lightintheboxquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:05 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Daarom, met miniinthebox coupons ook ruim 50 bestellingen gedaan en allemaal aangekomen. (Chinashoppers will know)
Edit: iemand uit mijn klas heeft microsoft vouchers gehaald, gelijk de codes binnengekregen!
Volgens mij iets met Toshiba. Staat ook op Alternate zelf dat je korting krijgt van 50 a 80 euro met een eenmalige code die op de site staat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef Jimbo het volgende:
wat was trouwens de actie om deze code te krijgen ? misschien handig om te weten
zit je dan, als je avatarquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:31 schreef l0lownkill het volgende:
Ik denk dat ik spontaan klaarkom als ik een verzendbevestiging krijg
ja laten we bol.com massaal mailen hierover.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Het zal wel echt super netjes van Bol zijn mochten ze dit echt doorzetten, maar ben bang van niet
Heb bij bol.com al eerder hommeles gehad, ik vertrouw het niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Het zal wel echt super netjes van Bol zijn mochten ze dit echt doorzetten, maar ben bang van niet
Heel toepasselijk in dit geval jaquote:
Gaat ook niet gebeuren nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heb bij bol.com al eerder hommeles gehad, ik vertrouw het niet.
mwah dan gaat ie weg bij de BBC, die gast staat garant voor kijkcijfers. die heeft ze als vliegen op stront al weer in de wachtrij staan hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:37 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Heel toepasselijk in dit geval ja
Alleen als je het nieuws hebt gevolgd zal meneer Clarkson op dit moment wel niet al te blij zijn
Yep maar de BBC heeft de bakken met geld wat alles mogelijk maakte (als je ziet wat ze mogen/kunnen flikken)quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah dan gaat ie weg bij de BBC, die gast staat garant voor kijkcijfers. die heeft ze als vliegen op stront al weer in de wachtrij staan hoor
heeft fox en hbo ook, die zitten daar ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Yep maar de BBC heeft de bakken met geld wat alles mogelijk maakte (als je ziet wat ze mogen/kunnen flikken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |