SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Maar diep van binnen lach ik.
Wat is er veranderd dan? Vandaag/gisteren nog?quote:
Mijn nederige excusesquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:23 schreef RijstbaI het volgende:
geen Waar we plezier hebben met wat er gaat gebeuren tt
Ik zat er nog zo klaar voor
Eerst ffkes een worstenbroodje naar binnen werkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
TT ik kan over 5 minuten nog wel een potje
GG ja, ik was niet zo onder de indruk van je team ja, ik vind 3 verdedigers ook echt kut dit seizoenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
GG TT
Je had veel meer verdiend haha
3 verdedigers is niks voor mij heb ik al wel gezien... wat een chaos in de 16 zeg.
Ja het liep echt niet lekker... was gewoon echt een grote chaos bij mij op het veldquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
GG ja, ik was niet zo onder de indruk van je team ja, ik vind 3 verdedigers ook echt kut dit seizoen
Haha maver heeft je geTR't bij zijn "mannetje"quote:
Sorry, ik kon er niet meer tegen na al die nederlagen, dus heb even met de mods van EA gebabbeld. Ik heb een mannetje in Canada.quote:
Ik wil ook zon mannetje in Canadaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon er niet meer tegen na al die nederlagen, dus heb even met de mods van EA gebabbeld. Ik heb een mannetje in Canada.
Waarschijnlijk is het trouwens gewoon een mannetje in India, maar ach, what's in a name. Engels is Engels toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil ook zon mannetje in Canada
Of een vrouwtje , if you know what I mean
IF Berg bijvoorbeeld, omdat er een SIF uit is gekomen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Vandaag/gisteren nog?
Dat heb ik helemaal niet gezien? Zijn die PR's dan aangepast?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Berg bijvoorbeeld, omdat er een SIF uit is gekomen.
Ja. Zal binnenkort een overzicht maken op WeFUT.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezien? Zijn die PR's dan aangepast?
Maar wat is je bron daarvoor? EA heeft dit toch niet gecommuniceerd? Of wel?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja. Zal binnenkort een overzicht maken op WeFUT.
Meest treurige is nog dat ze alsnog al die spelers met verkeerde range dan hebben genegeerd en zo'n poepspeler waar niemand om geeft een verandering geven die ook nog eens geen reet voorsteltquote:
Communiceert EA dat naar jullie wel toe in een lijstje ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja. Zal binnenkort een overzicht maken op WeFUT.
hello EA customerservice, this is Stevequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het trouwens gewoon een mannetje in India, maar ach, what's in a name. Engels is Engels toch?
Pradeep zul je bedoelenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hello EA customerservice, this is Steve
Dit jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meest treurige is nog dat ze alsnog al die spelers met verkeerde range dan hebben genegeerd en zo'n poepspeler waar niemand om geeft een verandering geven die ook nog eens geen reet voorstelt
sif messi stond er 2 dagen geleden 10 min lang op. Had hem kunnen kopen. Alleen lijkt messi mij niet eens zo geweldig dus maar niet gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja
"Ach, wat boeit het ons dat er geen IF Messi te vinden is op de markt. Laten we eerst maar eens rustig beginnen met het aanpassen van IF Berg."
EA serversquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar wat is je bron daarvoor? EA heeft dit toch niet gecommuniceerd? Of wel?
Suarez is kut messi is kut neymar is kut, wie de fuck vind jij wel goed danquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
sif messi stond er 2 dagen geleden 10 min lang op. Had hem kunnen kopen. Alleen lijkt messi mij niet eens zo geweldig dus maar niet gedaan.
Neymar kut? whut?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Suarez is kut messi is kut neymar is kut, wie de fuck vind jij wel goed dan
hahaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Berg bijvoorbeeld, omdat er een SIF uit is gekomen.
5-15 ipv 6-16
Ik zeg maar wat. Je had op de plaats van IF Messi nog zo 20 andere kaarten kunnen noemen. Maar IF Berg is vele malen belangrijker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
sif messi stond er 2 dagen geleden 10 min lang op. Had hem kunnen kopen. Alleen lijkt messi mij niet eens zo geweldig dus maar niet gedaan.
Oh dacht dat jij dat ook was, was het TT die niet zo blij met hem was denk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Neymar kut? whut?Dat heb ik nooit gezegd.
Ja klopt. Ea is een beetje raar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat. Je had op de plaats van IF Messi nog zo 20 andere kaarten kunnen noemen. Maar IF Berg is vele malen belangrijker.
Ik vond hem vies tegenvallen net.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij dat ook was, was het TT die niet zo blij met hem was denk.
Maaaar PALACIOGOD moet je goed vindende man met het staartje kan alles
Die is wel goed ja. De paar wedstrijden dat ik hem gebruikt had op een ander account.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat? Ik moest nog even wennen aan Neymarquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sinds al erg lang?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sinds wanneer kun je de songteksten via Spotify zien?
Je hebt echt al heel erg lang van die apps die je kan gebruiken waar meerdere songtekst dingen bij zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij mij pas sinds vandaag veranderd ofzo.
Knopje is nieuw jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij mij pas sinds vandaag veranderd ofzo.
Wanneer kunnen we de database op price ranges sorteren?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Knopje is nieuw jaMaar de interface is wel kutter geworden lijkt het.
Dit weekend moet lukken. Moet alleen nog een plekje vinden, de tabel zit nogal volquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:44 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de database op price ranges sorteren?
Chillquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit weekend moet lukken. Moet alleen nog een plekje vinden, de tabel zit nogal vol
Die gebruik ik ook nooit nee. Op zich wel een leuke functie, maar ik fix het gewoon altijd anders. Die button daar zou ik niet missen in ieder geval.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Chill![]()
Ik gebruik die "add to builder" knop eigenlijk nooit.
Nee niet geloofwaardig, je weet dat je in de zeik genomen word je vraag je alleen af hoe.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een schijtZit die RTL Late night van gisteren terug te kijken maar Sjon jij vond die vogel een geloofwaardige gast, die illusionist
?
Wat een baas is datquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat heeft die Motm Ideye gegeten joh
ik heb geen flauw Ideyequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat heeft die Motm Ideye gegeten joh
Anticlimax ja. Net als teams van 20k die fijner spelen dan teams van 20 mil.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
Teams waar je tijd in steekt die veel minder spelen dan teams die je in 2 minuten in elkaar gooit
Wat is dat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
http://www.goldah.com/fifa15/ps4
Gratis geld mannenAls het werkt dan.
Jup.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Anticlimax ja. Net als teams van 20k die fijner spelen dan teams van 20 mil.
Koop dan gewoon Gibbs en doe het lekker snelquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
Voor mensen die nog coins willen overzetten. Muller heeft een range van 150-9k. Gaat voor 1k. Weet niet of dat veel is voor coins overzetten..
Ik durf nooit op dit soort links te klikkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
http://www.goldah.com/fifa15/ps4
Gratis geld mannenAls het werkt dan.
IF bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koop dan gewoon Gibbs en doe het lekker snel
Waarom zou Ernst hier een scam link postenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik durf nooit op dit soort links te klikken![]()
Wat is het ernst
FUT op de PCquote:
UP Ibarbo ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
Voor mensen die nog coins willen overzetten. Muller heeft een range van 150-9k. Gaat voor 1k. Weet niet of dat veel is voor coins overzetten..
goldah: een site waar je munten kunt kopenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik durf nooit op dit soort links te klikken![]()
Wat is het ernst
uhuquote:
Alleen jammer dat niemand Gibbs kooptquote:
Vind het toch een mooie feature.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook nooit nee. Op zich wel een leuke functie, maar ik fix het gewoon altijd anders. Die button daar zou ik niet missen in ieder geval.
Afkortingen voor nations ipv volledige namen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind het toch een mooie feature.Workrates kunnen in ieder geval samen in een kolom, en verder puzzel ik nog wel wat.
Heb je toevallig wat losgeld over? ik speel ook op pc maar mn account is gereset.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:12 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Heb je toevallig wat losgeld over? ik speel ook op pc maar mn account is gereset.![]()
( ja ik ben een schooier )
Dacht ik ook aan ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afkortingen voor nations ipv volledige namen?
Doen alsof je 500K verkoopt terwijl je eigenlijk maar 200K verkoopt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
goldah: een site waar je munten kunt kopen
fifa15: een voetbalspel
ps4: een computervirus die als je TOTY Luizjes op eet en vervolgens je computer laat ontploffen.
Dat is idd al wel je 50e schooipost ja na je coinkoopban.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:12 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Heb je toevallig wat losgeld over? ik speel ook op pc maar mn account is gereset.![]()
( ja ik ben een schooier )
Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:14 schreef Wilskracht het volgende:
Waarom moet ik Bourabia van Waasland Beeveren voor 24K op de transferlijst zetten.
66 cam met 53 pace. Die gaat toch nemand kopen!!!!
Je post weer eens iets terwijl je geen idee hebt waar het over gaat. Je wordt met de dag labieler kerelquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doen alsof je 500K verkoopt terwijl je eigenlijk maar 200K verkoopt.![]()
Dan hebben ze straks ook al die IF kaarten nog die ze voor max bin kunnen verkopenzo kan ik ook wel een coinshopje beginnen
Leg mij dan eens uit hoe het werkt onlabiele ernstquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je post weer eens iets terwijl je geen idee hebt waar het over gaat. Je wordt met de dag labieler kerel
Flikker maar op, ik gooi een kant en klare link neer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit hoe het werkt onlabiele ernst
Je bedoelt stabiel denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Flikker maar op, ik gooi een kant en klare link neer.
het tegenovergestelde van labiel is stabiel hequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan koop ik toch nog steeds maar 199K (maximaal, als ik de verkeerde speler kies zelfs minderquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Flikker maar op, ik gooi een kant en klare link neer.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:22 schreef dolf1010 het volgende:
en natuurlijk biedt goldah op de pc geen gratis coins aan.... die 4k had ik best willen hebbon.
Leg het dan even uit als je het zo goed begrijpt, zeker in dit geval wil ik erg graag dom zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik ga weer op zoek naar een vrouw. Die zijn slimmer.
Ophouden nu.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Leg het dan even uit als je het zo goed begrijpt, zeker in dit geval wil ik erg graag dom zijn.
Hoe koop ik bij jou 499K voor ¤ 3.93?
Sukkeltje je weet dat je klem zitquote:
Ja slaat nergens op ditquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dagelijks dat Sjon-en-Ernst-gekibbel
Net alsof jij geen aandeel in het geheel hebtquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op ditbegint van alles tegen me te roepen over labiel en dom zijn weet ik veel wat nog meer, en dan te beroerd zijn om het even uit te leggen
![]()
Heeft waarschijnlijk weer een hap van de verkeerde smarties genomen en ligt al schuimbekkend te trippen ofzoik weet niet wat die man heeft hoor.
dan koop je hemquote:
Geniaal van EA om zo coins uit het spel te halenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:31 schreef jepperdeprep het volgende:
IF El Kabir is gewoon niet te krijgen joh. Half uur transfermarkt search button gespamt en net 100k aan silver packs open gemaakt. Ik geef het op
Ik post heel normaal dat ik het gek vind dat ze doen alsof ze je 499K verkopen terwijl het eigenlijk maar 199K is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net alsof jij geen aandeel in het geheel hebt![]()
Wat heeft maver hier mee te maken?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik post heel normaal dat ik het gek vind dat ze doen alsof ze je 499K verkopen terwijl het eigenlijk maar 199K is.
En dat ze dan zelf nog een speler krijgen die ze uiteindelijk voor 499K kunnen verkopen![]()
als dat een hele gekke post is waar mensen voor labiel uitgemaakt moeten worden, zou ik dat graag wel eens even horen van iemand wat daar dan zo labiel aan is![]()
Maar goed een volwassen kerel van 30 kan zijn woordkeuze blijkbaar niet beargumenteren en gaat dus gewoon roepen ophouden nu.wat een mooie wereld.
Zelfs die zou nog snappen dat je er maar 190K mee op schietquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:34 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wat heeft maver hier mee te maken?
Als jij te bang bent om op die link te klikken klik je niet. Maar ga dan verder niet bijdehand lopen doenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zelfs die zou nog snappen dat je er maar 190K mee op schiet![]()
Of hij moet gratis dure spelers krijgen van zijn "mannetje"
Ik heb toch op die link geklikt downiequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als jij te bang bent om op die link te klikken klik je niet. Maar ga dan verder niet bijdehand lopen doen
Dan ben je blindquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb toch op die link geklikt downiedaarna zeg ik zelfs nog wat ik er van vind maar blijkbaar is dat labiele info volgens jou
weet het niet hoor maar een beetje argumentatie voor dit soort uitspraken zou een volwassen kerel sieren.
En nogmaals ik hoor het graag als ik er zo enorm naast zit. Maar mijn logica zegt me dat dit goldah 5% taks kost voor 2 euro de 100K
Nou leg het eens uit dan.quote:
Klik godverdomme op die link, klik op free coins, list een speler van 4K en hoop dat hij verkocht wordt. Mongoolquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou leg het eens uit dan.
Ik wil 499K bij jou kopen voor 3.93.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ????
Hoe sneuquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Klik godverdomme op die link, klik op free coins, list een speler van 4K en hoop dat hij verkocht wordt. Mongool
nu zit ie in mijn hoofdquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet ik. Ik liet me meeslepen, sorry
Ik weet niet meer hoe hij gaatquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu zit ie in mijn hoofdecht zo'n oorwurm
Diegene wiens naam niet genoemd mag worden is voorbij gestreefd in domheid door jou. En dat is knap.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoe sneu
Iemand labiel en dom noemen terwijl hij het gewoon bij het rechte eind heeft om vervolgens over een likje free coins te beginnen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu zit ie in mijn hoofdecht zo'n oorwurm
oh had ik ff gemist in mijn jacht op el Kabirquote:
Kiesgedrag weet het nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom staat PVV er niet tussen dan
Nogmaals, je mag mij zo dom noemen als je wilt, maar heb dan wel even het fatsoen om uit te leggen wat er zo enorm dom is aan die post.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Diegene wiens naam niet genoemd mag worden is voorbij gestreefd in domheid door jou. En dat is knap.
he meidquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nogmaals, je mag mij zo dom noemen als je wilt, maar heb dan wel even het fatsoen om uit te leggen wat er zo enorm dom is aan die post.
Maar verder heb ik ook geen zin om enige energie te stoppen in een discussie met iemand die zich gedraagt als een 5-jarige.
Ja ik vind dat die oudjes van tegenwoordig maar weinig respect hebbenquote:
Het raakt je hequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nogmaals, je mag mij zo dom noemen als je wilt, maar heb dan wel even het fatsoen om uit te leggen wat er zo enorm dom is aan die post.
Maar verder heb ik ook geen zin om enige energie te stoppen in een discussie met iemand die zich gedraagt als een 5-jarige.
Nee ik vind gewoon dat je je als een debiel gedraagt en zeg daar iets van.quote:
Vies zemmeltjequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op ditbegint van alles tegen me te roepen over labiel en dom zijn weet ik veel wat nog meer, en dan te beroerd zijn om het even uit te leggen
![]()
Heeft waarschijnlijk weer een hap van de verkeerde smarties genomen en ligt al schuimbekkend te trippen ofzoik weet niet wat die man heeft hoor.
Gewoon wegkoppen misschien?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
Meh, kwam er echt totaal niet doorheen Tim.
Weet ook niet hoe ik dat soort hoekschoppen moet verdedigen eerlijk gezegd
Goed gespeeld wel.
Dus je hebt gratis coins? Is dat een promo ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Oké dan. Nog een keer proberen en dan een goldpack scoren.
Haha leuk man.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon wegkoppen misschien?
Wie zegt dat hij hem lang namquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon wegkoppen misschien?
Ik zet standaard een speler weg op de punt 5...quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha leuk man.
Nee van die standaard dingen als naar eerste paal gaan etc... krijg die online ook echt vaak tegen
Wat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zet standaard een speler weg op de punt 5...
Ik varieer best veel met mijn corner looplijnen en zag na de eerste (waarbij ze om je keeper gingen staan) dat je de 1e paal helemaal vrij liet, dus toen deed ik die instructie dat ze naar de eerste paal moeten komen. Snap niet dat zoveel mensen ze kort nemen..ik scoor er vaak genoeg uit door gewoon te kijken waar de ruimte ligt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
Meh, kwam er echt totaal niet doorheen Tim.
Weet ook niet hoe ik dat soort hoekschoppen moet verdedigen eerlijk gezegd
Goed gespeeld wel.
Een van je spelers op de hoek van het 5-meter gebied wegzetten. En dan bij voorkeur niet de kleinste.quote:
Direct nemen als je instructie richting de eerste paal geeft is ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik varieer best veel met mijn corner looplijnen en zag na de eerste (waarbij ze om je keeper gingen staan) dat je de 1e paal helemaal vrij liet, dus toen deed ik die instructie dat ze naar de eerste paal moeten komen. Snap niet dat zoveel mensen ze kort nemen..ik scoor er vaak genoeg uit door gewoon te kijken waar de ruimte ligt.
Ik weet nu wel wat ik zo moeilijk vind aan jouw (verdedigene) spel..jij doet verdedigend gewoon nooit iets voor mijn gevoel. Alleen maar achteruit lopen en auto pressen en wachten tot ik een fout maak of mijn geduld verlies..en meestal is het dan dat laatste
Zelfs vlak voor tijd was er ook nog geen ruimte voor de counter, al verneukte ik ook veel omdat ik op je keeper ging letten die het laatste half uur steeds al rand 16 stond als ik nog rustig aan het opbouwen was
Dat is zo irritant aan zijn spel jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet nu wel wat ik zo moeilijk vind aan jouw (verdedigene) spel..jij doet verdedigend gewoon nooit iets voor mijn gevoel. Alleen maar achteruit lopen en auto pressen en wachten tot ik een fout maak of mijn geduld verlies..en meestal is het dan dat laatste
Je moet gewoon niet als een malle achter de bal aan gaan rennen maar druk zetten als er een foute aanname / verkeerd opendraaien ofzo isquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik varieer best veel met mijn corner looplijnen en zag na de eerste (waarbij ze om je keeper gingen staan) dat je de 1e paal helemaal vrij liet, dus toen deed ik die instructie dat ze naar de eerste paal moeten komen. Snap niet dat zoveel mensen ze kort nemen..ik scoor er vaak genoeg uit door gewoon te kijken waar de ruimte ligt.
Zelfs vlak voor tijd was er ook nog geen ruimte voor de counter, al verneukte ik ook veel omdat ik op je keeper ging letten die het laatste half uur steeds al rand 16 stond als ik nog rustig aan het opbouwen was
Ik denk het. Nu een Clichy gekocht voor 1600. Er op gezet voor 9K. De economen onder ons zullen walgen van de tax die je er over betaalt echter. Als dit 10 keer lukt, kan het best leuk worden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je hebt gratis coins? Is dat een promo ofzo?
Als EA dit ook ziet als coinbuyen is het alleen wel een heel duur grapjequote:Op donderdag 12 maart 2015 17:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk het. Nu een Clichy gekocht voor 1600. Er op gezet voor 9K. De economen onder ons zullen walgen van de tax die je er over betaalt echter. Als dit 10 keer lukt, kan het best leuk worden.
Ja idd..en dan krijg je dus die schaakpotjesquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet als een malle achter de bal aan gaan rennen maar druk zetten als er een foute aanname / verkeerd opendraaien ofzo isMaar bij jou gebeurd dat niet zo vaak
Dat risico neem ik maar voor liefquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als EA dit ook ziet als coinbuyen is het alleen wel een heel duur grapje![]()
Ja ik kreeg de bal nu gewoon niet bij mij spitsen omdat die twee CDM's de aanvoer helemaal tegenhielden. Dat was wel jammerquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd..en dan krijg je dus die schaakpotjes
Ik wacht zelf ook veel af achterin overigens, maar ben wel iets meer pro-actief met instappen en de tackle inzetten als het kan. Maar dat kost me dan ook vaak genoeg tegengoals. Daarom ben ik vaak slecht tegen die (wannabe) tiki taka gasten. Die blijven eindeloos rondtikken tot je in slaap valt of je geduld verliest en hapt. Daar zal jij het wel beter tegen doen.
Niet dat je ze heel veel tegenkomt gelukkig.
Word ze wel heel makkelijk gemaakt natuurlijk 10tallen malen dezelfde spelers gekocht door hetzelfde account.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als EA dit ook ziet als coinbuyen is het alleen wel een heel duur grapje![]()
ik ik ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die nog een potje tegen mij wil ?
Heb je al op google translate gezocht wat: "Free coins" betekent? Tip: zoek van Engels naar Nederlands, niet andersom he. En google is met 2 o's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Word ze wel heel makkelijk gemaakt natuurlijk 10tallen malen dezelfde spelers gekocht door hetzelfde account.
Al zullen ze wel te lui zijn om er iets aan te doen.
Je wordt genaaid.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhhh ik mag van mijn verzekeraar graties een PSV shirt halen met bedrukking
Dat wordt Guardado
Nee hoor mijn broertje heeft er al een gehaald, en ik haal net de brief van Menzis uit de postquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb je al op google translate gezocht wat: "Free coins" betekent? Tip: zoek van Engels naar Nederlands, niet andersom he. En google is met 2 o's.
Nou ja, wil ik behulpzaam zijn.. Laat dan maarquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]wat te fuck loop je nou te zieken vent
Doe even normaal.
Thnx zal hem straks even proberenquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:16 schreef Tim86 het volgende:
BIN aanpassen van max prijs naar 1k onder max helpt wel veel, vandaag 2 Schurrles en 2 Auriers verkocht. Heb nu alleen nog een Candreva en een Schurrle van mijn oude investeringen.
Wacht eerst maar eens af of ie blijftquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhhh ik mag van mijn verzekeraar graties een PSV shirt halen met bedrukking
Dat wordt Guardado
Ik hoop dat je jezelf enorm grappig vind, ik kan er in ieder geval niet om lachen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou ja, wil ik behulpzaam zijn.. Laat dan maar
Shirt van dit jaar, mooi aandoen naar Feyenoord uit en met kampioenschapquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wacht eerst maar eens af of ie blijft
Je loopquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik hoop dat je jezelf enorm grappig vind, ik kan er in ieder geval niet om lachen.
Ik vind ze ook leukquote:
Wowww een onderbouwde post, weet je het zeker ? pas op hoor straks nemen mensen je nog serieus.quote:
Precies. Maar 250 of 500 coins lager werkt ook prima.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:16 schreef Tim86 het volgende:
BIN aanpassen van max prijs naar 1k onder max helpt wel veel, vandaag 2 Schurrles en 2 Auriers verkocht. Heb nu alleen nog een Candreva en een Schurrle van mijn oude investeringen.
Werkt goed inderdaad, doe het ook met Schürrles en die verkoop je heel makkelijk voor 59kquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:16 schreef Tim86 het volgende:
Doe gewoon die Italiaanquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Shirt van dit jaar, mooi aandoen naar Feyenoord uit en met kampioenschap
Is toch de beste man van dit jaar en moet er toch iemand opzetten
Een held uit het verleden is ook leuk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Shirt van dit jaar, mooi aandoen naar Feyenoord uit en met kampioenschap
Is toch de beste man van dit jaar en moet er toch iemand opzetten
Staat al op mijn vorige, van Nisterlrooijquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een held uit het verleden is ook leuk.
Tardelli.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat al op mijn vorige, van Nisterlrooij
Die wil ik eigenlijk wel jaquote:
Liep bij mij ook wel lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pfff tis echt heul niets dit potje
Mijn voornamelijk franse team heet SexyAlsIkFransquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat zijn de teamnamen dan? Of mag dat hier niet gepost worden.
Is goedquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Tim, je was echt veel te sterk dit potje en bij mij lukte geen reet.
Rematch met mijn 433?
Van Aerlequote:Op donderdag 12 maart 2015 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat al op mijn vorige, van Nisterlrooij
JUp.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk wel jaMaar had hem voorgelegd aan de groep en zij vonden het saai
Dacht dat jij op Scammaca doelde
Net iets voor mijn tijdquote:
Ik heb nog steeds geen Kabir gezien..laat staan gemist.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver mis ik weer een Motm Boateng
Ik heb er nou ook pas 2 gezienquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen Kabir gezien..laat staan gemist.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn voornamelijk franse team heet SexyAlsIkFrans
Mijn Suarez team heet Bezwuares
Liep ook wel 2x als een trein bij mij nu. 2e potje alleen een beetje slordig in de afronding. Scheelt ook zoveel dat ik in beide potjes meteen mijn eerste 2 kansen afmaak..dan wordt het meteen erg lastig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG TimVandaag niet tegen je opgewassen, 2de helft ging het gelukkig al een klein stukje beter, maar mijn niveau als tegen Kami haalde ik weer bij lange na niet
Ik begon met frisse moed aan dat 2de potje en binnen 2 minuten lag die bal er alweer inquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Liep ook wel 2x als een trein bij mij nu. 2e potje alleen een beetje slordig in de afronding. Scheelt ook zoveel dat ik in beide potjes meteen mijn eerste 2 kansen afmaak..dan wordt het meteen erg lastig.
Dat is inderdaad altijd kutquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik begon met frisse moed aan dat 2de potje en binnen 2 minuten lag die bal er alweer in
Haha ja die was ook wel lucky hoe ik hem weer terug kreeg. En die goal van Ribery was er ook niet eentje die vaak lukt. Perfecte aanname en halfvolley met links erin. Maar toen werd het wat minder clinical voorin. En Benzebaas had iets met de paal in die potjes..quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik begon met frisse moed aan dat 2de potje en binnen 2 minuten lag die bal er alweer in
Komt door zijn lage balance. Maar met hem moet je die sprint gewoon niet teveel gebruiken en af en toe een beuk geven met LT als ze jou willen duwen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:00 schreef Alovenac het volgende:
Zlatan, was een baas zeg net assistkoningen Lavezzi en Candreva IF aan de zijkant.
Vind Zlatan alleen aan de bal fysiek wat tegenvallen, of ligt dat aan mij?
Ja ik kwam ook goed weg over het algemeen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja die was ook wel lucky hoe ik hem weer terug kreeg. En die goal van Ribery was er ook niet eentje die vaak lukt. Perfecte aanname en halfvolley met links erin. Maar toen werd het wat minder clinical voorin. En Benzebaas had iets met de paal in die potjes..
Ja klopt, terwijl je met Rodrigo vorige keer juist het meest gevaarlijk was weet ik nog.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik kwam ook goed weg over het algemeen hoorEn Rodrigo en Kroos hadden de dozen nog om hun schoenen
I know that feel broquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wil godverdoemme een MOTM Boateng, zo frustrerend dit
Om te jankenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know that feel bro
RIP
TOTY Ronaldo
TOTY Messi
TOTY Robben
TOTY Iniesta
TOTY Di Maria
TOTY Kroos
TOTY Lahm
TOTY Ramos
TOTY Thiago Silva
TOTY David Luiz
TOTY Neuer
MOTM Ronaldo
MOTM Toure
MOTM Thiago Silva
MOTM Boateng
MOTM Courtois
MOTM Higuian
MOTM Welbeck
MOTM Delph
MOTM Hawsawi
TIF Messi
TIF Robben
SIF RB Messi
SIF Ronaldo
SIF Robben
SIF Silva
SIF Neymar
SIF Costa
SIF De Gea
SIF Benzema
SIF Sanchez
SIF Tevez
SIF Pogba
SIF Isco
SIF Godin
SIF Lacazzete
SIF Clichy
SIF Naldo
IF Messi
IF Ronaldo
IF Robben
IF Ibrahimovic
IF Suarez
IF Neymar
IF Di Maria
IF Vidal
IF Benatia
IF Chiellini
IF Piszcek
IF Lichtsteiner
IF Miranda
IF Rodriguez
IF Higuain
IF Naldo
IF Kagawa
IF Melo
IF Emenike
IF Hunterlaar
IF Shaqiri
IF Bonucci
IF Rodrigo
IF Baines
IF Diego Lopez
IF Herrera
IF Danilo
IF Maxwell
IF Luiz
IF Henry
IF Tosic
IF Yilmaz
IF El Kabir
IF Ekdal
IF Burki
IF Guerreiro
IF Hahn
IF Kouyate
IF Cresswell
IF Chambers
IF Bernat
IF Obita
IF Padt
IF van Rhijn
IF Gary Mackay-Steven
IF Vejinovic
IF Sulaimani
IF Pojhanpalo
IF Deric
NIF Messi
NIF Ronaldo
NIF Robben
NIF Ibrahimovic
NIF Suarez
NIF Neymar
NIF Aguero
NIF Kishna
NIF Muriel
NIF Abate
NIF Diekmeier
NIF Chermiti
NIF Oduro S.T
NIF Wynne CB
NIF Bolly
Wie maakt een JE SUIS avatar voor deze gevallen strijders?
Je suis Suarezquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know that feel bro
RIP
Wie maakt een JE SUIS avatar voor deze gevallen strijders?
Ja klopt, merk het gewoon dat hij niet zo lekker in het duel is fysiek en dat hij dan ook echt maar zelden een duel wint met een LT beuk. Verder frommelt hij zich dan wel vaak overal doorheen haha.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt door zijn lage balance. Maar met hem moet je die sprint gewoon niet teveel gebruiken en af en toe een beuk geven met LT als ze jou willen duwen.
alles tegen italianen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:17 schreef DePresident. het volgende:
Goedenavond.
Iemand nog bettips voor deze Europa League ronde?
Besiktas winst of gelijk @ 1.92quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:17 schreef DePresident. het volgende:
Goedenavond.
Iemand nog bettips voor deze Europa League ronde?
Op Unibet voor @1.76, maar daar ben je van overtuigd? Dan pak ik 'm namelijk mee.quote:
Hoe doe je dat bij Fiorentina Roma?quote:
Nee, daar zie ik value in. Maar het verschil tussen 1.92 en 1.76 is huge.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:22 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Op Unibet voor @1.76, maar daar ben je van overtuigd? Dan pak ik 'm namelijk mee.
Yep. Heerlijk om te chillen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Kent iemand La Belle Musique? Die mixtapes zijn echt chill zeg
https://www.youtube.com/p(...)kpeDxYmKM6OLRiqk7OM2
nul - nulquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe doe je dat bij Fiorentina Roma?
Dat is niet tegen beiden toch?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/03/toet_toet.html
Deze kende ik nog nietquote:
Alsof jij dat niet ook wel eens doet TT.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_trekken_neder.html
Wat een achterlijke teringdebielen toch
Alleen in een overvolle coupe als er geen ruimte is voor mensen om hun telefoon te pakkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet ook wel eens doet TT.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
Suarez maar gekocht, wat een beest was dat bij TT in zijn teams
Die heeft geen verstand van voetbal.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Derksen vond Dzsudzsak niet zo veel
Konoplyanka, verder kom ik nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:54 schreef wieisboos het volgende:
Ajax is kansloos terwijl Derksen geen enkele speler van Dnjpr kan opnoemen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Derksen vond Dzsudzsak niet zo veel
Hardop lachen, hoor het hem zeggenquote:
Mwah. Ook nooit uit Oekraïne gekomen en nu in zijn nadagen ook.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:59 schreef Dzsudzsak. het volgende:
Die Ruslan Rotan was altijd wel een prima voetballer toch?
Ik ook niet. Wel Chygrinskiy (vast verkeerd gespeld) op de bank.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Konoplyanka, verder kom ik niet
die zit niet op de bank hoor? Die speelt bij Sjaktar tochquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel Chygrinskiy (vast verkeerd gespeld) op de bank.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah. Ook nooit uit Oekraïne gekomen en nu in zijn nadagen ook.
Als je dichtbij huis toch al voldoende verdient.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah. Ook nooit uit Oekraïne gekomen en nu in zijn nadagen ook.
Niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die zit niet op de bank hoor? Die speelt bij Sjaktar toch
Zit nu hier. Was verwacht dat hij zou spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Is naar Dnjepr getransferred.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Die was tegen mij he?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter maken ze weer een nieuw seizoen van Voetbalfans. Zo mooi was dat. Of Passie in de Polder
hij staat er niet bij bij Flashscorequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit nu hier. Was verwacht dat hij zou spelen.
Jep, quotefailquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die was tegen mij he?
Volgens mij begint vandaag de nieuwe serie van hem : Superfans
Geblesseerd afgevallen geloof ik. Hij was wel speelgerechtigd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij staat er niet bij bij Flashscoreof ik ben blind (niet Daley)
ah vandaar, my bad danquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geblesseerd afgevallen geloof ik. Hij was wel speelgerechtigd.
jij raadt niet wat er net gebeurdequote:
Ik vind dit gewoon kut qua indeling op het middenveld. Omdat Klaassen nog steeds niet 100% is moet Serero steeds diep gaan en blijft hij op 6 hangen..dan neem je precies de kracht van d'n Dave weg en leg je de zwakte van Serero bloot.quote:
leave maver aloneeeeequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:20 schreef poker4lifee het volgende:
was echt van WOWOW mijn coutinho verkocht terwijl er veel opstonden
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3035715.page
Je bedoelt uberhaupt voetballen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon kut qua indeling op het middenveld. Omdat Klaassen nog steeds niet 100% is moet Serero steeds diep gaan en blijft hij op 6 hangen..dan neem je precies de kracht van d'n Dave weg en leg je de zwakte van Serero bloot.
ahjoh zoals timmy al zegt, het zijn gelukkige dagenquote:
Goals en assists..aka rendementquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu alle spitsen geprobeerd bijna en ze zijn allemaal kut. Zet ik Ibarbo erin en dan scoort hij binnen 10 minuten 2x...
Speel ik een potje tegen iemand met Ibra, doet mijn keeper dit...
Dit soort dingen gebeuren volgens mij echt alleen bij mij. Simpel balletje terug op de keeper, dat is al 100.000 keer goed gegaan...
Pff, dit soort momenten zijn echt te debiel ja. Die van mij laatst was ook wel van dat kaliber. Ook iets dat ik tig keer doe en nooit fout gaat. Tot dat ene moment.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu alle spitsen geprobeerd bijna en ze zijn allemaal kut. Zet ik Ibarbo erin en dan scoort hij binnen 10 minuten 2x...
Speel ik een potje tegen iemand met Ibra, doet mijn keeper dit...
Dit soort dingen gebeuren volgens mij echt alleen bij mij. Simpel balletje terug op de keeper, dat is al 100.000 keer goed gegaan...
inb4 Pots: kut spel
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, dit soort momenten zijn echt te debiel ja. Die van mij laatst was ook wel van dat kaliber. Ook iets dat ik tig keer doe en nooit fout gaat. Tot dat ene moment.
Jetroquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:28 schreef Tim86 het volgende:
Ricardo Rodriguez geeft toch ook geniale crosses hè
De Bundesliga Jetro
Hallo met Gertquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter maken ze weer een nieuw seizoen van Voetbalfans. Zo mooi was dat. Of Passie in de Polder
*Gerriequote:
Haha ook echt een toppertjequote:Op donderdag 12 maart 2015 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, dit soort momenten zijn echt te debiel ja. Die van mij laatst was ook wel van dat kaliber. Ook iets dat ik tig keer doe en nooit fout gaat. Tot dat ene moment.
Kutkeepers? Beltoon.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ook echt een toppertje![]()
Echt bizar hoe slecht keepers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |