opgewekter. Nog even wennen.
Ja, had het bij dat tweede nummer. Daarna vond ik het wel meevallen. Maar zijn stem lijkt wel een beetje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Alamo Race Track klinkt weer ontzettend tof op het eerste gehoor. Alt-J hoor ik er niet echt in, Nor.
Hood Politics is zeer fijn. Ik vind vooral U, Alright en For Sale niet helemaal zo fantastisch als de restquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het tempo gaat wat naar beneden in het middenstuk, misschien, maar de nummers worden er echt niet minder om.
Mommy en Hood Politics - die toch echt in het midden staan - zijn sowieso absurd goede en heel avontuurlijke tracks.
En Alright en For Sale zijn ook heerlijke nummers tjokvol jazzgeluiden. Dat kabbelt allemaal voort, vind je?
Begin me toch af te vragen over welk middenstuk jij het hebt. Mijn middenstuk is namelijk allesbehalve saai,.
Was het Norrage die vorige keer nog Bob Dylan hoorde in Alamo Race Track?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Alamo Race Track klinkt weer ontzettend tof op het eerste gehoor. Alt-J hoor ik er niet echt in, Nor.
Ja, daar was ik toen op teruggekomen. Verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was het Norrage die vorige keer nog Bob Dylan hoorde in Alamo Race Track?
U behoort mi tot het beste wat ie ooit gedaan heeft. Belachelijk creatieve en duistere track is dat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hood Politics is zeer fijn. Ik vind vooral U, Alright en For Sale niet helemaal zo fantastisch als de restmaar de lat wordt door de rest van de plaat misschien een beetje te hoog gelegd.
Dat heb ik dus met Black Messiah.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:00 schreef DO2 het volgende:
Kendrick heeft me volledig in z'n greep. Kom niet eens meer toe aan andere muziek.
Wat een plaat is TPAB, zeg. Daar gaat niets of niemand meer overheen. Zelfs geen Radiohead of Kanye.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
Nou The Cranberries zijn dus ook niks interessants buiten Zombie, weten we dat ook weer
Hoe bedoel je 'buitenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
Nou The Cranberries zijn dus ook niks interessants buiten Zombie, weten we dat ook weer
Ik hoor dit er wel in, maar dat zal je ongetwijfeld niet bedoelen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken Psycho van Muse ergens van. Dat stuk vanaf 4.43, Iemand weet welk nummer ik bedoel?
Ik roep de Kerft-hulplijn aanquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoor dit er wel in, maar dat zal je ongetwijfeld niet bedoelen.
Nieuwe Muse is in ieder geval een stuk beter dan de onzin die ze de afgelopen jaren geproduceerd hebben.
Lord Rondraai, ben jij dat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:10 schreef Beregd het volgende:
Ik doe mijn best maar hoor echt geen verschil tussen die nieuwe muse en al de vorige rommel die ze uitbrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |