Niet als die bouwvakker mij een trap van ¤10.000 euro wil aannaaienquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij zou ook nooit meer in een huis wonen als je één keer een onaardige bouwvakker tegen komt?
Of van zoenenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze zin komt niet van een vrouw die van orale bevrediging geniet.
Ik ga hier niet op inquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze zin komt niet van een vrouw die van orale bevrediging geniet.
Nog steeds een wondje boven mijn oog van die ingegroeide nagel. Was toch wel een goed idee van je om die arm te laten verwijderen bij de hospik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:32 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nog samen met sardu in de loopgraven in vietnam gezeten, dat waren tijden.
Weet je nog Sardu dat jij die arm opving?
Ik zit vol goede ideeënquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog steeds een wondje boven mijn oog van die ingegroeide nagel. Was toch wel een goed idee van je om die arm te laten verwijderen bij de hospik.
quote:
juistquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij Geo geen last van + staat hem goed
vandaagquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij gaat er sowieso af hoor. De vraag is meer vandaag of zondag.
Zoenenquote:
Zondagquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen... Alles verzetten naar morgen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You rang?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij zou ook nooit meer in een huis wonen als je één keer een onaardige bouwvakker tegen komt?
Morgen!quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier ook wel hoor, mits genoeg diepte voor mijquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal het in azie vast goed doen
Wat een taalquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:39 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hier ook wel hoor, mits genoeg diepte voor mij
Ik verneem net dat aziaten geen problemen hebben met een beetje haar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal het in azie vast goed doen
Dat is daar juist een pre dacht ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik verneem net dat aziaten geen problemen hebben met een beetje haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |