Gekke vraag misschien, maar is het geen optie om met een buitenlands bedrijf in zee te gaan dat al 1 of meerdere bekende mooie/sfeervolle stadions heeft gebouwd in het recente verleden? En dan eigenlijk het nieuwe stadion qua ontwerp te baseren op dat stadion (wel met eigen aanpassingen en invloeden natuurlijk).quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:52 schreef Oldground het volgende:
[..]
Denk dat het probleem eventueel met die parterre tribunes is dat de zichtlijnen niet van de UEFA standaarden zijn. En overhangende ringen (wat natuurlijk heel gaaf is) zorgen voor minder oppervlak onder de tribunes (voor o.a. commercieel gebruik), en dat is juist een van de redenen dat ze er een maken.
Hij hoeft van mij niet per se op De Kuip te lijken. Nieuw stadion mag ook best iets écht nieuws zijn. Hoop gewoon vooral dat het goed gebeurd en er zo min mogelijk concessies op worden gedaan. En bovenal géén eenheidsworst. Dat is misschien nog wel het belangrijkste.
Zoals de BAMquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:52 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Gekke vraag misschien, maar is het geen optie om met een buitenlands bedrijf in zee te gaan dat al 1 of meerdere bekende mooie/sfeervolle stadions heeft gebouwd in het recente verleden? En dan eigenlijk het nieuwe stadion qua ontwerp te baseren op dat stadion (wel met eigen aanpassingen en invloeden natuurlijk).
Dan liggen de bouwplannen al voor een groot deel klaar, heb je een duidelijkere kosten- en tijd indicatie en weet je tevens zeker dat het bedrijf in staat is de opdracht goed uit te voeren, aangezien ze het dus allemaal al eens gedaan hebben. En nu ook nog eens met de ervaring van de dingen die toen minder verliepen en uitpakten erbij. Of gaat de eigenaar van dat stadion moeilijk doen over zoiets?
Wat jammer nou.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef GGMM het volgende:
Dick Advocaat heeft aangegeven dat hij geen trainer van Feyenoord wil worden.
Balen jongens.
Ja, nu zal het wel zo'n trainer worden die het alleen maar voor het geld doetquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jammer nou.
Advocaat was de perfecte man geweest om de jeugd vanaf varkenoord te laten doorstromen.
Dat wist ik niet. Welk(e) stadion(s) in het buitenland heeft BAM gebouwd dan?quote:
Idd, zul je zien dat ze straks voor die Van Gastel gaan. Die vent weet nog niet eens dat de jeugdopleiding 'Varkenoord' heet, wat snapt die nou van de jeugd? En dan zeker ook nog Van Bronckhorst naast hem straks ofzo, in plaats van een clubicoon die jong is en nog dicht bij de spelersgroep staat. Dick Advocaat kon daarvoor toch gewoon Bert van Lingen meenemen als assistent? Wanbeleid weer. #VanGeelOutquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jammer nou.
Advocaat was de perfecte man geweest om de jeugd vanaf varkenoord te laten doorstromen.
Dick Advocaat naar Feyenoord zou hetzelfde zijn als Mourinho die Quick boys gaat trainen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef GGMM het volgende:
Dick Advocaat heeft aangegeven dat hij geen trainer van Feyenoord wil worden.
Balen jongens.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dick Advocaat naar Feyenoord zou hetzelfde zijn als Mourinho die Quick boys gaat trainen.
Menig coach traint liever AZ of een land als VAE dan een club als Feyenoordquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:28 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ja, die gaat alleen voor grote Europese topclubs en WK-favorieten als uhm.. AZ en de Verenigde Arabische Emiraten. Zo'n gewilde jonge topcoach.
Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat een topcoach als Dick Advocaat niet naar Feyenoord wilt, maar je hoeft dat niet op mij af te reageren.quote:Op donderdag 12 maart 2015 02:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Shreyas heeft weer eens diarree.
Dick Advocaat wil overal werken als hij de voorwaarden acceptabel vindtquote:Op donderdag 12 maart 2015 02:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat een topcoach als Dick Advocaat niet naar Feyenoord wilt, maar je hoeft dat niet op mij af te reageren.
Op basis in godsnaam waarvan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Menig coach traint liever AZ of een land als VAE dan een club als Feyenoord
Ik vraag me af of z'n afgunst richting Rotterdam nou echt zo groot is als ie altijd doet voorkomen of dat ie stiekem eigenlijk wel respect voor Feyenoord heeft, want anders kom je hier niet zo vaak.quote:Op donderdag 12 maart 2015 02:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Shreyas heeft weer eens diarree.
Ja, idd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 02:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dick Advocaat wil overal werken als hij de voorwaarden acceptabel vindt
Hoeveel verdien je nou eigenlijk bij zo'n land? Betalen die nou echt miljoenen voor die paar wedstrijdjes WK-kwalificatie waar je met 6-0 op je bek gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 02:30 schreef Sked het volgende:
[..]
De VAE train je liever vanwege de poen, poen, poen, poen.
Ja, ik overweeg nu wel serieus om misschien dan toch maar voor 020 te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 02:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat een topcoach als Dick Advocaat niet naar Feyenoord wilt, maar je hoeft dat niet op mij af te reageren.
Ik toch voor AZ.quote:Op donderdag 12 maart 2015 02:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, ik overweeg nu wel serieus om misschien dan toch maar voor 020 te zijn.
Om te beginnen, met Rotterdam is niets mis, ik heb geen hekel aan Sparta bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 02:31 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of z'n afgunst richting Rotterdam nou echt zo groot is als ie altijd doet voorkomen of dat ie stiekem eigenlijk wel respect voor Feyenoord heeft, want anders kom je hier niet zo vaak.
Snap je jezelf nog wel?quote:Op donderdag 12 maart 2015 02:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Om te beginnen, met Rotterdam is niets mis, ik heb geen hekel aan Sparta bijvoorbeeld.
Ten tweede, ik heb nooit gezegd geen respect te hebben voor Feyenoord, maar het respect dat ik voor de club had was in het verleden wel vele malen groter. Alleen ja, als je ooit de rijkste club van Nederland was, als eerste de Europacup I won en ooit jaar in jaar uit serieus meedeed om de titel.......en dan door puur wanbeleid degradeert tot een kleine flutclub dat dankzij een Pim Blokland/VvF(waar ook Ajacieden aan mee hebben betaald)-infuus overeind moet blijven....en 15 jaar lang geen kampioen wordt terwijl clubs als AZ en Twente dat wel lukt.....ja daar heb ik weinig respect voor. En met die kansloze argumenten als ''legioen'' en ''de Kuip'' verander je niets aan de sportieve en/of financiële wanprestaties van de club.
Dat is dus wat ik al eerder aangaf, je beperkt je enkel tot de criteria waar Feyenoord hoge ogen op scoort, zoals inderdaad aanhang en jeugdopleiding en negeert totaal waar het elke topclub om te doen is, namelijk prijzen winnen en sportief presteren. Als je 15 jaar lang geen landskampioen wordt is dat dusdanig slecht dat je dat gewoonweg niet kan negeren en dan heb ik het nog niet eens over het seizoen dat jullie 10e werden met een negatief doelsaldo bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 04:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat dat betreft is het gewoon zo dat Feyenoord en Ajax de dienst uitmaken als het gaat om zowel talent als aanhang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |