twitter:reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:16:40Van der Garde jetzt in der Garage. Kurz darauf kommen sämtliche Mechaniker heraus. Schwer zu sagen, ob das zusammenhängt. reageer retweet
Slap gelul. Het zal hetzelfde pussyfooting als vorig jaar zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze nogal conservatief met het draaien van de toeren. Als je de motor iets efficiënter maakt, wat ze gedaan hebben, kun je meer toeren draaien zonder de regels te breken. Ergo, ze draaien dit jaar met meer toeren en hierdoor is er meer lawaai dan vorig jaar.
Goeiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef hmmmz het volgende:
Als Sauber toch gaat rijden moet ik mijn f1 manager nog wel even aanpassen.
twitter:reussierer twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 00:20:13Van der Garde ist in der Garage. Die Mechaniker machen jetzt Frühstückspause. Was für eine absurde Nummer. #ausgp http://t.co/3md1zaUXYE reageer retweet
Op het moment dat het hoogtepunt al voorbij is?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef twiFight het volgende:
Hoe lang denken jullie voordat Sport1 een Giedo soap wil opstarten?
Ik blijf wakker, dit wil ik meemaken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef Meike26 het volgende:
De 2 meest besproken F1 rijders dit moment, beide uit het kleine koude Nederlandje..
Ik ben trots... ik ga slapen.
Als Giedo slim is schrijft hij een boek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef twiFight het volgende:
Hoe lang denken jullie voordat Sport1 een Giedo soap wil opstarten?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef glasshole het volgende:
Giedo zit nu te schijten, staat het al op twitter?
Ja daar moeten we zeker trots op zijn. Ook voor Giedo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef Meike26 het volgende:
De 2 meest besproken F1 rijders dit moment, beide uit het kleine koude Nederlandje..
Ik ben trots... ik ga slapen.
Aan de banden zal het niet liggen. Die waren vorig jaar nogal conservatief, dus dit jaar moeten ze het ook wel aankunnen, ondanks dat de auto's anderhalf tot twee seconden per ronde sneller gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Slap gelul. Het zal hetzelfde pussyfooting als vorig jaar zijn.
En aan meer toeren hebben ze niks want die flutbandjes ploffen als je boven de 12k toeren gaat.
"Giedo, the Sauber year(s)". Kan nog wat worden!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als Giedo slim is schrijft hij een boek.
Giedo heeft net doorgetrokken, ik sta nu ook in de box van Sauber.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..].
Ga lekker zeiken bij COS in UTO.
Nee hoor, de FIA heeft gewoon weer aan Pirelli gevraagd of ze weer lekker hard kunnen slijten. Net als in 2012.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aan de banden zal het niet liggen. Die waren vorig jaar nogal conservatief, dus dit jaar moeten ze het ook wel aankunnen, ondanks dat de auto's anderhalf tot twee seconden per ronde sneller gaan
Anders val ik in slaap bij het pakket bezorgen. Komt er wel weer een stoeltje vrij bij PostNL.. ik zie een cirkel.. Nu ik nog een super licentie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik blijf wakker, dit wil ik meemaken.
Mark my words. Heb eerder volgens mij ook al gehint op een verfilming maar dat is misschien een beetje te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
"Giedo, the Sauber year(s)". Kan nog wat worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |