En de soap Sauber V VdGquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er wel zin in. Meer door de Nederlandse inbreng dan wat anders
Hier ook zo.. Denk dat het zo'n 10/12 jaar teruggaat, naar de tijd dat Williams met BMW motoren reed en een wagen als een mantaquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:31 schreef Beach het volgende:
Zelden zo in spanning gezeten voor een seizoensstart.
Zeker. Maar was destijds denk ik toch te jong.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tuero was een prima coureur.
Dat is een beetje voor mijn tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hier ook zo.. Denk dat het zo'n 10/12 jaar teruggaat, naar de tijd dat Williams met BMW motoren reed en een wagen als een manta
waar heb je dit vandaanquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:38 schreef RingBewoner het volgende:
Update 23:34
Giedo is op weg naar het motorhome van Sauber.
ook niet met die zwitsal rotzooi?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan er 2 x zoveel wc rollen doorheen bij Sauber dit weekeinde. Al dat zweet tussen de bilnaad, al die aandacht... dat kunnen die Zwitsertjes niet aan.
Nouja, hij heeft maar een jaartje gereden maar deed weinig gekke dingen. Geen geweldenaar maar gewoon 'oke'quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zeker. Maar was destijds denk ik toch te jong.
En moet ook eerlijk bekennen dat ik toen 7 jaar oud was en ook niet alles zo scherp onthouden heb.
Emiel Ratelband is er nuquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het ze toch te heet onder de voeten worden?
Is-ie gewapend?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:27 schreef DenS het volgende:
23:22 Giedo is op het circuit
Gideo van der Garde heeft toegang tot de paddock en is inmiddels op het circuit.
![]()
Hoe kom jij er bij dat ie er wel eentje heeft?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
Even voor mijn info trouwens, overal lees ik dat VdG geen superlicentie zou hebben, hoe komen ze daarbij?
dat blijft vreemd. Bij de eerste rechtszaak deze week wordt gemeld dat hij een SL heeft laten zien aan de rechters. Bij het hoger beroep wordt er gezegd dat hij er geen één heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
Even voor mijn info trouwens, overal lees ik dat VdG geen superlicentie zou hebben, hoe komen ze daarbij?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat ie er wel eentje heeft?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef WEST het volgende:
[..]
dat blijft vreemd. Bij de eerste rechtszaak deze week wordt gemeld dat hij een SL heeft laten zien aan de rechters. Bij het hoger beroep wordt er gezegd dat hij er geen één heeft.
is in de eerste rechtszaak bewijs getoond aan de rechter.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat ie er wel eentje heeft?
Omdat die jaarlijks verlengd moet worden en dat voor dit jaar nog niet gebeurd is. Hij heeft er een van vorig jaar en voldoet aan de eisen van dit jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
Dat was dus voordat Sauber aan de board doorgaf dat zijn contract beëindigd is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
is in de eerste rechtszaak bewijs getoond aan de rechter.
quote:As previously noted, one of the steps is that the Contracts Recognition Board has to approve legal aspects of a driver's deal with a team. Monisha Kaltenborn wrote to the CRB last week to claim that the contract had been terminated, but despite the court rulings it seems that Sauber has not written to the CRB to reactivate the contract. That puts a stop to any attempt to fast track a licence through.
Naar die kuttekop van Sauber zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Giedo : Hé schat, kom je zo hierheen, drinken we een bier...eeeh colatje.
twitter:thebuxtonblog twitterde op donderdag 12-03-2015 om 23:50:40Day hasn't started well for van der Garde. Stranded outside the paddock. His pass won't operate the swipe gates. reageer retweet
nu nog via sport1go..., als je tv abbo heb.quote:
Gewoon net als Lewis Hamilton doen..quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Oeps @F1PaddockPass: Oh dear. Poor old Van der Garde can't get into the Paddock. It seems his FOM pass won't activate the swipes. Cue frantic phone calls... #F1
quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gewoon net als Lewis Hamilton doen..
Smartcard eruit en erin gedaan. Toen nog niks en zo opeens springt het beeld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Plotseling of iets geprobeerd?
19:48quote:
Nou mooi dat je nu beeld hebt. Geniet ervan zo dadelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:59 schreef WEST het volgende:
[..]
Smartcard eruit en erin gedaan. Toen nog niks en zo opeens springt het beeld.
je betaald na rato dus als ik om 13:00 opzeg dan betaal je 1 euro ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef D. het volgende:
Je hebt nog 5 minuten om 'm weer op te zeggen trouwens
Alleen ga ik nog ff plat of blijf ik wakkerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou mooi dat je nu beeld hebt. Geniet ervan zo dadelijk.
Ow, da's nog te overzienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef WEST het volgende:
[..]
je betaald na rato dus als ik om 13:00 opzeg dan betaal je 1 euro ofzo.
Ik zou na al deze spanning wakker blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:01 schreef WEST het volgende:
[..]
Alleen ga ik nog ff plat of blijf ik wakker
ik twijfel.
tenminste dat is de ervaring die ik eerder had.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, da's nog te overzien
Anyway, nu net mijn bestelling gedaan
twitter:reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:02:24Da steht er. Guido van der Garde am Eingang zum Fahrerlager. Er will fahren, kommt aber bisher nicht rein. #ausgp http://t.co/SISA34yXRU reageer retweet
Maar net was hij nog binnen? Management staat wel buiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:09 schreef zoem het volgende:
twitter:reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:02:24Da steht er. Guido van der Garde am Eingang zum Fahrerlager. Er will fahren, kommt aber bisher nicht rein. #ausgp http://t.co/SISA34yXRU reageer retweet
Lijkt mij nu echt meesterlijk als 1 van de coureurs, zoals Hamilton, Button of Perez hem naar binnen meeneemt. Als dat al mag. Volgens Lewis gaat dat dus wel makkelijker dan ik ooit dacht.quote:
Sorry, ik deed een edit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Lijkt mij nu echt meesterlijk als 1 van de coureurs, zoals Hamilton, Button of Perez hem naar binnen meenemen. Als dat al mag. Volgens Lewis gaat dat dus wel makkelijker dan ik ooit dacht.
ik kan nu alleen niet opzeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:07 schreef tralalala het volgende:
Goed dat jullie het zeggen, gelijk even opgezegd.
moeten we dat weten?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Edit: Jammer, hij is al binnen
Edit 2 : Ja ik ook !![]()
Kon bij mij pas een dag later via Mijn Ziggo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:13 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kan nu alleen niet opzeggen.
zal later vandaag eens kijken.
oke kijk ik zaterdag(morgen) even.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kon bij mij pas een dag later via Mijn Ziggo.
twitter:reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:15:0210.10 Uhr Ortszeit. Van der Garde mit neuem Pass doch im Fahrerlager. Besucht erst Motorhome, dann Garage. Verrückt. http://t.co/9iPtNJXlpb reageer retweet
Had daar stiekem ook wel op gehoopt bij Sport1.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:13 schreef tralalala het volgende:
Ik had wel live-beelden willen zien eigenlijk
oke dacht alquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Was een reactie op RingBewoner : Sorry, ik deed een edit !
Zou me niet verbazen Perez heeft zich relatief fel uitgesproken tegen deze gang van zaken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:16 schreef Max23 het volgende:
Op Twitter werd gezegd dat Sergio Perez en guest pass van Force India ging regelen voor Giedo. Zal die daarmee naar binnen zijn gekomen?
twitter:grandprixradio twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:09:52Hi Monica, I'm here!Where is the seat fitting?#Sauber Van der Garde #F1 http://t.co/Sm4STLVsil reageer retweet
twitter:grandprixradio twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:15:26Giedo can call Monisha Monica. reageer retweet
twitter:reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:16:40Van der Garde jetzt in der Garage. Kurz darauf kommen sämtliche Mechaniker heraus. Schwer zu sagen, ob das zusammenhängt. reageer retweet
Slap gelul. Het zal hetzelfde pussyfooting als vorig jaar zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze nogal conservatief met het draaien van de toeren. Als je de motor iets efficiënter maakt, wat ze gedaan hebben, kun je meer toeren draaien zonder de regels te breken. Ergo, ze draaien dit jaar met meer toeren en hierdoor is er meer lawaai dan vorig jaar.
Goeiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef hmmmz het volgende:
Als Sauber toch gaat rijden moet ik mijn f1 manager nog wel even aanpassen.
twitter:reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:20:13Van der Garde ist in der Garage. Die Mechaniker machen jetzt Frühstückspause. Was für eine absurde Nummer. #ausgp http://t.co/3md1zaUXYE reageer retweet
Op het moment dat het hoogtepunt al voorbij is?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef twiFight het volgende:
Hoe lang denken jullie voordat Sport1 een Giedo soap wil opstarten?
Ik blijf wakker, dit wil ik meemaken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef Meike26 het volgende:
De 2 meest besproken F1 rijders dit moment, beide uit het kleine koude Nederlandje..
Ik ben trots... ik ga slapen.
Als Giedo slim is schrijft hij een boek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef twiFight het volgende:
Hoe lang denken jullie voordat Sport1 een Giedo soap wil opstarten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |