De marketeer daar zit zich nu de tyfus te werken om alles bij te werken terwijl ie ons en zichzelf vervloekt voor deze fout, in het angstzweet of hij maandag nog wel een baan heeft.quote:
van hoe laat was je order?quote:
Half uurtje geleden.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
van hoe laat was je order?
met hun systeem is elke annulering ongeveer 2-3 minuten werk. dus dan kunnen we makkelijk kijken of ie de nieuwste eerst pakt of de oudste
begint bij de nieuwste dus zo te zien.quote:
Spannedquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
begint bij de nieuwste dus zo te zien.
Dan zie ik die van mij wel over een uurtje verschijnen
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:05 schreef Jimbo het volgende:
lijkt me kut als je deze code gister gebruikt hebt, en je pakje daar nog ligt.
Hadden er niet 100+ orders geweest dan was dit vast zo dr doorheen gegaan zonder problemen
Van 5 euroquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ach misschien kunnen we nog een kortingscode regelen
ga ik niet mee akkoordquote:
zit je met 14k4 of zo? 5gb is toch redelijk in een uurtje of wat gedaan bij mequote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:18 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF ik moet een update downloaden voor The Evil Within, maar die update is bijna fucking 5 gb en dat duurt ook nog eens 12 uur.
Denk dat het aan de server ligt, want normaal gesproken heb ik zulke updates idd zo binnen ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
zit je met 14k4 of zo? 5gb is toch redelijk in een uurtje of wat gedaan bij me
Ligt er vaak aan wat je download. Mijn down en up zijn tegen de 80mb. Battlefield patch van 3 gig binnen paar minuten binnen. Vervolgens een patch van een ander spel van 1 gig een half uur. Hierin is Sony nog enorm slecht. Hoor heel vaak soort gelijke verhalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
zit je met 14k4 of zo? 5gb is toch redelijk in een uurtje of wat gedaan bij me
Gebeurt toch niet, zonder hem wordt topgear niks, dus is de bbc een veelbekeken programma kwijt. Daarbij komt dat hij naar topgear USA (quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah dan gaat ie weg bij de BBC, die gast staat garant voor kijkcijfers. die heeft ze als vliegen op stront al weer in de wachtrij staan hoor
bij mij ook nog nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:56 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet, zonder hem wordt topgear niks, dus is de bbc een veelbekeken programma kwijt. Daarbij komt dat hij naar topgear USA (:')) zou gaan en die dus al het geld voor de neus van de bbc weg zouden schrapen.
OT: Hier nog geen een bestelling gecanceld, zal morgen wel worden. Eigenlijk zouden we allemaal moeten gaan zeiken op klacht.nl
Er staat tenslotte niks over in de gebruikersovereenkomst, valt vast wel iets te hosselenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
bij mij ook nog nietik ga sowieso om een verklaring vragen en moeilijk doen
ze hebben wel staan dat ze brstellingen mogen annuleren zonder reden. Dus ik debk dat ze dat dan gaan gebruikenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:09 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Er staat tenslotte niks over in de gebruikersovereenkomst, valt vast wel iets te hosselen
En anders legt iedereen die de code gebruikt heeft een paar tientjes in en spannen we een rechtzaak aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |