SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent bezet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar wat moet ik hier allemaal posten dan?
Jep, bijna anderhalf jaar nu. Geen fokker, dus geen extra bonus punten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent bezet?
Edit: Snelle reactie trouwens
Ah jammer van die bonuspuntenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep, bijna anderhalf jaar nu. Geen fokker, dus geen extra bonus punten.
Username pleasequote:Op donderdag 12 maart 2015 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah jammer van die bonuspunten
Maar evengoed gefeliciteerd
Zit zelf net over het 1e jaartje heen
Edit: En ja, ze is een fokster
Van harte kerel! Een fokster zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, ik zal me maar even melden dan.
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van harte kerel! Een fokster zeker?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apartquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Jullie 2 samen of apart
[..]
Nice!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit topic is wel interessanter om te volgen vanwege de backfires als er koppeltjes uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Iets zegt me dat dit topic minder hard zal gaan.
Niet zo negatief manquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit topic is wel interessanter om te volgen vanwege de backfires als er koppeltjes uit elkaar gaan.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Cute, sinds wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word alleen agressief als ik aan een van de ex terug denk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet zo negatief man
Dan heb je toch altijd nog een leuke tijd samen gehad?
Sterker nog, 1 van mijn exen ben ik nog steeds mee bevriend en de andere exen kan ik nog steeds mee door een deur
Moet je meer eten dan past het niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
kan ik nog steeds mee door een deur
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Of ik ben stiekem een kloontje van Luna![]()
Working on itquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moet je meer eten dan past het niet meer.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Is dit echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Naja, hopelijk heb je er tenminste wel wat van geleerd...of was het echt -zo- slecht? Vanaf het begin al?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik word alleen agressief als ik aan een van de ex terug denk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |