Dat bestaat natuurlijk niet en dat weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:06 schreef Netsplitter het volgende:
En ja, geef jij maar het wetsartikel waar staat dat hij verplicht is zijn wapen te houden tijdens bezoek aan de Tweede Kamer.
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar een slager mag wettelijk niet met die messen niet dragen op een andere plek dan de slagerij. Deze man mag dat wel. Dat lokale regels anders voorschrijven, kan, maar dan zou ik daar ook weggebleven zijn.
Dat mag niet als het niet nodig is. Dat soort zaken mag je bij je hebben, als dat noodzakelijk is om van A naar B te vervoeren. Volgens de regels mag het sowieso niet, maar men is niet zo regide en snapt dat regels dat ook nooit kunnen zijn, gelukkig. Daarom zijn er gedoogregelingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?
Kan me nog de tijd herinneren dat als iemand een zeist vervoerde dat deze afgedekt moest zijn maar weet niks over dat hij ze of deze niet bij zich mocht dragen.
een zeist of een zeis?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?
Kan me nog de tijd herinneren dat als iemand een zeist vervoerde dat deze afgedekt moest zijn maar weet niks over dat hij ze of deze niet bij zich mocht dragen.
Heel praktisch; een koksmes los in de deur van je auto mag niet. Een koksmes in foedraal in je kofferbak mag wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat mag niet als het niet nodig is. Dat soort zaken mag je bij je hebben, als dat noodzakelijk is om van A naar B te vervoeren. Volgens de regels mag het sowieso niet, maar men is niet zo regide en snapt dat regels dat ook nooit kunnen zijn, gelukkig. Daarom zijn er gedoogregelingen.
Ik vermoed dat dat ook niet mag, tenzij die persoon misschien kok is?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heel praktisch; een koksmes los in de deur van je auto mag niet. Een koksmes in foedraal in je kofferbak mag wel.
Jij brave burger zal echt geen problemen krijgen met de politie als jij een messensetje in doos of foedraal in je kofferbak hebt liggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:24 schreef john2406 het volgende:
Ik vermoed dat dat ook niet mag, tenzij die persoon misschien kok is?
Feit is dat deze persoon misschien wel gelijk had en volledig in zijn recht stond, maar dat sommige mensen hier meteen concluderen (om redenen die mij niet duidelijk zijn, maar ik wel kan raden) dat het een arrogante zak is die geen respect heeft voor regeltjes.quote:Feit vind ik dat deze persoon de regeltjes naar zijn hand wil zetten, en helaas of gelukkig is hem dat niet gelukt.
Ik vind het maar een ziek persoontje met wat hij voorslaat of mee gekomen is, kan me nog dit herinneren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:39 schreef SicSicSics het volgende:
Feit is dat deze persoon misschien wel gelijk had en volledig in zijn recht stond, maar dat sommige mensen hier meteen concluderen (om redenen die mij niet duidelijk zijn, maar ik wel kan raden) dat het een arrogante zak is die geen respect heeft voor regeltjes.
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef john2406 het volgende:
Ik vind het maar een ziek persoontje met wat hij voorslaat of mee gekomen is, kan me nog dit herinneren.
http://nieuws-uitgelicht.(...)en-politieagent.html
Je neemt nu een uiterste en projecteert dat op de groep. Wat doe je dan?quote:En zo een mensen wil die met een wapen laten lopen, ziek lijkt me dat, ik scheer ze niet allemaal over een kam hoor.
Je raaskalt.quote:Pissen in een centrum tegen een kerkmuur is er ook zo eentje, moet ik eens proberen op klaarlichte dag.
Gelukkig had een kind op de school tegenover een telefoon bij de hand om te filmen, of het daadwerkelijk niet bewerkt is weet ik niet .
Ik doe dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?
[..]
Je neemt nu een uiterste en projecteert dat op de groep. Wat doe je dan?
[..]
Je raaskalt.
Hij heeft het ook over bevoegde personen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:00 schreef john2406 het volgende:
Ik doe dat?
Hij neemt die helegroep zonder uitzondering en zegt tegen ze met wapen de straat op, nou dat vind ik toch wel sterk in die groep kunnen zieke mensen zitten en toch geeft deze persoon allemaal een wapen.
Laat ze dan eens goed nakijken voordat je dat beweerd zou ik zeggen, en herhaal dat met regelmaat, ik kan immers vandaag gezond zijn en over een tijdje totaal het tegenover gestelde toch?
Dan zijn jullie het met elkaar eens op dat punt.quote:Ik vind het dus niet zwart wit of het een of het ander dan behoord er naar mijn mening geselecteerd te worden wie wel en wie niet.
Je kan als gewoon mens ook wel eens de regels aan de kaak (willen) stellen. Dat is ons goed recht en dat maakt ons niet automatisch arrogant of verheven.quote:Het zou best kunnen dat het in de kamer niet voorgeschreven is, maar dan nog dan respecteer ik als gewoon mens de regels en vraag me een schriftelijke bevestiging en geef mijn wapen af!
Toch ben ik die mening toebedeeld ik kan het niet helpen hoor, volgens mij worden de agenten ook op pad gestuurd zonder ijkingspapieren, en mag ik klakkeloos aannemen dat die apperaten van hun geeikd zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:06 schreef SicSicSics het volgende:
Je kan als gewoon mens ook wel eens de regels aan de kaak (willen) stellen. Dat is ons goed recht en dat maakt ons niet automatisch arrogant of verheven.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar een slager mag wettelijk niet met die messen niet dragen op een andere plek dan de slagerij. Deze man mag dat wel. Dat lokale regels anders voorschrijven, kan, maar dan zou ik daar ook weggebleven zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |