ja, nu weet ik het ookquote:
Voor mij geen religieuze betekenis, maar het hadden net zo goed 3 kleine moedervlekjes, sproetjes kunnen zijn want je ziet ze amper nog.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nu weet ik het ook![]()
als ik af en toe weg ben dan is het mijn internetverbinding, die is aan het stotteren
heb jij ze ook op je hand?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij geen religieuze betekenis, maar het hadden net zo goed 3 moedervlekjes kunnen zijn want je ziet ze amper nog.
Kut internet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nu weet ik het ook![]()
als ik af en toe weg ben dan is het mijn internetverbinding, die is aan het stotteren
Yep, links. Maar ze zijn heel vaag nu. Omdat ik ze jaren later kwijt wilde ben ik toen met een naald en trekzalf aan de gang gegaan. En dat werkte vrij goed.quote:
Ik ook niet hoor, zonder internet, en is echt zwaar vervelend als het niet doet wat het moet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms wel....
maar ik zou niet meer zonder kunnen
Dat was een korte rage... en je zal er nu mee opgescheept zittenquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Een aarsgewei vind ik ook echt foeilelijk
Die slaan werkelijk alles, en zo ordinair en sletterig, als je dat als jeugdzonde hebt gedaan heb je een groter probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Een aarsgewei vind ik ook echt foeilelijk
Nou ja, voorlopig doet ie het weerquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zonder internet, en is echt zwaar vervelend als het niet doet wat het moet doen.
Je moet je voorstellen tegen de tijd dat je in de 70 bent en dan dat hebt staan. Cool joh.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was een korte rage... en je zal er nu mee opgescheept zitten
écht hoor,,, geen gezicht...quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen tegen de tijd dat je in de 70 bent en dan dat hebt staan. Cool joh.![]()
Dat zei mijn moeder toen ik een tattoo wilde, hield me niet tegen in ieder geval.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen tegen de tijd dat je in de 70 bent en dan dat hebt staan. Cool joh.![]()
en waarschijnlijk geen wenkbrauwen meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
écht hoor,,, geen gezicht...
ik zag ooit eens een vrouw, ver inde 60 schat ik zo, allemaal tatoe's en uitgelubberde oren van
alle gaatjes die ze daar had en waar ooit oorbellen in hadden gezeten, zag er niet uit
Van schrik niet opgeletquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en waarschijnlijk geen wenkbrauwen meer
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
écht hoor,,, geen gezicht...
ik zag ooit eens een vrouw, ver inde 60 schat ik zo, allemaal tatoe's en uitgelubberde oren van
alle gaatjes die ze daar had en waar ooit oorbellen in hadden gezeten, zag er niet uit
Ja, da's gewoon verminking... niet zo slim...quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je hebt nu ook mensen die gaten in hun wangen hebben, of die grote gaten in je oorlellen. Benieuwd hoe dat er dan uitziet na 40 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |