Wie?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:09 schreef zarGon het volgende:
Waarom moet er toch altijd een tegenpooltopic aangemaakt worden...
Om maar niet als een zeurkous over te komen: ja, inclusief bonuspunten.
Uiteraard..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is een tweaker krijg ik nu - punten?
Echt welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uiteraard..
Is je dildo nu nog sneller getweakt?
Prille relatie, 4 maanden, geen FOK!ster, wel geil
Meisjes van 4,5 jaar horen niet op FOKquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:26 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Herkenbaar... Vriendin (4,5 jaar) snapt er ook niets van.
MK heeft gescoordquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah jammer van die bonuspunten
Maar evengoed gefeliciteerd
Zit zelf net over het 1e jaartje heen
Edit: En ja, ze is een fokster
Hosselbaas is hij toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
MK heeft gescoordpics in dm graag.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Meisjes van 4,5 jaar horen niet op FOK
Het isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:32 schreef Galgeras het volgende:
Wat zijn dit voor rare topics... De 1 heeft een vriendin, de ander niet. Zie niet wat je met die informatie wil.
Proost meid.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 04:55 schreef Nammie het volgende:
Hrt is pas bijzonder dat fokkers veel met foksters gaan. Je zou toch zeggen dat de kans veel meer aanwezig is dat je iemand in real life tegenkomt dan via een forum waar je een beetje mee praat. Ik snap sar niet. Maar wel graplug..
quote:
Iemand was dronken vannachtquote:Op zaterdag 14 maart 2015 04:55 schreef Nammie het volgende:
Hrt is pas bijzonder dat fokkers veel met foksters gaan. Je zou toch zeggen dat de kans veel meer aanwezig is dat je iemand in real life tegenkomt dan via een forum waar je een beetje mee praat. Ik snap sar niet. Maar wel graplug..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |