quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Sinds februari staat Radio KLB op het rooster van GutterFM. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote, of luister lekker via je browser (hint, klik op het woord browser)
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
DE USER DIE DE LAPO HEEFT OPENT HET NIEUWE TOPIC, ER WORDT NIET GEKAAPT
Viel Spass!
[/quote]
Voor vanavond:
20.30: TARDIS. laat zijn deskundigheid op het gebied van Fok!sters horen.
21.30: De muzikale Fok! Quiz (onthulling van de inhoud en naam pas op die tijd)
22.30: Open, vooralsnog!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 19:04:53 ]
Het is van belang dat je daar zeer veel aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:06 schreef Der_Mann het volgende:
nog even nadenken welk nummer ik deze week ga verzoeken die niet wordt afgedraaid
ik weet niet of ik zoveel druk kan handelenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is van belang dat je daar zeer veel aandacht aan besteed.
hjb vieze flikkerquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Kijk al die kleuters stralen van geluk, hoogtepunt van de week hoor.
echt nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Nee dat was maandag al met moeder catkillerquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Ga je dreads wassen stinkerdquote:
ik sleur je van je fietsquote:
Bel ook een keer in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een piepstemquote:
Ik laat mijn vriendin altijd rechts fietsen zodat ze haar pakken.quote:
dan doe je gewoon net alsof je een voice changer gebruikt en als je dan zegt van ''ik ga nu mijn echte stem onthullen'' doe je alsof verbinding kwijtraakt en hang je opquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik laat mijn vriendin altijd rechts fietsen zodat ze haar pakken.
Heb jij het ook zo gedaan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan doe je gewoon net alsof je een voice changer gebruikt en als je dan zegt van ''ik ga nu mijn echte stem onthullen'' doe je alsof verbinding kwijtraakt en hang je op
Kies mij, kies mij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:55 schreef hoink581 het volgende:
Ik zoek nog meer deelnemers voor de quiz.
Tof tofquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik begin om 21.30, anders kan toto niet jureren.
ik doe meequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:55 schreef hoink581 het volgende:
Ik zoek nog meer deelnemers voor de quiz.
teruggaan naar die automatische playerquote:
jepquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef Toto69 het volgende:
Je moet nu luisteren via die listen.pls ding toch? en niet meer via die site mystream?
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef Toto69 het volgende:
Je moet nu luisteren via die listen.pls ding toch? en niet meer via die site mystream?
die hebben we ook al 3 weken niet meer ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://myradiostream.com/RadioKLB
off air
welke danquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die hebben we ook al 3 weken niet meer ofzo
gewoon de stream van gutter fmquote:
oh ja nee er is nog een andere stream die niet inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://myradiostream.com/RadioKLB
off air
hermann plsquote:
eensquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:02 schreef sperzieboontjes het volgende:
Jongens, dit is toch prachtmuziek?
bijdehand tyfusjongquote:
quote:
kom je mee op de quiz?quote:
neequote:
nope, ik hou het gewoon bij luisterenquote:
jammer hoor..quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
nope, ik hou het gewoon bij luisteren
tsjaquote:
ik wil je stem gewoon graag horenquote:
gaat niet gebeuren gquote:
DM Hoink581quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:07 schreef sperzieboontjes het volgende:
Kun je ergens verzoekjes insturen?
hoink dm'enquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:07 schreef sperzieboontjes het volgende:
Kun je ergens verzoekjes insturen?
die tientonner trekken ze toch niet van de fiets afquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik laat mijn vriendin altijd rechts fietsen zodat ze haar pakken.
ewa zappaquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:10 schreef Thezappa het volgende:
[..]
die tientonner trekken ze toch niet van de fiets af
geen idee maar klopt wel idd, zou dit zelf nooit opzettenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:10 schreef haan33 het volgende:
waarom zijn dit soort nummers alleen op de radio leuk?
supquote:
straight edge voor de ektenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:10 schreef remi1986 het volgende:
zo ik trek een biertje open .. proost!!
proost man!quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:10 schreef remi1986 het volgende:
zo ik trek een biertje open .. proost!!
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:10 schreef Thezappa het volgende:
[..]
sup
ik hebBIEEEERRRRrrrr...gvd blij mee zeg
net ff pepertjes gezaaid en nu kb radio , maar een flikker nr en ik ben weg haha
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]![]()
Nog eventjes over de recordpoging.....
iddquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]![]()
Nog eventjes over de recordpoging.....
fylax z'n topic had het record verbroken. Voor een kwartiertje ofzo, toen disste abo hem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
wat was er gebeurd met de recordpoging? volledig gemist
Laten we het erop houden dat veel users boos warenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
wat was er gebeurd met de recordpoging? volledig gemist
was ie mad?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
fylax z'n topic had het record verbroken. Voor een kwartiertje ofzo, toen disste abo hem.
lekker voor hemquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
fylax z'n topic had het record verbroken. Voor een kwartiertje ofzo, toen disste abo hem.
Geen glasvezelkabel naar je huis hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef Thezappa het volgende:
gdv mijn internet kan die stream niet laten draaien zo snel is het
Ja alleen die moeten betaald worden in pics aan mijquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef sperzieboontjes het volgende:
Is er ook ruimte voor reclame op KLB radio?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja alleen die moeten betaald worden in pics aan mij
heb wel glasvezel , maar geen kabel , wifi en die kutbabyfoons trekken alles kapotquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Geen glasvezelkabel naar je huis hebben
Stuur je de gebruikte paatjes wel door? Zeg maar het leesmap idee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja alleen die moeten betaald worden in pics aan mij
Tuurlijk, ze kunnen alleen iets plakkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stuur je de gebruikte paatjes wel door? Zeg maar het leesmap idee.
jeweettogquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze kunnen alleen iets plakken
Dat komt goed uit voor mijn plakboek.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze kunnen alleen iets plakken
die is er sws niet zo vaak meer volgens mijquote:
sowieso laatste paar dagen al wat rustigquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
die is er sws niet zo vaak meer volgens mij
gelukkig maarquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
die is er sws niet zo vaak meer volgens mij
haten op guusquote:
is al terug maar post ook niet veel meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:16 schreef Thezappa het volgende:
wanneer is die vette haas weer terug dan
heb je nog een nieuw liedjequote:
afgekickt>?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
is al terug maar post ook niet veel meer
is tijdens zijn ban zo dik geworden dat hij niet meer uit bed kan om naar z'n pc te gaanquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
is tijdens zijn ban zo dik geworden dat hij niet meer uit bed kan om naar z'n pc te gaan
teveel vet tussen de vingersquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
is tijdens zijn ban zo dik geworden dat hij niet meer uit bed kan om naar z'n pc te gaan
[..]
[..]
Ucciequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef Uccie het volgende:
Ik luister wel, maar kan niet inbellen als kandidaat.
meer ouwe lullen muziek ditquote:
niet zo zeuren lieve schatquote:
bepaal ik zelf wel, tfoequote:
quote:
rattenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]ik kom straks weer posten. Moet even voor mijn beestjes zorgen.
kom niet zehma highclass doen danquote:
ik wil wel voor je beestjes zorgen in ruil voor seksquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]ik kom straks weer posten. Moet even voor mijn beestjes zorgen.
tuurtlijk hermanquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil wel voor je beestjes zorgen in ruil voor seks
Vogels, en die hebben sinds vanochtend een ei, dus ik ga even zorgen dat ze een broedplekje krijgen.quote:
jij houdt wel van 58-jarige vrachtwagenchauffeurs?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
genaamd leoquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij houdt wel van 58-jarige vrachtwagenchauffeurs?
Oh neem jij de schaamluizen over?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen als ze het geen probleem vinden om hun anus te strekkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij houdt wel van 58-jarige vrachtwagenchauffeurs?
quote:
Leugensch!!!quote:
dit is veel leuker mangquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef Aethereal het volgende:
Moeilijk gezellig dit, ik moet alleen zo op stap dus dat is jammer
op stap > fok natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef Aethereal het volgende:
Moeilijk gezellig dit, ik moet alleen zo op stap dus dat is jammer.![]()
Druk, maar goedquote:
Remiquote:
Lekker met je bureaustoel omhoog en omlaag <3quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef sperzieboontjes het volgende:
Dit is echt van die hydraulicsmuziek.
heb ik in mijn poloquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef sperzieboontjes het volgende:
Dit is echt van die hydraulicsmuziek.
Neuhhhhhquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik vond het zelf ook niet heel geloofwaardig toen ik het typte
ik zag het ja, baasquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:23 schreef Toto69 het volgende:
FHF / Aangeboden: LG Smartphone
ik ben vandaag lief geweest
Tsja, ik zou best weer eens een keer op stap willen eigkquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:23 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Maar is niet zo veilig als achter de computer fokken
Meh, geloof het wel. Maar ik ben sowieso goedgelovig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
ik vind dat verhaal een beetje vreemd trouwens van dopflestypisch zo'n verhaal dat je op facebook en zo ook tegenkomt bij weggeefshit
Daar dacht ik ook aan jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
ik vind dat verhaal een beetje vreemd trouwens van dopflestypisch zo'n verhaal dat je op facebook en zo ook tegenkomt bij weggeefshit
niet zo zeurenquote:
meh was niet heel fantastisch ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:26 schreef sperzieboontjes het volgende:
Toch wil ik 8 Mile (?) nog wel eens zien.
alleen de rap battles waren leuk iddquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh was niet heel fantastisch ofzo
is wel leuke filmquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:26 schreef sperzieboontjes het volgende:
Toch wil ik 8 Mile (?) nog wel eens zien.
ewaaquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh was niet heel fantastisch ofzo
gewoon, vond het niet zo'n goede film. de rapbattles waren zoals remi al zei het beste van de film.quote:
Uhmquote:
ettoooquote:
SEEEEEquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ettoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
graagquote:
Pling! Regeerakkoordquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap niet waar dit mee te maken heeft
Altijd goed, wel in de koelkast dan toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon een sixpackje hebben zoals ik toch
nee in de diepvriesquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Altijd goed, wel in de koelkast dan toch?
neequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is de Ik Hit Hillemaol Gin Hermaaan soundbyte al langsgekomen?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik in KLB post.
Hallo!
welkomquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
Hallo!
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
Hallo!
Hallon!quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
Hallo!
Halloquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
Hallo!
Een zesje?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik dacht dat dit George Michael was.
JAquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan ook Isla Bonita draaien of Lambada, is precies hetzelfde tempo.
Helemaal fantastisch knul.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:32 schreef KanaalBoot het volgende:
Ik heb ADHD, ik heb voor de grap m'n pilletje eens niet genomen, ik ga me toch uit me plaat![]()
![]()
Is dit ook wel het nummer voorquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:32 schreef KanaalBoot het volgende:
Ik heb ADHD, ik heb voor de grap m'n pilletje eens niet genomen, ik ga me toch uit me plaat![]()
![]()
waar blijft mijn gangstashitquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
allebei beter dan ditquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |