REINCARNATION CAN ONLY BE AN IMPROVEMENTquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:41 schreef RM-rf het volgende:
Zat eraan te komen, naar ik meen had hij zelf ook aangekondigd euthanasie te willen als zn ziekte de overhand zou nemen..
Ben eigenlijk wel benieuw wat de woordenwisseling was toen Pratchett en Dood elkaar tegenkwamen, moet vast een sterke zin geweest zijn
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-25401679quote:In an interview with the Mail on Sunday in 2009 he was sanguine about his prospects.
"I intend, before the endgame looms, to die sitting in a chair in my own garden with a glass of brandy in my hand and Thomas Tallis on the iPod, the latter because Thomas's music could lift even an atheist a little bit closer to Heaven.
"Oh, and since this is England, I had better add, 'If wet, in the library.' "
twitter:terryandrob twitterde op donderdag 12-03-2015 om 16:07:12Terry took Death’s arm and followed him through the doors and on to the black desert under the endless night. reageer retweet
Ik kom de inhoud van die post op meer plekken tegen, maar is het een fan die dat geschreven heeft, of komt het uit een van zijn boeken?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:04 schreef yvonne het volgende:
"I would like my pudding now nurse. And then I think I'd like to... write... something... I don't remember what."
[knip]
Nederlands dringt beter tot je door en volgens mij is de Nederlandse vertaling prima, maar zou ze in het engels lezen, goede oefeningquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:11 schreef trekker25 het volgende:
Iedereen ze hier in het Engels gelezen?
Lijkt me leuk om aan te beginnen, maar in Engels kost me veel meer energie:)
Small Gods had toch ook dat karakter, die schoonmaker die een soort Confucius was? Hilarisch!quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:00 schreef Dagonet het volgende:
Ik zit nu toch al een paar uur te denken wat ik zijn beste boeken vond.
Ik denk toch nog steeds Reaper Man, gevolgd door Small Gods, maar daarna?
ff snel eerst boek in NL op ereader gepleurd.. Kijken of de stijl wat voor me is. daarna maybe in het engelsquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:15 schreef Manke het volgende:
[..]
Nederlands dringt beter tot je door en volgens mij is de Nederlandse vertaling prima, maar zou ze in het engels lezen, goede oefening![]()
Gisteren was trouwens Douglas Adams' geboortedag.
Oh, in dat geval kan je beter even wat verderop beginnen, de eerste twee, drie boeken moest hij echt nog in z'n stijl komen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:19 schreef trekker25 het volgende:
[..]
ff snel eerst boek in NL op ereader gepleurd.. Kijken of de stijl wat voor me is. daarna maybe in het engels
Ik denk dat je in de war bent met Thief of Time.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Small Gods had toch ook dat karakter, die schoonmaker die een soort Confucius was? Hilarisch!
Death is sowieso zo'n sterk karakter.
In bad met de ereader maar wel ff worstelen die 1e bladzijdes...quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kan je beter even wat verderop beginnen, de eerste twee, drie boeken moest hij echt nog in z'n stijl komen.
[ afbeelding ]
Dit is wellicht een suggestie.
Ik kwam in dit topic voor dezequote:Op donderdag 12 maart 2015 17:22 schreef PeZu het volgende:
Did you get the number on that donkey cart
Ja daarom, de eerste boeken zijn een stuk ruwer om te lezen, je kan beter íets later instappen en dan teruggaan. Dat kan, zeker met die eerste boeken, makkelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:36 schreef trekker25 het volgende:
[..]
In bad met de ereader maar wel ff worstelen die 1e bladzijdes...
door het spel heb ik de boeken ontdektquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:22 schreef PeZu het volgende:
Did you get the number on that donkey cart
Lu-Tze zit zowel in Small Gods als Thief of Time.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Thief of Time.
Maar Reaper Man en Small Gods vind ik niet het best omdat ze zo grappig zijn maar omdat de concepten in de boeken zo sterk zijn.
bovenstaande illuistratie zegt weinig over waar dan wel in te stappenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:12 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Lu-Tze zit zowel in Small Gods als Thief of Time.
Beginners raad ik altijd Guards! Guards! aan omdat die naar mijn mening wat toegankelijker is dan de eerdere boeken.
Helaas niet zoals hij wilde. Zittend in de tuin met een glas sherry en muziek op zijn ipod.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:49 schreef Cat22 het volgende:
RIP PTerry
Hopelijk is hij waardig mogen gaan.
Maar wel met katten op zijn bed. Dat maakt iets goed.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helaas niet zoals hij wilde. Zittend in de tuin met een glas sherry en muziek op zijn ipod.
Dat zal the grim reaper ook hebben kunnen waarderen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar wel met katten op zijn bed. Dat maakt iets goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |