abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150555244
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 04:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik al eerder aangaf, je beperkt je enkel tot de criteria waar Feyenoord hoge ogen op scoort, zoals inderdaad aanhang en jeugdopleiding en negeert totaal waar het elke topclub om te doen is, namelijk prijzen winnen en sportief presteren. Als je 15 jaar lang geen landskampioen wordt is dat dusdanig slecht dat je dat gewoonweg niet kan negeren en dan heb ik het nog niet eens over het seizoen dat jullie 10e werden met een negatief doelsaldo bijvoorbeeld.

Verder worden supporters van clubs die nou eenmaal wél succes hebben vaker beticht van het zijn van successupporters. Dat is dan vaak de manier waarop je opmerkingen van succesvolle rivalen pareert. Ajax en PSV zijn nou eenmaal sinds 1975 vele malen succesvoller dan Feyenoord, zowel nationaal als in Europa. Beide clubs hebben in het afgelopen decennium net zo veel landstitels op rij gepakt als Feyenoord in de afgelopen 40 jaar. Het is in ieder geval nog niet voorgekomen dat deze clubs 15 jaar geen landstitel hebben gepakt. Dus ja je kan nooit weten hoe groot en trouw de aanhang dan zal zijn. Allemaal speculatie dus.
Dat geeft dus juist aan dat Feyenoord een trouwe aanhang heeft. Zolang zonder succes en PSV krijgt het stadion nog niet halfvol en dat stadion is al klein te noemen.

Dat Feyenoord lang geen kampioen is geworden lijkt me niet ter discussie staan. Op zich heb je dan te maken met verschillende factoren, want Feyenoord heeft ook een aantal keer net naast de titel gegrepen en heeft natuurlijk als laatste wat gepresteerd in Europa. Het is nu wel zaak dat de reorganisatie na de instorting van een paar jaar geleden echt op orde wordt gebracht. Qua begroting is het gat met Ajax en PSV nog erg groot en is de grootste uitdaging voor de komende jaren.

Weet je wat het is, ik zie zelf het liefst Ajax en Feyenoord om de prijzen strijden. PSV laat me verder koud, het is een vrij nietszeggende fabrieksclub waar je maar moeilijk echt iets over kunt zeggen. Juist de tegenstelling tussen de volksclub in de havenstad en de arrogante club in de hoofdstad is wat mooi is. Dat soort tegenstellingen is wat voetbal mooi maakt. Zo zit ik nu in China en daar zie je hetzelfde langzaam ontstaan. Beijing, de hoofdstad, heeft de club (Guoan) die overal gehaat wordt aangezien ze vrij arrogant zijn. Niet toevallig hebben/hadden die een samenwerkingsverband met Ajax. Op dit moment is de sterkste club echter Hengda, een club uit het hardwerkende zuiden met de grootste fabrieken. Hengda was ook de eerste Chinese club die de Aziatische Champions League won in de huidige vorm. Hengda en Guoan hebben ook de meeste supporters, de volste stadions. Die rivaliteit is gewoon belangrijk om de competitie interessant te maken. Waarvoor kijk je anders?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 12 maart 2015 @ 06:21:25 #27
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_150555273
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef GGMM het volgende:
Dick Advocaat heeft aangegeven dat hij geen trainer van Feyenoord wil worden.

Balen jongens. :{
_O-

Tot op heden zie ik sowieso allemaal namen die van mij niet hoeven te komen.....

Booy :')
Rijsbergen :') (wel goeie spelert ooit)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_150555595
Hoe groot is de kans dat Clasie blijft als kuyt komt? Het zou zijn enige kans zijn om samen te spelen in één elftal met hem. Kuyt zal toch ook een jeugdheld van Clasie zijn geweest?
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 07:44:32 #29
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150555615
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 02:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Shreyas heeft weer eens diarree.
Echt he
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 12 maart 2015 @ 07:46:22 #30
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_150555626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 07:42 schreef exile79 het volgende:
Hoe groot is de kans dat Clasie blijft als kuyt komt? Het zou zijn enige kans zijn om samen te spelen in één elftal met hem. Kuyt zal toch ook een jeugdheld van Clasie zijn geweest?
Heel klein. Weer een verloren seizoen dit voor hem. Die gaat dus weg.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 12 maart 2015 @ 07:59:52 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150555732
Clasie gaat sowieso weg, die zie ik echt niet blijven.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 12 maart 2015 @ 08:37:32 #32
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150556085
quote:
'Mogelijk salaris Kuyt bij Feyenoord uitgelekt'

Volgens verschillende bronnen is de komst van Dirk Kuyt naar Feyenoord zo goed als rond. Na de interlandperiode zal er meer duidelijkheid komen rondom de toekomst van de spits.

De Turkse krant Fanatik, denkt te weten hoeveel geld er aangeboden is door Feyenoord aan Dirk Kuyt om te spelen voor Feyenoord. Volgens de krant zal het salaris van Kuyt tussen de 600.000 en 700.000 euro liggen.

In Turkije strijkt de aanvaller nog 2,6 miljoen euro op. Toch lijkt de oud-Feyenoorder het liefst terug te keren naar Rotterdam.
Niks mis mee toch?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_150556176
Als die Foeke Booy maar niet de trainer van Feyenoord wordt (of als 3e man), vind ik het best.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150556234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:55 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. Welk(e) stadion(s) in het buitenland heeft BAM gebouwd dan?
Maar dat zou het des te slechter maken dat ze blijkbaar hun plannen niet (op tijd) op orde hadden.
"BAM is een gerenommeerde stadionbouwer die wereldwijd al tweehonderd exemplaren op zijn naam heeft staan"
Waaronder Z-A& Bra - WK stadions, PSV stadion, Gelredome, een stadion in Abu Dabhi etc.

Dit is wat mij betreft dan wel een braakgevoelig lijstje als je kijkt naar wat voor stadions dit zijn, maar volgens mij zijn er in de media/op fok ook wel mooie stadions langs gekomen waar de BAM aan gewerkt had, toen bekend werd dat zij het gingen doen. Kan ik nou zo snel ff niet vinden. Maar ze hadden/hebben ervaring zat dus ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150556395
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 08:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Niks mis mee toch?
Lijkt me een prima salaris, vraag me alleen af of Kuyt het ook met ons eens is :P
pi_150556397
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 07:59 schreef Happel het volgende:
Clasie gaat sowieso weg, die zie ik echt niet blijven.
Ligt eraan hoor, hij ligt nog wel voor lang vast, zal nu vast wel behoorlijk zakcentje opstrijken, en hij wilt eigenlijk ook gewoon wel eens een kampioenschap met Feyenoord meemaken. Als het plaatje goed geschetst wordt, en hij op een basisplek Oranje kan rekenen, zou hij best nog een jaartje kunnen blijven, een goed EK spelen, en dan een club uitkiezen (doorgaans raken clubs toch meer overtuigd van CL/EK/WK-ervaring/nioveau)
Ik zeg niet dat ik echt verwacht dat hij blijft, maar ben niet zo zeker van vertrek :)
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 08:42 schreef BrokenBoy het volgende:
Als die Foeke Booy maar niet de trainer van Feyenoord wordt (of als 3e man), vind ik het best.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon graag JP en Gio met zijn tweeen de lijnen zien uitzetten. Ze hebben al veel ervaring als hulptrainers en jeugdtrainers en hebben erg verschillende werkwijzen gezien (noem een Koeman/Rutten). Ik kan me alleen wel twijfel voorstellen bij hen, omdat trainers toch vaak een houdbaarheidsdatum hebben, en zij graag voor langere termijn (10-tallen jaren?) bij de club verbonden zouden willen blijven.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150556678
Wim Rijsbergen als 3e ervaren man zou ik een prima keuze vinden.
pi_150556753
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 08:54 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Lijkt me een prima salaris, vraag me alleen af of Kuyt het ook met ons eens is :P
Die is financieel toch al binnen en denkt ook aan zijn toekomst: ik neem aan dat hij graag bij de Feyenoord Academy aan de slag gaat na zijn carrière dus dan moet hij een jaartje met een wat lager salaris maar op de koop toenemen..
pi_150560077
Van onze neusachtige vrienden:

quote:
Nieuw stadion mag meer dan 200 miljoen kosten

door Marcel van der Kraan
ROTTERDAM -
Feyenoord is bezig aan het beste financiële jaar in de geschiedenis van de club. Dat zegt vertrekkend president-commissaris Dick van Well van Feyenoord. De man, die nauw betrokken is geweest bij alle pogingen om De Kuip te verbouwen maar die deze week zag stranden, stelt dat het voetbalbedrijf Feyenoord niet in paniek is omdat de komst van een nieuw onderkomen is vertraagd.

Van Well kondigt zelfs aan dat de betaaldvoetbalorganisatie Feyenoord los van de NV Stadion Feijenoord, die formeel eigenaar is van de bestaande Kuip, vol gas gaat geven om alvast een totaal nieuw trainingscomplex voor de jeugdopleiding van zijn club te realiseren. De Feyenoord Academy krijgt de faciliteiten die nodig zijn om talenten te blijven produceren, aldus Van Well. We gaan in overleg met de gemeente Rotterdam gewoon vol gas door. Op Varkenoord moeten snel een sportcomplex en een hoogwaardige trainingsaccommodatie komen.;

Door de flop met het renovatieproject van BAM kon De Kuip niet in de steigers worden gezet en zal er nu pas in het najaar een beslissing vallen over de mogelijke komst van een totaal nieuw en iconisch stadion in Rotterdam-Zuid.

Ook René van Ierschot, president-commissaris van de rvc van het stadion, geeft al een duidelijke hint dat de weg voor een geheel nieuw stadion weer wijd open ligt. „We gaan niet stilzitten tot het najaar. Er volgt een sterke evaluatie. Maar het is duidelijk dat we een stadion nodig hebben dat we niet alleen 30 dagen per jaar voor het voetballen gebruiken. De andere 330 dagen willen we er ook opbrengsten uit halen. Dan zijn de kosten van het stadion beter gedekt en blijft er meer geld over voor het voetbal.

Feyenoord laat zich ook niet vangen op het gegeven dat een beter onderkomen straks opnieuw slechts 200 miljoen euro mag kosten. Dat was de prijs voor renovatie (vernieuwbouw noemden de verkenners dat). Van Ierschot: Voor 200 miljoen euro kun je geen nieuw stadion bouwen, waar wij 40 jaar of nog veel langer in gaan spelen en verblijven.

Van Well stelt dat er slechts één ding voorop blijft staan. We willen het huidige spelersbudget van 12 miljoen euro minimaal verdubbelen tot zo'n 25 miljoen euro om in de buurt van Ajax en PSV blijven.

De architecten en plannenmakers van de vorige keer hebben zich al massaal weer bij Feyenoord gemeld. Maar duidelijk is dat Feyenoord al zijn ervaringen gaat meenemen en misschien wel met een veel groter plan, waarin alles (parkeergarages, infrastructuur, aansluiting bij het gebied) moet gaan komen om ook de gemeente enthousiast te houden
BFF met GGMM
pi_150560177
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:14 schreef Luni het volgende:
Wim Rijsbergen als 3e ervaren man zou ik een prima keuze vinden.
Ervaren is relatief he, hij heeft vooral in competities / bij clubs van het niveau zondag 4e klasse gewerkt.
BFF met GGMM
pi_150560769
pi_150560779
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ervaren is relatief he, hij heeft vooral in competities / bij clubs van het niveau zondag 4e klasse gewerkt.
Ja das waar.
pi_150560804
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:13 schreef Luni het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!
Dan zou ik voor de linker gaan _O-
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_150560854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:13 schreef Luni het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar goed dat ik nog eens goed keek, voordat ik 'al 40-45x gepost' wilde roepen... :+
BFF met GGMM
pi_150567611
quote:
Feyenoord voor het tweede jaar op rij door de licentiecommissie van de KNVB ingedeeld in Categorie 3, de hoogst mogelijke categorie waarin alleen clubs worden geplaatst die volgens de voetbalbond ‘gezond beleid voeren en ook gezond zijn’. De categorie indeling wordt bepaald op basis van de ingediende jaarcijfers 2013-2014 en de prognosecijfers 2014-2015.

Feyenoord bevindt zich in een select gezelschap in Categorie 3. In totaal zijn slechts negen betaald voetbalorganisatie ingedeeld in deze hoogste categorie.

Feyenoord maakte in april 2014 de promotie naar Categorie 3, wat een beloning was voor de fors verbeterde financiële positie van de club in relatief kort tijdsbestek. Waar Feyenoord destijds nog over een negatief eigen vermogen beschikte, is dat inmiddels al helemaal weggewerkt. De club verwacht bovendien dit seizoen opnieuw een forse winst te gaan boeken. ‘Uiteraard zullen we de ingezette koers vasthouden, om ook in de toekomst financieel gezond te blijven.’

Categorie 1: De Graafschap, Fortuna Sittard, NAC Breda, FC Twente, PEC Zwolle, Roda JC, RKC Waalwijk, N.E.C., FC Dordrecht, V.V.V.-Venlo en FC Den Bosch. Telstar is ingedeeld in categorie I op grond van een zogeheten vangnetbepaling, besluitvorming op grond van het puntenaantal (FRS) vindt op een later moment plaats.

Categorie 2: ADO Den Haag, FC Eindhoven, FC Emmen, FC Groningen, FC Utrecht, FC Volendam, Excelsior, Sparta Rotterdam, Helmond Sport, MVV Maastricht, AZ, Vitesse, en Willem II.

Categorie 3: Ajax, Almere City FC, SC Cambuur, FC Oss, Go Ahead Eagles, Heracles Almelo, PSV, sc Heerenveen en Feyenoord.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_150572046
Real Madrid zou bij de knvb in categorie -300 terecht gekomen zijn..

Allemaal bullshit, Feyenoord kan nooit ten onder gaan, als je elke thuiswedstrijd 40000 man heb.,

Dus gewoon investeren en wat in de schuld staan.

Nog meer goed nieuws, Bosz verlengd dus die komt zeker niet.
Hoera.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_150572673

www.bychess..nl
#blesschess

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 19:09:02 ]
  donderdag 12 maart 2015 @ 19:13:34 #48
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_150572889
Wit shirt. 55 euro. En ik maar denken dat hij financieel al binnen was...
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_150573252
Een hele mannenlijn, maar alleen één kinderwinkel hebben als verkooppunt. Gaat goed komen. Bless.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_150573828
Echt die prijzen voor zo'n 'bekende' merk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')