Mensen zijn blij dat ie verlengtquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Frank krijgt altijd een bloemetje van Kolbeinn en Boilessen
Welk positiespel ?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat zie je alleen bij Ajax he? Positiespel.
Dominant je tegenstander kapot spelen door middel van tactische spelletjesquote:
Daar geven ze toch altijd zo hoog van op, in Amsterdam? Of Niet?quote:
Iedere speler heeft een eigen positie en voetbal is een spel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:53 schreef Coco98 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat positiespel precies is?
zit nu ook bij VI toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Joop maakt Pieter Zwart even belachelijk.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
leuke voetbalsite, net door Derksen even neergezet als lageschooljongens
Wat zei Johan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
leuke voetbalsite, net door Derksen even neergezet als lageschooljongens
...quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat die site door jongens van de lage school gerund wordt
Een Kieft uitspraak tot en met. RTL mag van mij ook wel stoppen met CI en de eredivisie doen, topshowtje.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je maar lang genoeg naar voetbalanalyses luistert, dan snap je er op een gegeven moment geen bal meer van.
Wat leuk om te horen van een PSV fanquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
Het lijkt wel alsof de wedstrijd in de Amsterdam ArenA wordt gespeeld.
nee, niet meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
...Ik bedoelde meer hoe kwam het ter sprake en of er nog wat meer werd gezegd door onze Johannes.
Madquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat leuk om te horen van een PSV fan
MADquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |