Niet die ik ken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is daar juist een pre dacht ik.
Geloof dat het vooral in japan gezien wordt als ''kunst''quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet die ik ken.
Van die stugge katteharen op de poes.![]()
haha pedoquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef Fokker89 het volgende:
Achja er zijn ook mensen die beweren dat als je kale kutjes leuk vind, je maar een pedo bent
Als haar zou smaken dan lieten ze het ook wel om de biefstuk heen zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef Fokker89 het volgende:
Achja er zijn ook mensen die beweren dat als je kale kutjes leuk vind, je maar een pedo bent
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als haar zou smaken dan lieten ze het ook wel om de biefstuk heen zitten.
69 vraag maar aan WP.quote:
ik ben samen met fokker89 geweest laatstquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:05 schreef jodelahity het volgende:
Wie is er weleens op de kamasutrabeurs geweest?
Ook iemand met een zweepje geslagen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben samen met fokker89 geweest laatst
om nieuwe ideeën op te doen voor onze relatie
neequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ook iemand met een zweepje geslagen?
Ik ben er geweest en ik wou dat ook niet doen nee dus ik geef je geen ongelijkquote:
Ik zou niet weten waarom ik naar een beurs zou moeten voor mijn perverse ideeën.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:05 schreef jodelahity het volgende:
Wie is er weleens op de kamasutrabeurs geweest?
Omdat het kanquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik naar een beurs zou moeten voor mijn perverse ideeën.![]()
Een stand openen met je perverse ideeën?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik naar een beurs zou moeten voor mijn perverse ideeën.![]()
De aftandse nederlandse sexwereld bekijken?quote:
Haha je bent wel echt typisch iemand die er niet is geweest met die reactiequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
De aftandse nederlandse sexwereld bekijken?![]()
Nee dankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |