Als je dit leest sta je aan de vooravond van het doorbreken van de vijfde dimensie. Blijf geloof houden! Alleen wij kunnen dit lezen, maar mogelijk reageren er ook demonen die de verlichting willen tegenhouden door twijfel te zaaien.quote:
Het is aangetoond. Dat jij dat ontkent is gewoon dom, ik kan er niks mooiers van maken. Dom.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dit meen je niet.
Dat dachten ze in 1800 ook... dat alles bekend was...
Nou, de mensen die wel in homeopathie geloven, die geven deze discussies al op. Want ja, je krijgt van die onbenullige reacties soms. Zoals deze. Vandaar dat de meesten maar wegblijven. Maar enkel omdat ik energie over heb ga ik er tegen in.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef 1299 het volgende:
[..]
Is gewoon duidelijk taal, beetje zoals jouw ondertitel. Waarbij je beter het stukje 'no' kunt weghalen.
Nog steeds ben je niet in staat inhoudelijk in te gaan op homeopatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, Piet, zo zijn we niet getrouwd jongen! Daar trap ik niet in!
Ik snap hoe makkelijk het is om je achter onderzoeken te verschuilen maar als ik je vraag naar een persoonlijke ervaring moet dat toch ook te beantwoorden zijn. Maar het lukt maar niet.
Is aangetoond dat alles bekend is? Wat zég je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het is aangetoond. Dat jij dat ontkent is gewoon dom, ik kan er niks mooiers van maken. Dom.
Zo werkt dat niet. Je gooit er wat in dat het tegenovergestelde doet en een paar druppels zijn veel te veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef DrMabuse het volgende:
Je neemt een zwembad.
Daar gooi je een paar druppels regulier medicijn in.
Vervolgens vul je een klein flesje met water uit dat zwembad.
En dan noem je dat een homeopathisch medicijn.
En geloof je dat dat werkt.
Zo simpel is het.
En zo simpel ben je dan.
We staan quitte, Piet. En dat rijmt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog steeds ben je niet in staat inhoudelijk in te gaan op homeopatie.
Jij gaat er niet tegen in, je komt namelijk niet met argumenten. Jij begint over wat anders, wil de discussie laten ontsporen en gooit met poppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, de mensen die wel in homeopathie geloven, die geven deze discussies al op. Want ja, je krijgt van die onbenullige reacties soms. Zoals deze. Vandaar dat de meesten maar wegblijven. Maar enkel omdat ik energie over heb ga ik er tegen in.
Het probleem is je gaat er helemaal niet tegen in, je roept maar wat over persoonlijke ervaringen en negeert vooral vragen over waarom homeopathie volgens jou wel zou werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, de mensen die wel in homeopathie geloven, die geven deze discussies al op. Want ja, je krijgt van die onbenullige reacties soms. Zoals deze. Vandaar dat de meesten maar wegblijven. Maar enkel omdat ik energie over heb ga ik er tegen in.
Ik wilde het op Nijntje niveau uitleggen zodat iedereen het begrijpt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Je gooit er wat in dat het tegenovergestelde doet en een paar druppels zijn veel te veel.
Zie mijn post #139. Toen ben ik er op in gegaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij gaat er niet tegen in, je komt namelijk niet met argumenten. Jij begint over wat anders, wil de discussie laten ontsporen en gooit met poppen.
Als jij er tegen in zou gaan zou je met argumenten komen
Homeopathie is volgens jou "alles" ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is aangetoond dat alles bekend is?
Zie mijn post #139.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het probleem is je gaat er helemaal niet tegen in, je roept maar wat over persoonlijke ervaringen en negeert vooral vragen over waarom homeopathie volgens jou wel zou werken.
En nogmaals je eigen ervaringen zijn geen onderbouwing waarom het zou werken.
Dat heet homeopathisch redeneren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij gaat er niet tegen in, je komt namelijk niet met argumenten. Jij begint over wat anders, wil de discussie laten ontsporen en gooit met poppen.
Als jij er tegen in zou gaan zou je met argumenten komen
Dat schrijf ik pas een keer of 10quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is aangetoond dat alles bekend is? Wat zég je nou eigenlijk?
Of zeg je: het is aangetoond dat homeopathie niet werkt?
"Iets denken" is iets héél anders dan "iets wetenschappelijk aantonen". Jij stelt jouw mening op hetzelfde niveau als een wetenschappelijk aangetoond feit. Dát is pas arrogant!quote:In 1800 dachten ze ook dat bepaalde dingen absoluut niet zo-en-zo waren. Goh, jaren later bleek het toch wat anders te liggen.
In dit geval wel ja. Of denk je serieus dat over 200 jaar blijkt dat de aarde tóch plat is?quote:Maar dat komt anno 2015 dus niet meer voor, begrijp ik. Want we benne eruit dus.
Dus, als je stelt dat je niet alles weet, kan het ook zijn dat je het mis hebt wat betreft homeopathie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
nogmaals niemand stelt dat we alles weten, wat we wel weten is dat homeopathie niet werkt.
Jep, hoe minder argumenten hoe overtuigender ze zijn.quote:
Zo klopt iequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dus, als je stelt dat je niet alles weet, kan het ook zijn dat ik het mis hebt wat betreft homeopathie.
Nee want het blijkt keer op keer dat homeopathie niet werkt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dus, als je stelt dat je niet alles weet, kan het ook zijn dat je het mis hebt wat betreft homeopathie.
Exact.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, hoe minder argumenten hoe overtuigender ze zijn.
Neu, dat zal zeker kloppen. Maar op molecuul-niveau en dimensie-niveau is er nog zooooooveeeeeeel te ontdekken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:47 schreef DonJames het volgende:
In dit geval wel ja. Of denk je serieus dat over 200 jaar blijkt dat de aarde tóch plat is?
*kucht* Ik wacht nog steeds op jouw persoonlijke ervaringen. Al is het er maar één. Iets onverklaarbaars.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, hoe minder argumenten hoe overtuigender ze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |