quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Sinds februari staat Radio KLB op het rooster van GutterFM. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote, of luister lekker via je browser (hint, klik op het woord browser)
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
DE USER DIE DE LAPO HEEFT OPENT HET NIEUWE TOPIC, ER WORDT NIET GEKAAPT
Viel Spass!
[/quote]
Voor vanavond:
20.30: TARDIS. laat zijn deskundigheid op het gebied van Fok!sters horen.
21.30: De muzikale Fok! Quiz (onthulling van de inhoud en naam pas op die tijd)
22.30: Open, vooralsnog!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 19:04:53 ]
Het is van belang dat je daar zeer veel aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:06 schreef Der_Mann het volgende:
nog even nadenken welk nummer ik deze week ga verzoeken die niet wordt afgedraaid
ik weet niet of ik zoveel druk kan handelenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is van belang dat je daar zeer veel aandacht aan besteed.
hjb vieze flikkerquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Kijk al die kleuters stralen van geluk, hoogtepunt van de week hoor.
echt nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Nee dat was maandag al met moeder catkillerquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Ga je dreads wassen stinkerdquote:
ik sleur je van je fietsquote:
Bel ook een keer in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een piepstemquote:
Ik laat mijn vriendin altijd rechts fietsen zodat ze haar pakken.quote:
dan doe je gewoon net alsof je een voice changer gebruikt en als je dan zegt van ''ik ga nu mijn echte stem onthullen'' doe je alsof verbinding kwijtraakt en hang je opquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik laat mijn vriendin altijd rechts fietsen zodat ze haar pakken.
Heb jij het ook zo gedaan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan doe je gewoon net alsof je een voice changer gebruikt en als je dan zegt van ''ik ga nu mijn echte stem onthullen'' doe je alsof verbinding kwijtraakt en hang je op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |