jij ziet ook geen verschil dusquote:
Ik ben geen wapenexpert, ik weet niet of dat wel klopt wat die ie gast zegt. Heb je een foto van een Iraanse T-72 ?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
[..]
http://spioenkop.blogspot(...)of-influence_52.html
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:00 schreef Slayage het volgende:
daesh / shia milities / iraakse leger
ik zie geen verschillen
'Dirty Brigades': US-Trained Iraqi Forces Investigated for War Crimes
Mar 11, 2015, 2:18 PM ETIk begrijp het, je broeders worden in Tikrit afgemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Incorrect om de Sjiitische milities met ISIS te vergelijken. De Shia's voeren geen expansie-oorlog om 'Lebensraum', maar verdedigen zichzelf en andere Sjiieten tegen de terreur van de soenni-barbaren.quote:
moslims zijn heel goed in het afmaken van andere moslims en ik zie het nu idd weer gebeuren, triest is hetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:10 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Ik begrijp het, je broeders worden in Tikrit afgemaakt.
niet in de wandaden dat ze verrichtenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Incorrect om de Sjiitische milities met ISIS te vergelijken. De Shia's voeren geen expansie-oorlog om 'Lebensraum', maar verdedigen zichzelf en andere Sjiieten tegen de terreur van de soenni-barbaren.
In Sjiietisch gebied is overigens ruimte voor minderheden als Armeense Christenen, Alevieten, Zoroasten en Soennieten, andersom (In Soenni-gebied) praktisch niet, zie SA en haar product IS.
Niet? Sjiieten kidnappen ook massaal vrouwen van religieuze minderheden om ze vervolgens te verkrachten en te verkopen op slavenmarkten? Ze snijden kelen door van gegijzelde journalisten? Zijn er op uit om alle groeperingen die niet hun ideologie aanhangen uit te roeien?quote:
Salafisme is de oorzaak en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
moslims zijn heel goed in het afmaken van andere moslims en ik zie het nu idd weer gebeuren, triest is het
elke moslim zou moeten rouwen om het leed dat een andere moslim wordt aangedaan, maar het sektarische zit diep in velen helaas
sommige "moslims" maken er zelfs grappen over, hoe zielig kan je zijn?
Dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Incorrect om de Sjiitische milities met ISIS te vergelijken. De Shia's voeren geen expansie-oorlog om 'Lebensraum', maar verdedigen zichzelf en andere Sjiieten tegen de terreur van de soenni-barbaren.
In Sjiietisch gebied is overigens ruimte voor minderheden als Armeense Christenen, Alevieten, Zoroasten en Soennieten, andersom (In Soenni-gebied) praktisch niet, zie SA en haar product IS.
kern van deze hele isis shit, zeker! wat dat betreft is huis saud hoofdverantwoordelijke!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:20 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Salafisme is de oorzaak en dat weet je zelf ook.
de wandaden wat ik in mijn post benoem met foto's, martelingen / executies /v xecuties van kinderen / burgers / mensen van gebouwen afgooien / onthoofdingenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet? Sjiieten kidnappen ook massaal vrouwen van religieuze minderheden om ze vervolgens te verkrachten en te verkopen op slavenmarkten? Ze snijden kelen door van gegijzelde journalisten? Zijn er op uit om alle groeperingen die niet hun ideologie aanhangen uit te roeien?
Je weet dat Amerikaanse troepen ook waren betrapt op dit soort gruwelijkheden tijden de bezetting in Irak? Is het Amerikaanse leger nu te vergelijken met ISIS?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
de wandaden wat ik in mijn post benoem met foto's, martelingen / executies /v xecuties van kinderen / burgers / mensen van gebouwen afgooien / onthoofdingen
Is het btw waar dat 't salafisme muziek verbiedt? of is dat weer een andere stroming die daar tegen is?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:20 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Salafisme is de oorzaak en dat weet je zelf ook.
kinky fotos maken met naakte mannen een thumbs up geven bij een lijk en wat voor ongein dan ook kan je uiteraard niet vergelijken met de shit zoals eerder gepost door mijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je weet dat Amerikaanse troepen ook waren betrapt op dit soort gruwelijkheden tijden de bezetting in Irak? Is het Amerikaanse leger nu te vergelijken met ISIS?
kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Is het btw waar dat 't salafisme muziek verbiedt? of is dat weer een andere stroming die daar tegen is?
Het valt me op dat vele volgelingen meteen menen dat ze imam zijn daar, maar iedereen kleurt dat hier en daar bij met zn eigen voorkeur. Ja zelfmoord is een zonde in de koran.. maar zolang als het voor het "goede doel" is is het ok..quote:
Vertaal ens?quote:
A: Is jou broer nog steeds mujahed(strijder)?quote:
Noord-Afrikanen worden altijd al als kanonnenvoer gebruikt. Zelfs in de tijden van de kalifaten, gebruikten de Umayyaden berbers als kanonnenvoer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:40 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
A: Is jou broer nog steeds mujahed(strijder)?
Terrorist:Ja
B: Wat voor werk doet hij ?
Terrorist: ik weet het niet.... Monteur.
A: Hoe heet hij?
Terrorist: Mohamed Ali.
B: Hoelang is hij al in Irak?
Terrorist: Lang.
A: we hebben hem al afgemaakt...Mohamed Ali Altunisi.. Is hij toch? dun ?
Terrorist: Nee,hij leeft nog.
A: Als ik je foto's laat zien herken je de Tunesirs ?
Terrorist:ja, aan hun taal.
A:ze zijn al dood..... herken je ze dan ?
Terrorist: ja, misschien.
B:zijn er veel terroristen in Alqa'im ?
Terrorist: ze(Daesh) hebben Alqa'im goed onder controle.
B: Hoelang ben je daar gebleven ?
Terrorist: week.
A: steunen de burgers Daesh en hoe is het leven daar?
Terrorist: ik ben 1 dag naar buiten geweest alles was normaal.
A:Hoe ben je hier heen gekomen?
Terrorist: Via Sahara.
A:met auto ?
Terrorist: ja
A: Met taxi?
Terrorist:Nee,pick-up rode Toyota
A:hadden jullie wapens in auto?
Terrorist:ik niet, maar die andere 4 hadden wel wapens.
Nasrallah kan ook vloeiend Perzisch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:40 schreef Montana_ir het volgende:
Generaal Sulaimani :
Hij spreekt goed Arabisch.
kheili khoob.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 03:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nasrallah kan ook vloeiend Perzisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |