En wat als ik er dit van maak: "Met name omdat het (nog?) niet aangetoond is etc."quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:28 schreef DonJames het volgende:
Met name omdat het aangetoond is dat homeopathie niet werkt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mijn argument is dat ik het zelf, meerdere malen, ervaren heb. En met mij vele, vele Nederlanders. Maar die zien allemaal spoken begrijp ik.
Verder alles oké?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Als mijn vader laat thuis kwam en ik nog een klein pietje was luisterde hij aan mijn buik en vertelde me wat ik gegeten had.
Heus, hij kon horen wat ik had gegeten, is mijn eigen ervaring!
Ruiken kan ook, vooral als je Mexicaans ophebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Als mijn vader laat thuis kwam en ik nog een klein pietje was luisterde hij aan mijn buik en vertelde me wat ik gegeten had.
Heus, hij kon horen wat ik had gegeten, is mijn eigen ervaring!
Je begrijpt gewoon werkelijk niet wat er staat? Verder, ik flip niet. Ik noem jou geflipt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En wat als ik er dit van maak: "Met name omdat het (nog?) niet aangetoond is etc."
Flip jij dan of... zou dit kunnen...?
Nog een poging.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je begrijpt gewoon werkelijk niet wat er staat? Verder, ik flip niet. Ik noem jou geflipt.
Als het niet verklaarbaar is, waarom denk jij dan dat het homeopatie is?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Piet, ooit iets onverklaarbaars meegemaakt? En wat dacht je toen...?
Dat was mijn vraag niet Piet. Opnieuw: heb jij wel eens iets onverklaarbaars meegemaakt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als het niet verklaarbaar is, waarom denk jij dan dat het homeopatie is?
Je kan het blijven herhalen, maar we zijn gewoon niet meer op dat punt in de tijd. Inmiddels is aangetoond dat het gewoon niet werkt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nog een poging.
Wat is er mis met deze bewering:
"Met name omdat het (nog?) niet aangetoond is etc."
Waarom beantwoord jij vragen met vragen, en vermijd je nog steeds de inhoudelijke discussie over homeopatie?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet Piet. Opnieuw: heb jij wel eens iets onverklaarbaars meegemaakt?
Oh, dit meen je niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je kan het blijven herhalen, maar we zijn gewoon niet meer op dat punt in de tijd. Inmiddels is aangetoond dat het gewoon niet werkt.
Ja, nu je niet meer met de onderzoeken kunt wapperen, noch met Hr. Randi, wordt het wel een ander verhaal, Hr. Piet...!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom beantwoord jij vragen met vragen, en vermijd je nog steeds de inhoudelijke discussie over homeopatie?
Beargumenteren waarom homeopathie volgens jou wel werkt, gezien je ondertitel "voor al uw no nonsense" zou dat toch geen probleem moeten zijnquote:
Nee want dat is geen argument, de wetenschap of wie dan ook hier stelt helemaal niet dat we alles al weten, wat we wel weten en dat blijkt keer op keer uit wetenschappelijk onderzoek is dat homeopathie niet werkt.quote:Gewoon maar naar 'we weten alles gewoon nog helemaal niet' verwijzen. Want zo is het toch?
Nog steeds geen inhoudquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, nu je niet meer met de onderzoeken kunt wapperen, noch met Hr. Randi, wordt het wel een ander verhaal, Hr. Piet...!
Wat staat hier nou eigenlijk...?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef Chewie het volgende:
Nee want dat is geen argument, de wetenschap of wie dan ook hier stelt helemaal niet dat we alles al weten, wat we wel weten en dat blijkt keer op keer uit wetenschappelijk onderzoek is dat homeopathie niet werkt.
Piet, je kunt mij verwijten dat ik niet inhoudelijk word, maar jij kunt er ook wat van. Ik heb je al drie keer dezelfde persoonlijke vraag gesteld en ik zie nog steeds niente, nada, niets.quote:
Die tekst klopt niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:38 schreef 1299 het volgende:
[..]
Als je dat eens uitpluist en dan pas reageert zou dat wel prettig zijn.
Het gaat hier over homeopatie, graag daar inhoudelijk over. Dat jij daar telkens op draait maakt je niet overtuigenderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Piet, je kunt mij verwijten dat ik niet inhoudelijk word, maar jij kunt er ook wat van. Ik heb je al drie keer dezelfde persoonlijke vraag gesteld en ik zie nog steeds niente, nada, niets.
quote:de wetenschap of wie dan ook hier stelt helemaal niet dat we alles al weten, wat we wel weten, en dat blijkt keer op keer uit wetenschappelijk onderzoek, is dat homeopathie niet werkt.
Als er geen 'onverklaarbare zaken' waren, dan was de wetenschap overbodig, niet waar? Zweefteven en kwakzalvers hanteren echter nogal een 'curiosity killed the cat'-mentaliteit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet Piet. Opnieuw: heb jij wel eens iets onverklaarbaars meegemaakt?
Is gewoon duidelijk taal, beetje zoals jouw ondertitel. Waarbij je beter het stukje 'no' kunt weghalen.quote:
Nee, Piet, zo zijn we niet getrouwd jongen! Daar trap ik niet in!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gaat hier over homeopatie, graag daar inhoudelijk over. Dat jij daar telkens op draait maakt je niet overtuigender
Als je dit leest sta je aan de vooravond van het doorbreken van de vijfde dimensie. Blijf geloof houden! Alleen wij kunnen dit lezen, maar mogelijk reageren er ook demonen die de verlichting willen tegenhouden door twijfel te zaaien.quote:
Het is aangetoond. Dat jij dat ontkent is gewoon dom, ik kan er niks mooiers van maken. Dom.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dit meen je niet.
Dat dachten ze in 1800 ook... dat alles bekend was...
Nou, de mensen die wel in homeopathie geloven, die geven deze discussies al op. Want ja, je krijgt van die onbenullige reacties soms. Zoals deze. Vandaar dat de meesten maar wegblijven. Maar enkel omdat ik energie over heb ga ik er tegen in.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef 1299 het volgende:
[..]
Is gewoon duidelijk taal, beetje zoals jouw ondertitel. Waarbij je beter het stukje 'no' kunt weghalen.
Nog steeds ben je niet in staat inhoudelijk in te gaan op homeopatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, Piet, zo zijn we niet getrouwd jongen! Daar trap ik niet in!
Ik snap hoe makkelijk het is om je achter onderzoeken te verschuilen maar als ik je vraag naar een persoonlijke ervaring moet dat toch ook te beantwoorden zijn. Maar het lukt maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |