quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hello hello helloNu heb ik het nummer in m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik ken dit nummer niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu heb ik het nummer in m'n hoofd
Wat!?quote:
A mulattoquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu heb ik het nummer in m'n hoofd
*mumble mumble*quote:
De chorus niet kennenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de lyrics dan niet kent.. het nummer moet je wel kennen joh
Alle wijven doen ICT & Media Design. Van de 200 nieuwe studenten zijn er 5 vrouw. Ik wil ICT & Software Engineering gaan doen. Dat kunnen ze niet handlen. Het is gek. Het is raar. Help, een meisje.quote:
Oeh een meisjequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alle wijven doen ICT & Media Design. Van de 200 nieuwe studenten zijn er 5 vrouw. Ik wil ICT & Software Engineering gaan doen. Dat kunnen ze niet handlen. Het is gek. Het is raar. Help, een meisje.
Anno 2015![]()
.
Hele klas wil bij je in het groepjequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alle wijven doen ICT & Media Design. Van de 200 nieuwe studenten zijn er 5 vrouw. Ik wil ICT & Software Engineering gaan doen. Dat kunnen ze niet handlen. Het is gek. Het is raar. Help, een meisje.
Anno 2015![]()
.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anno 2015![]()
.
FTFYquote:
Het is zo erg, laatst liep er een groepje meisjes en ik riep echt zo van OMG MEISJES OP SCHOOL. Zelfs voor ons is het raarquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is zo erg, laatst liep er een groepje meisjes en ik riep echt zo van OMG MEISJES OP SCHOOL. Zelfs voor ons is het raar.
Ghehe, verbaast me niks.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]dat heb ik ook bij ons op school
Eensquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe, verbaast me niks.
Nou ja, ik vind het super chill eigenlijk. Geen gezeik, lekker gamen, dreuge grappen, lompheid, mijn volk.
Nicequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe, verbaast me niks.
Nou ja, ik vind het super chill eigenlijk. Geen gezeik, lekker gamen, dreuge grappen, lompheid, mijn volk.
Soms zitten er guurrrlz van Communicatie in onze kantine (ga weg.), altijd herkenbaar aan hun lange rechte geblondeerde haren, zwarte leren vestjes, enkellaarsjes met gouden studs, dikke laag make-up en bruine leren handtas.quote:
Precies de chicks op het mbo bij detail handel en economische opleidingen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soms zitten er guurrrlz van Communicatie in onze kantine (ga weg.), altijd herkenbaar aan hun lange rechte geblondeerde haren, zwarte leren vestjes, enkellaarsjes met gouden studs, dikke laag make-up en bruine leren handtas.
Het is zo typisch.
Gedetailleerd wel, stalker much?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soms zitten er guurrrlz van Communicatie in onze kantine (ga weg.), altijd herkenbaar aan hun lange rechte geblondeerde haren, zwarte leren vestjes, enkellaarsjes met gouden studs, dikke laag make-up en bruine leren handtas.
Het is zo typisch.
Hier wordt enkel technische opleidingen gegeven, geen last van zulke meidenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is zo typisch.
Ik weet precies wat ze bedoelt thoquote:
Petjes en bontkraagjes :squote:Op donderdag 12 maart 2015 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ze bedoelt tho
Niet haten op m'n bontkraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |