Haha.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je naait kan je ook genaaid worden.
Als de vrouw geen kinderwens heeft is er uberhaubt geen probleem, deze hele discussie gaat toch om kerels die geen kind willen maar wel willen neuken?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Haha nu word ie helemaal mooi, ook een vrouw kan zich laten helpen. Misschien leer je ooit nog dan een condoom niet 100% betrouwbaar is.
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hadden ze dus ook wel bij je moeder wel mogen doen toen ze verwachting was van jou.
net zo betrouwbaar als de pil bij juist gebruik.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Haha nu word ie helemaal mooi, ook een vrouw kan zich laten helpen. Misschien leer je ooit nog dan een condoom niet 100% betrouwbaar is.
Vind dit dus echt een bullshit opmerking...quote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef Raptor1985 het volgende:
Misschien leer je ooit nog dan een condoom niet 100% betrouwbaar is.
De vrouw bedelt niet om geld, er zijn wetten die ervoor zorgen dat de man voor zijn KIND verantwoordelijk is.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:57 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk? ik zeg toch dat een vrouw ten alle tijde moet kunnen kiezen het kind te houden. LEZEN!!!! alleen als je daarvoor kiest zonder dat de man er voor kiest, kies je dus ook om dat kind alleen op te voeden, en moet je dus niet gaan bedelen om geld.
Ze willen geen kind met die vrouw, een condoom gebruiken is dan wel handig. Daarnaast moet je als man niet vertrouwen op de vrouw als je geen kinderen wilt, dat is een beetje dom en naief.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als de vrouw geen kinderwens heeft is er uberhaubt geen probleem, deze hele discussie gaat toch om kerels die geen kind willen maar wel willen neuken?
Wat een boel domme mannen hier
Ja komop man dat vind je toch niet serieus een begrijpelijke actie, schat je fatsoenlijker in dan dat .quote:
Snap dat idd ook niet, gewoon blind vertrouwen op een vrouw die je amper kent.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze willen geen kind met die vrouw, een condoom gebruiken is dan wel handig. Daarnaast moet je als man niet vertrouwen op de vrouw als je geen kinderen wilt, dat is een beetje dom en naief.
Het niet kiezen voor een abortus betekent niet dat een man zijn verantwoordelijk niet hoeft te dragen, hij heeft de verantwoordelijkheid tegenover zijn kind.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:57 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk? ik zeg toch dat een vrouw ten alle tijde moet kunnen kiezen het kind te houden. LEZEN!!!! alleen als je daarvoor kiest zonder dat de man er voor kiest, kies je dus ook om dat kind alleen op te voeden, en moet je dus niet gaan bedelen om geld.
Ik vind het een begrijpelijke actie, ik keur het niet goedquote:Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja komop man dat vind je toch niet serieus een begrijpelijke actie, schat je fatsoenlijker in dan dat .
Jij vind het begrijpelijk om je neukertje met wie je zonder condoom hebt geneukt terwijl ze al een kind van je geworpen heeft te vergiftigen?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het een begrijpelijke actie, ik keur het niet goedmaar ik begrijp het wel.
Ik vind het begrijpelijk dat je niet op nog een kind zit te wachten.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij vind het begrijpelijk om je neukertje met wie je zonder condoom hebt geneukt terwijl ze al een kind van je geworpen heeft te vergiftigen?
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het begrijpelijk dat je niet op nog een kind zit te wachten.
Dit zijn de mogelijke bijwerkingen bij goed gebruik van de abortuspil. Bij een zware of overdosering weet ik niet of het veel gevaarlijker wordt.quote:Als tegen -indicatie dient vermeld: chronische bijnierinsufficiëntie, allergie voor het product, ernstige astma, erfelijke porphyria (een huidaandoening met overgevoeligheid voor licht).Omwille van cardiovasculair risico, wordt de methode niet aanbevolen bij vrouwen die meer dan 10 sigaretten per dag roken en ouder dan 35 jaar zijn.
Verder is er ook nog het risico dat de methode mislukt in 1,3 tot 7,5 % van de gevallen, en soms het voorkomen van langdurige en overvloedige vaginale bloedingen (tot 12 dagen na de inname)
Andere bijwerkingen kunnen zijn: braakneiging, lichte tot matige buikkrampen, diarree.
Ik keur het ook niet goedquote:Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef erodome het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de mogelijke bijwerkingen bij goed gebruik van de abortuspil. Bij een zware of overdosering weet ik niet of het veel gevaarlijker wordt.
Nogsteeds begrijpelijk? Gewoon een rubbertje gebruiken was niet handiger geweest?
Waarom vindt je het dan wel begrijpelijk? Want het is echt geen kattenpis om iemand illegale medicijnen in zware of overdosering te geven. Daar is niets begrijpelijks aan, ook niet als je echt stevig de pleuris erin hebt dat je iemand bezwangert hebt.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik keur het ook niet goed
En tuurlijk was een condoom handiger geweest.
Dat kan je dan toch ook wellicht net iets eerder bedenkenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het begrijpelijk dat je niet op nog een kind zit te wachten.
ook supertof voor dat kind verder omdat de moeder het toch zon goed idee vond om het uit te laten groeien terwijl ze verder wel wist dat de vader er niks mee te maken wilde hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan je dan toch ook wellicht net iets eerder bedenken
Of het kind gewoon niet erkennen, aangeven er niet van plan zijn er voor te gaan zorgen zoals miljoenen vaders wereldwijd dat doen.
Ik heb geen ongewenste kinderen, ik vind dat kinderen recht hebben op 2 ouders die beide even graag willen, bij wie het kind welkom is. Daarom ben ik ook altijd erg voorzichtig geweest met mezelf beschermen tegen een ongewenste zwangerschap. Heb er stevig op los geneukt en doe dat nogsteeds zo nu en dan wel, nog nooit ongewenst zwanger geweest.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
ook supertof voor dat kind verder omdat de moeder het toch zon goed idee vond om het uit te laten groeien terwijl ze verder wel wist dat de vader er niks mee te maken wilde hebben.
Als Leandra en Erodome hun ego's opzij zouden zetten zouden ze mischien inzien dat je niet voor jezelf of 2 personen een levensbeslissing maakt, maar voor alle 3.
Het zou wat zijn als alle vrouwen even zonder te knipperen een abortus kunnen plegen.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:45 schreef Drinky het volgende:
ook supertof voor dat kind verder omdat de moeder het toch zon goed idee vond om het uit te laten groeien terwijl ze verder wel wist dat de vader er niks mee te maken wilde hebben.
Je gaat er op voorhand vanuit dat het kind het sowieso vervelend vindt dat het geboren is...quote:Op maandag 16 maart 2015 20:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als Leandra en Erodome hun ego's opzij zouden zetten zouden ze mischien inzien dat je niet voor jezelf of 2 personen een levensbeslissing maakt, maar voor alle 3.
Een geaborteerd kind is nog niet dusdanig ontwikkelt dat het al als mens gezien kan worden. Vandaar dat er ook een korte periode bestaat waarin de abortus gepleegd kan worden omdat het daarna niet meer ethisch verantwoord is.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat er op voorhand vanuit dat het kind het sowieso vervelend vindt dat het geboren is...
Nou idd, daar is bij een geaborteerd kind iig geen twijfel over.
Hoe eerder je erbij bent des te kleiner de kans op complicaties en de kans dat je er een band mee ontwikkelt waardoor het steeds lastiger wordt.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:50 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als alle vrouwen even zonder te knipperen een abortus kunnen plegen.
Korte tijd en kan dan nog niet als mens gezien worden? Ga eens erg snel kijken naar de ontwikkeling van een vrucht tot 24 weken, want dat is de abortusgrens hier(maak daar maar 20 weken van om het makkelijker te maken, die echt hele late zijn er bijna alleen voor medische gevallen ipv ongewenst).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Een geaborteerd kind is nog niet dusdanig ontwikkelt dat het al als mens gezien kan worden. Vandaar dat er ook een korte periode bestaat waarin de abortus gepleegd kan worden omdat het daarna niet meer ethisch verantwoord is.
Daarnaast, ik ken geen enkel kind die het fijn vond/vind om zonder zijn vader (of moeder) op te groeien, dus ja, daar ga ik bij voorbaat al vanuit. Daarnaast is het voor een alleenstaande moeder ook geen pretje. Ergo; alleen dat kind te wereld laten komen als beide ouders daarmee akkoord zijn.
[..]
Hoe eerder je erbij bent des te kleiner de kans op complicaties en de kans dat je er een band mee ontwikkelt waardoor het steeds lastiger wordt.
En vrouwen die geen kinderwens hebben mogen dat natuurlijk wel he. Hypocriet.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als de vrouw geen kinderwens heeft is er uberhaubt geen probleem, deze hele discussie gaat toch om kerels die geen kind willen maar wel willen neuken?
Wat een boel domme mannen hier
Precies. Geen 100% zekerheid dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
net zo betrouwbaar als de pil bij juist gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |