Ja daarom is deze hele situatie zo onbegrijpelijk, omdat juridische zaken haar specialiteit zouden moeten zijn. Die vrouw heeft zichzelf echt een brevet van onvermogen opgespeld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarbij, Monisha is een juriste, dus hoe dacht ze hiermee weg te kunnen komen?
Waar heeft ze haar papiertje gehaald dan?? Bij de lokale Appie ofzo??
Ja daarom. Als nou was dat een teambaas zonder enig juridisch verstand had nagevraagd bij juridisch personeel of ze goed zaten qua contracten en die zou voorgehouden zijn van wel, dan is het alsnog onkunde en slecht handelen maar kan je teambaas niet op alle fronten verwijten maken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarbij, Monisha is een juriste, dus hoe dacht ze hiermee weg te kunnen komen?
Waar heeft ze haar papiertje gehaald dan?? Bij de lokale Appie ofzo??
Mag er met eieren gegooid worden?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dit gaat nog leuk worden; de teambazen persconferentie:
Maurizio Arrivabene (Ferrari)
Eric Boullier (McLaren)
Monisha Kaltenborn (Sauber)
Graeme Lowdon (Manor GP)
Claire Williams (Williams)
Toto Wolff (Mercedes)
En ik lees elders weer dat hij contact heeft gehad met ASN, en dat het wel goed moet komen daarmee. Ondertussen heeft Sauber zowel Nasr als Ericsson bevestigd voor Melbourne...quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:58 schreef WEST het volgende:
[..]
en hij gaf eerder deze week wel een bewijs dat hij een superlicentie heeft.
Trucks? Dat is een lange rit dan voor die chauffeursquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:47 schreef sanger het volgende:
Wat me wel goed doet is dat de rechter VdG dusdanig in het gelijk heeft gesteld dat er zelfs beslag gelegd kan worden op ALLE assets die in Australie zijn. Dus op beide auto's, de trucks, de pit uitrusting, de kleding van de teamleden..... Als ik Giedo was zou ik alleen de kleding laten claimen, en de rest niet. Kunnen ze door zo een pesterijtje niet racen
Hoe denk jij dat het spul van het vliegveld naar het circuit gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Trucks? Dat is een lange rit dan voor die chauffeurs
Met vrachtwagens van DHLquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat het spul van het vliegveld naar het circuit gaat?
Met lokale vrachtwagens. Daar kunnen ze geen beslag op leggen. Dat is niet eigendom van Sauber.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat het spul van het vliegveld naar het circuit gaat?
Ja maar ik doelde meer op het mobiele pitdorp achter de pitlane waar Sauber en de andere teams meerdere eigen mobiele homes hebben voor Sponsoren, Rijders e.d.quote:
De teams nemen ook eigen trucks mee hèquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Met lokale vrachtwagens. Daar kunnen ze geen beslag op leggen. Dat is niet eigendom van Sauber.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De teams nemen ook eigen trucks mee hè
Die zijn er niet in Australie. Alleen in Europaquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar ik doelde meer op het mobiele pitdorp achter de pitlane waar Sauber en de andere teams meerdere eigen mobiele homes hebben voor Sponsoren, Rijders e.d.
Hospitality trucks bvquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Trucks? Dat is een lange rit dan voor die chauffeurs
Gelukkig is ie in Melbourne geraakt, was nogal de vraagquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:32 schreef Max23 het volgende:
Olav Mol op 538 vanochtend
http://www.538.nl/gemist/(...)-weekend-gaat-rijden
"Dat mens"
Alles wat ze meenemen komt uit containers en voor de rest huren ze lokaal spulquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar ik doelde meer op het mobiele pitdorp achter de pitlane waar Sauber en de andere teams meerdere eigen mobiele homes hebben voor Sponsoren, Rijders e.d.
Leuke theorie. Zou wel tof zijn. Dan gaan we van wat Nederlandse testers naar twee Nederlandse coureurs in het middenveld én een Nederlands team.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:58 schreef Bluurgh het volgende:
Ik lees op andere fora dat er geruchten zijn dat ze uit zijn op een faillissement zodat schoonpa het team goedkoop kan overnemen. Zou me niets verbazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |