abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150567833
Dag,

Ik heb hier nog een LG smartphone liggen. Ik weet zo 1,2,3 even niet welk type het precies is, maar je kan er wel het nodige mee. Zo kan je er whatsapp e.d. opzetten en zit er gewoon een playstore op. De telefoon ziet er nog best redelijk uit, op het scherm zit wel een kras maar die is niet enorm hinderlijk en de achterkant bevat ook wat gebruikerssporen.

Het is een leuk telefoontje voor mensen die het niet breed hebben... ik wil hem dan ook per se aan iemand geven die het nou echt goed kan gebruiken. Ik hoef niet alles van je te weten, maar een korte toelichting in dit topic of per PM zou ik fijn vinden, zodat ik zeker weet dat de telefoon naar de juiste persoon gaat.

Foto's:

Ik hoef niets voor de telefoon te hebben, omdat ik er zo snel mogelijk iemand blij mee wil maken en er vanaf wil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzenden doe ik liever niet, de telefoon is op te halen in Almelo.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 16:08:40 ]
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:19:02 #2
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_150568301
Tof dit
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_150568560
Lief gebaar Toto :) Hopelijk kom je iemand tegen die dit aanbod echt goed kan gebruiken (mocht het nou niet lukken, probeer het dan eens via welzijnsorganisaties in je buurt... die kennen vast wel iemand).
pi_150568619
:)

Heeft niet lang hoeven duren, kreeg een PM (ik ga geen username noemen, als diegene dat zelf wil dan mag dat :+). Dus de telefoon kan wat mij betreft morgen op de post naar de betreffende FOK!ker.
Topic mag van mij nog wel even openblijven tot hij de telefoon heeft ontvangen. :)
pi_150569332
Is het niet leuker om even te wachten, zodat je kan loten? Nu wordt het wel heel erg makkelijk en hebben anderen die ook niet zo breed hebben, geen kans gehad.

Verder tof idee. ^O^
pi_150569351
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
Is het niet leuker om even te wachten, zodat je kan loten? Nu wordt het wel heel erg makkelijk en hebben anderen die ook niet zo breed hebben, geen kans gehad.

Verder tof idee. ^O^
De persoon die mij PM'de had een goede reden (geen leuke reden voor de duidelijkheid), dus hij gaat sowieso naar iemand die het goed kan gebruiken. Ik had kunnen wachten, maar ach, ik vind dat het zo prima opgelost is. :)
pi_150570021
Lief gebaar!
pi_150570646
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:29 schreef Lobiyou het volgende:
Lief gebaar!
:)

Ik hoop dat hij goed aankomt en goed gebruikt zal worden ^O^
pi_150570734
Ik heb TS een bericht gestuurd aangezien mijn vriendin haar dochter een telefoon nodig heeft. Haar oude telefoon is stuk en ze moet eigenlijk altijd een telefoon bij haar hebben omdat ze diabetes heeft. Zelf hebben we op dit moment niet het budget om een nieuwe telefoon te kopen.

Dit komt ons erg goed uit! ^O^ ^O^

Heel erg bedankt TS :)

- Ik zal nog wel een update plaatsen bij ontvangst van de telefoon :)
pi_150570949
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:02 schreef dopfles1 het volgende:
Ik heb TS een bericht gestuurd aangezien mijn vriendin haar dochter een telefoon nodig heeft. Haar oude telefoon is stuk en ze moet eigenlijk altijd een telefoon bij haar hebben omdat ze diabetes heeft. Zelf hebben we op dit moment niet het budget om een nieuwe telefoon te kopen.

Dit komt ons erg goed uit! ^O^ ^O^

Heel erg bedankt TS :)

- Ik zal nog wel een update plaatsen bij ontvangst van de telefoon :)
^O^
pi_150571932
^O^
  donderdag 12 maart 2015 @ 20:53:45 #12
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150577673
Goede actie! ^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_150600090
Hier op in hakend:

Als het goed is heb ik na vandaag een BlackBerry Bold 9700 over.
Enige nadeel van deze foon is dat je'm soms moet booten omdat je anders niet gebeld kan worden.
Dit "probleem" heb ik nu maanden niet gehad en heb ook geen idee waar het door komt mócht het zich voordoen.
Anyway, als Toto69 nog meer berichten van geïnteresseerden heeft gehad en die mensen krijgen die LG dus niet: Wellicht interesse in deze Blackberry?
pi_150600140
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:03 schreef vannelle het volgende:
Hier op in hakend:

Als het goed is heb ik na vandaag een BlackBerry Bold 9700 over.
Enige nadeel van deze foon is dat je'm soms moet booten omdat je anders niet gebeld kan worden.
Dit "probleem" heb ik nu maanden niet gehad en heb ook geen idee waar het door komt mócht het zich voordoen.
Anyway, als Toto69 nog meer berichten van geïnteresseerden heeft gehad en die mensen krijgen die LG dus niet: Wellicht interesse in deze Blackberry?
Tof aanbod vannelle! Ik heb verder geen andere pm's/dm's gehad, maar wie weet leest iemand jouw bericht en kan diegene hem goed gebruiken :)
pi_150600542
Dan hoor ik het vanzelf wel. Of niet natuurlijk. :+
pi_150643406
Blackberry is inmiddels vergeven buiten Fok dus bij deze vervalt de aanbieding. :)
  maandag 16 maart 2015 @ 23:12:12 #17
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_150719680
Die spoiler maakt het helemaal af
pi_150799589
Ik heb begrepen dat de telefoon goed is aangekomen :)
  donderdag 19 maart 2015 @ 01:02:03 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150800151
Mooi! ^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')