SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Maar diep van binnen lach ik.
Wat is er veranderd dan? Vandaag/gisteren nog?quote:
Mijn nederige excusesquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:23 schreef RijstbaI het volgende:
geen Waar we plezier hebben met wat er gaat gebeuren tt
Ik zat er nog zo klaar voor
Eerst ffkes een worstenbroodje naar binnen werkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
TT ik kan over 5 minuten nog wel een potje
GG ja, ik was niet zo onder de indruk van je team ja, ik vind 3 verdedigers ook echt kut dit seizoenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
GG TT
Je had veel meer verdiend haha
3 verdedigers is niks voor mij heb ik al wel gezien... wat een chaos in de 16 zeg.
Ja het liep echt niet lekker... was gewoon echt een grote chaos bij mij op het veldquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
GG ja, ik was niet zo onder de indruk van je team ja, ik vind 3 verdedigers ook echt kut dit seizoen
Haha maver heeft je geTR't bij zijn "mannetje"quote:
Sorry, ik kon er niet meer tegen na al die nederlagen, dus heb even met de mods van EA gebabbeld. Ik heb een mannetje in Canada.quote:
Ik wil ook zon mannetje in Canadaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon er niet meer tegen na al die nederlagen, dus heb even met de mods van EA gebabbeld. Ik heb een mannetje in Canada.
Waarschijnlijk is het trouwens gewoon een mannetje in India, maar ach, what's in a name. Engels is Engels toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil ook zon mannetje in Canada
Of een vrouwtje , if you know what I mean
IF Berg bijvoorbeeld, omdat er een SIF uit is gekomen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Vandaag/gisteren nog?
Dat heb ik helemaal niet gezien? Zijn die PR's dan aangepast?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Berg bijvoorbeeld, omdat er een SIF uit is gekomen.
Ja. Zal binnenkort een overzicht maken op WeFUT.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezien? Zijn die PR's dan aangepast?
Maar wat is je bron daarvoor? EA heeft dit toch niet gecommuniceerd? Of wel?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja. Zal binnenkort een overzicht maken op WeFUT.
Meest treurige is nog dat ze alsnog al die spelers met verkeerde range dan hebben genegeerd en zo'n poepspeler waar niemand om geeft een verandering geven die ook nog eens geen reet voorsteltquote:
Communiceert EA dat naar jullie wel toe in een lijstje ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja. Zal binnenkort een overzicht maken op WeFUT.
hello EA customerservice, this is Stevequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het trouwens gewoon een mannetje in India, maar ach, what's in a name. Engels is Engels toch?
Pradeep zul je bedoelenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hello EA customerservice, this is Steve
Dit jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meest treurige is nog dat ze alsnog al die spelers met verkeerde range dan hebben genegeerd en zo'n poepspeler waar niemand om geeft een verandering geven die ook nog eens geen reet voorstelt
sif messi stond er 2 dagen geleden 10 min lang op. Had hem kunnen kopen. Alleen lijkt messi mij niet eens zo geweldig dus maar niet gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja
"Ach, wat boeit het ons dat er geen IF Messi te vinden is op de markt. Laten we eerst maar eens rustig beginnen met het aanpassen van IF Berg."
EA serversquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar wat is je bron daarvoor? EA heeft dit toch niet gecommuniceerd? Of wel?
Suarez is kut messi is kut neymar is kut, wie de fuck vind jij wel goed danquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
sif messi stond er 2 dagen geleden 10 min lang op. Had hem kunnen kopen. Alleen lijkt messi mij niet eens zo geweldig dus maar niet gedaan.
Neymar kut? whut?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Suarez is kut messi is kut neymar is kut, wie de fuck vind jij wel goed dan
hahaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Berg bijvoorbeeld, omdat er een SIF uit is gekomen.
5-15 ipv 6-16
Ik zeg maar wat. Je had op de plaats van IF Messi nog zo 20 andere kaarten kunnen noemen. Maar IF Berg is vele malen belangrijker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
sif messi stond er 2 dagen geleden 10 min lang op. Had hem kunnen kopen. Alleen lijkt messi mij niet eens zo geweldig dus maar niet gedaan.
Oh dacht dat jij dat ook was, was het TT die niet zo blij met hem was denk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Neymar kut? whut?Dat heb ik nooit gezegd.
Ja klopt. Ea is een beetje raar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat. Je had op de plaats van IF Messi nog zo 20 andere kaarten kunnen noemen. Maar IF Berg is vele malen belangrijker.
Ik vond hem vies tegenvallen net.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij dat ook was, was het TT die niet zo blij met hem was denk.
Maaaar PALACIOGOD moet je goed vindende man met het staartje kan alles
Die is wel goed ja. De paar wedstrijden dat ik hem gebruikt had op een ander account.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat? Ik moest nog even wennen aan Neymarquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sinds al erg lang?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sinds wanneer kun je de songteksten via Spotify zien?
Je hebt echt al heel erg lang van die apps die je kan gebruiken waar meerdere songtekst dingen bij zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij mij pas sinds vandaag veranderd ofzo.
Knopje is nieuw jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij mij pas sinds vandaag veranderd ofzo.
Wanneer kunnen we de database op price ranges sorteren?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Knopje is nieuw jaMaar de interface is wel kutter geworden lijkt het.
Dit weekend moet lukken. Moet alleen nog een plekje vinden, de tabel zit nogal volquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:44 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de database op price ranges sorteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |