SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Maar diep van binnen lach ik.
Wat is er veranderd dan? Vandaag/gisteren nog?quote:
Mijn nederige excusesquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:23 schreef RijstbaI het volgende:
geen Waar we plezier hebben met wat er gaat gebeuren tt
Ik zat er nog zo klaar voor
Eerst ffkes een worstenbroodje naar binnen werkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
TT ik kan over 5 minuten nog wel een potje
GG ja, ik was niet zo onder de indruk van je team ja, ik vind 3 verdedigers ook echt kut dit seizoenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
GG TT
Je had veel meer verdiend haha
3 verdedigers is niks voor mij heb ik al wel gezien... wat een chaos in de 16 zeg.
Ja het liep echt niet lekker... was gewoon echt een grote chaos bij mij op het veldquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
GG ja, ik was niet zo onder de indruk van je team ja, ik vind 3 verdedigers ook echt kut dit seizoen
Haha maver heeft je geTR't bij zijn "mannetje"quote:
Sorry, ik kon er niet meer tegen na al die nederlagen, dus heb even met de mods van EA gebabbeld. Ik heb een mannetje in Canada.quote:
Ik wil ook zon mannetje in Canadaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon er niet meer tegen na al die nederlagen, dus heb even met de mods van EA gebabbeld. Ik heb een mannetje in Canada.
Waarschijnlijk is het trouwens gewoon een mannetje in India, maar ach, what's in a name. Engels is Engels toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil ook zon mannetje in Canada
Of een vrouwtje , if you know what I mean
IF Berg bijvoorbeeld, omdat er een SIF uit is gekomen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Vandaag/gisteren nog?
Dat heb ik helemaal niet gezien? Zijn die PR's dan aangepast?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Berg bijvoorbeeld, omdat er een SIF uit is gekomen.
Ja. Zal binnenkort een overzicht maken op WeFUT.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezien? Zijn die PR's dan aangepast?
Maar wat is je bron daarvoor? EA heeft dit toch niet gecommuniceerd? Of wel?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja. Zal binnenkort een overzicht maken op WeFUT.
Meest treurige is nog dat ze alsnog al die spelers met verkeerde range dan hebben genegeerd en zo'n poepspeler waar niemand om geeft een verandering geven die ook nog eens geen reet voorsteltquote:
Communiceert EA dat naar jullie wel toe in een lijstje ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja. Zal binnenkort een overzicht maken op WeFUT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |