abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150582185
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:55 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ja maar ja maar buiten beeld staan allemaal Iranirs met kromzwaardenShamshirs jwz ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:57 schreef Atak het volgende:
Begrijpelijk

notgeorgesabra twitterde op donderdag 12-03-2015 om 21:48:34 Iraqi Shia Forces (ISF) war crimes show why Assad+Iran can't be part of politically victorious anti-ISIS coalition http://t.co/RjeST0rVa7 reageer retweet

Kijk dan hoe deze soennitische vrouw een sjiitische strijder doodknuffelt. Hij heeft zo'n pijn dat hij moet huilen. :(

[ Bericht 58% gewijzigd door Peunage op 12-03-2015 22:17:28 ]
pi_150582547
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_150584257
Het is klaar in Iraq. ISIS is zwaar aan het verliezen en dit is nog maar het begin! :)
-
pi_150584306
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:08 schreef SteelDogg het volgende:
Het is klaar in Iraq. ISIS is zwaar aan het verliezen en dit is nog maar het begin! :)
True, nu nog in Syri!
pi_150586508
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 18:20 schreef reza1 het volgende:

[..]

Dat is hun internationale verplichting...
jeetje nooit geweten man...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_150586551
quote:
iedereen die speicher veroordeelde zou dit ook moeten veroordelen, zo niet hypocriet tot en met
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_150586571
Iraanse T-72 tank door de straten van Tikrit.

vrijdag 13 maart 2015 @ 00:33:59 #60
365082 IPA35
Patriarch
pi_150586596
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:33 schreef Intellectueel het volgende:

[ afbeelding ]
?!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_150586597
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:10 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Zoals Erdo?
erdo doet het om de vergrijzing tegen te gaan, ja ook turkije vergrijst ;)
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:40:19 #62
365082 IPA35
Patriarch
pi_150586721
Saddam in zijn graf gaat helemaal van "Nein nein nein nein!"
pi_150586723
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:33 schreef IPA35 het volgende:
?!
?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:42:59 #64
365082 IPA35
Patriarch
pi_150586777
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:40 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

?
Apart. Staat een stukje over op spioenkop.blogspot.
pi_150586781
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:40 schreef IPA35 het volgende:
Wat denk je van die al die Baathisten die op het moment in Jordani en de Gulf-landen verblijven.
pi_150586791
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Apart. Staat een stukje over op spioenkop.blogspot.
Waarover?

edit: zie het al.
pi_150586825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:40 schreef IPA35 het volgende:
:D
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:45:36 #68
365082 IPA35
Patriarch
pi_150586828
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:43 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Wat denk je van die al die Baathisten die op het moment in Jordani en de Gulf-landen verblijven.
Schuimbekken
pi_150586850
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:33 schreef Intellectueel het volgende:

[ afbeelding ]
Irak heeft ook T-72 tanks.
pi_150586872
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:47 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Irak heeft ook T-72 tanks.
quote:
Seen above is an Iranian T-72S, clearly distinguishable from Iraq's own T-72 'Urals' and T-72M1s by the presence of attachments allowing for the installment of 155 Kontakt-1 explosive reactive armour blocks (ERA), all surprisingly missing on this example, and the smoke grenade launchers on the side of the turret instead on the front as seen with the T-72M1.
http://spioenkop.blogspot(...)of-influence_52.html
pi_150586957
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:45 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Schuimbekken
De dochter van Saddam die 8 maanden geleden nog ISIS toejuichte toen ze de 'geboorteplaats van haar vader' hadden bevrijdt. Hoe zal zij nu voor de tv zitten. :D
pi_150587020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:53 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

De dochter van Saddam die 8 maanden geleden nog ISIS toejuichte toen ze de 'geboorteplaats van haar vader' hadden bevrijdt. Hoe zal zij nu voor de tv zitten. :D
Die geboorteplaats werd, en zal nog tot mensenheugenis worden bevrijdt.
pi_150587042
daesh / shia milities / iraakse leger

ik zie geen verschillen

'Dirty Brigades': US-Trained Iraqi Forces Investigated for War Crimes

Mar 11, 2015, 2:18 PM ET

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Rabia Al-Basri
pi_150587082
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:00 schreef Slayage het volgende:

ik zie geen verschillen
Vuur bestrijdt men met vuur.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 01:04:52 #75
365082 IPA35
Patriarch
pi_150587097
Ik zou liever een wandeling maken door Kerbala dan Mosul, laat ik het zo zeggen.
pi_150587107
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:03 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Vuur bestrijdt men met vuur.
jij ziet ook geen verschil dus
-Rabia Al-Basri
pi_150587113
quote:
Ik ben geen wapenexpert, ik weet niet of dat wel klopt wat die ie gast zegt. Heb je een foto van een Iraanse T-72 ?
pi_150587163
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:00 schreef Slayage het volgende:

ik zie geen verschillen

'Dirty Brigades': US-Trained Iraqi Forces Investigated for War Crimes

Mar 11, 2015, 2:18 PM ET

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp het, je broeders worden in Tikrit afgemaakt. ;(
pi_150587212
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij ziet ook geen verschil dus
Incorrect om de Sjiitische milities met ISIS te vergelijken. De Shia's voeren geen expansie-oorlog om 'Lebensraum', maar verdedigen zichzelf en andere Sjiieten tegen de terreur van de soenni-barbaren.

In Sjiietisch gebied is overigens ruimte voor minderheden als Armeense Christenen, Alevieten, Zoroasten en Soennieten, andersom (In Soenni-gebied) praktisch niet, zie SA en haar product IS.
pi_150587244
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:10 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Ik begrijp het, je broeders worden in Tikrit afgemaakt. ;(
moslims zijn heel goed in het afmaken van andere moslims en ik zie het nu idd weer gebeuren, triest is het

elke moslim zou moeten rouwen om het leed dat een andere moslim wordt aangedaan, maar het sektarische zit diep in velen helaas

sommige "moslims" maken er zelfs grappen over, hoe zielig kan je zijn?
-Rabia Al-Basri
pi_150587256
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Incorrect om de Sjiitische milities met ISIS te vergelijken. De Shia's voeren geen expansie-oorlog om 'Lebensraum', maar verdedigen zichzelf en andere Sjiieten tegen de terreur van de soenni-barbaren.

In Sjiietisch gebied is overigens ruimte voor minderheden als Armeense Christenen, Alevieten, Zoroasten en Soennieten, andersom (In Soenni-gebied) praktisch niet, zie SA en haar product IS.
niet in de wandaden dat ze verrichten
-Rabia Al-Basri
pi_150587280
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:18 schreef Slayage het volgende:
niet in de wandaden dat ze verrichten
Niet? Sjiieten kidnappen ook massaal vrouwen van religieuze minderheden om ze vervolgens te verkrachten en te verkopen op slavenmarkten? Ze snijden kelen door van gegijzelde journalisten? Zijn er op uit om alle groeperingen die niet hun ideologie aanhangen uit te roeien?
pi_150587285
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

moslims zijn heel goed in het afmaken van andere moslims en ik zie het nu idd weer gebeuren, triest is het

elke moslim zou moeten rouwen om het leed dat een andere moslim wordt aangedaan, maar het sektarische zit diep in velen helaas

sommige "moslims" maken er zelfs grappen over, hoe zielig kan je zijn?
Salafisme is de oorzaak en dat weet je zelf ook. ;)
pi_150587291
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dit.
pi_150587301
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:20 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

kern van deze hele isis shit, zeker! wat dat betreft is huis saud hoofdverantwoordelijke!
-Rabia Al-Basri
pi_150587335
Tussen de basisschoolverlaters en psychopaten van daesh kan nog weleens een helder iemand zitten. En tussen de troepen kan weleens een rotte appel zitten.

Wat betreft die oorlogsmisdaden
pi_150587353
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:20 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Niet? Sjiieten kidnappen ook massaal vrouwen van religieuze minderheden om ze vervolgens te verkrachten en te verkopen op slavenmarkten? Ze snijden kelen door van gegijzelde journalisten? Zijn er op uit om alle groeperingen die niet hun ideologie aanhangen uit te roeien?
de wandaden wat ik in mijn post benoem met foto's, martelingen / executies /v xecuties van kinderen / burgers / mensen van gebouwen afgooien / onthoofdingen

dat isis een level van ziekheid heeft bereikt wat niemand voor ogen had dat het nog mogelijk was is evident, dat vergoeilijkt niet de daden van de mensen waar iedereen in het westen steun aan biedt
-Rabia Al-Basri
pi_150587392
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

de wandaden wat ik in mijn post benoem met foto's, martelingen / executies /v xecuties van kinderen / burgers / mensen van gebouwen afgooien / onthoofdingen
Je weet dat Amerikaanse troepen ook waren betrapt op dit soort gruwelijkheden tijden de bezetting in Irak? Is het Amerikaanse leger nu te vergelijken met ISIS?
pi_150587410
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:20 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Is het btw waar dat 't salafisme muziek verbiedt? of is dat weer een andere stroming die daar tegen is?
pi_150587417
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:29 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Je weet dat Amerikaanse troepen ook waren betrapt op dit soort gruwelijkheden tijden de bezetting in Irak? Is het Amerikaanse leger nu te vergelijken met ISIS?
kinky fotos maken met naakte mannen een thumbs up geven bij een lijk en wat voor ongein dan ook kan je uiteraard niet vergelijken met de shit zoals eerder gepost door mij
-Rabia Al-Basri
pi_150587420
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Is het btw waar dat 't salafisme muziek verbiedt? of is dat weer een andere stroming die daar tegen is?
klopt
-Rabia Al-Basri
pi_150587798
pi_150587836
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

klopt
Het valt me op dat vele volgelingen meteen menen dat ze imam zijn daar, maar iedereen kleurt dat hier en daar bij met zn eigen voorkeur. Ja zelfmoord is een zonde in de koran.. maar zolang als het voor het "goede doel" is is het ok..

Meh.. Nee

Nou ja met zulke twists is IS dus oa geboren.
pi_150588094
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 03:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Vertaal ens?
A: Is jou broer nog steeds mujahed(strijder)?
Terrorist:Ja
B: Wat voor werk doet hij ?
Terrorist: ik weet het niet.... Monteur.
A: Hoe heet hij?
Terrorist: Mohamed Ali.
B: Hoelang is hij al in Irak?
Terrorist: Lang.
A: we hebben hem al afgemaakt...Mohamed Ali Altunisi.. Is hij toch? dun ?
Terrorist: Nee,hij leeft nog.
A: Als ik je foto's laat zien herken je de Tunesirs ?
Terrorist:ja, aan hun taal.
A:ze zijn al dood..... herken je ze dan ?
Terrorist: ja, misschien.
B:zijn er veel terroristen in Alqa'im ?
Terrorist: ze(Daesh) hebben Alqa'im goed onder controle.
B: Hoelang ben je daar gebleven ?
Terrorist: week.
A: steunen de burgers Daesh en hoe is het leven daar?
Terrorist: ik ben 1 dag naar buiten geweest en alles was normaal.
A:Hoe ben je hier heen gekomen?
Terrorist: Via Sahara.
A:met auto ?
Terrorist: ja
A: Met taxi?
Terrorist:Nee,pick-up rode Toyota
A:hadden jullie wapens in auto?
Terrorist:ik niet, maar die andere 4 hadden wel wapens.
pi_150588105
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 03:40 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

A: Is jou broer nog steeds mujahed(strijder)?
Terrorist:Ja
B: Wat voor werk doet hij ?
Terrorist: ik weet het niet.... Monteur.
A: Hoe heet hij?
Terrorist: Mohamed Ali.
B: Hoelang is hij al in Irak?
Terrorist: Lang.
A: we hebben hem al afgemaakt...Mohamed Ali Altunisi.. Is hij toch? dun ?
Terrorist: Nee,hij leeft nog.
A: Als ik je foto's laat zien herken je de Tunesirs ?
Terrorist:ja, aan hun taal.
A:ze zijn al dood..... herken je ze dan ?
Terrorist: ja, misschien.
B:zijn er veel terroristen in Alqa'im ?
Terrorist: ze(Daesh) hebben Alqa'im goed onder controle.
B: Hoelang ben je daar gebleven ?
Terrorist: week.
A: steunen de burgers Daesh en hoe is het leven daar?
Terrorist: ik ben 1 dag naar buiten geweest alles was normaal.
A:Hoe ben je hier heen gekomen?
Terrorist: Via Sahara.
A:met auto ?
Terrorist: ja
A: Met taxi?
Terrorist:Nee,pick-up rode Toyota
A:hadden jullie wapens in auto?
Terrorist:ik niet, maar die andere 4 hadden wel wapens.
Noord-Afrikanen worden altijd al als kanonnenvoer gebruikt. Zelfs in de tijden van de kalifaten, gebruikten de Umayyaden berbers als kanonnenvoer.
#freefrederike
pi_150588111
quote:
Nasrallah kan ook vloeiend Perzisch. ;)
pi_150588117
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 03:50 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Nasrallah kan ook vloeiend Perzisch. ;)
kheili khoob. :P

Bijna alle shia geestelijken spreken Farsi en Arabisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')