Al een jaar of 2 of niet?quote:
Ik laat de rest van de details wel aan het betreffende stelletje over om te beantwoorden (of nietquote:
Oh dat is best een verrassing.quote:
Nohomo? Ook niet een heel klein beetje homo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een open relatie met Weissman nohomo
Moeilijk om een exacte dag te prikken.quote:
Geen grap.quote:
Fok! zit vol verrassingenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat is best een verrassing.
Bedoel er verder niets negatiefs mee. Gewoon neutraal. Gewoon een verrassing.
omg so kawaiiquote:
Mwoah, neequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Net een doosje bonbons die overdatum zijn he?
Noem jij mij overjarigquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Net een doosje bonbons die overdatum zijn he?
Of hij wil je op een originele manier vertellen dat hij je zwangerschapstest gevonden heeft.quote:
Die was negatiefquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of hij wil je op een originele manier vertellen dat hij je zwangerschapstest gevonden heeft.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een open relatie met Weissman nohomo
Jammer van de bonuspunten maar evengoed gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:22 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, ik moet hier ook posten. Maar geen Fok!ster.
Hoezo, is dat het enige waar je bonuspunten voor krijgt?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer van de bonuspunten maar evengoed gefeliciteerd![]()
Nee ook voor een Fok-baby, maar ja die punten krijg je ook al nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoezo, is dat het enige waar je bonuspunten voor krijgt?
Hmquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ook voor een Fok-baby, maar ja die punten krijg je ook al niet
Ik zou d'r keihard doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmnaja dan krijg ik gewoon mega extra dubbelpunten omdat het een superlekker ding is
Alleen als je een paar pics ter beoordeling stuurtquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmnaja dan krijg ik gewoon mega extra dubbelpunten omdat het een superlekker ding is
Ik heb een CoolGuyGF.zip voor je.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als je een paar pics ter beoordeling stuurt
Uhuh. Een beschrijving kun je krijgen, meer ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als je een paar pics ter beoordeling stuurt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |