abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150529201
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Op 3 van de 4 staat het stadion :')

Ik vind het lelijk als 'seizoenkaart' zo moeilijk te lezen is. Jammer, want de binnenkant van het stadion erop is wel mooi.
4/4

Ik ga voor links of rechts onder :P
#LockupDS2
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:30:44 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150529871
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:54 schreef Antaris het volgende:

[..]

Kaart met stadion is hartstikke mooi. De rest zien er maar zielig uit.
Eens.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_150530465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:29 schreef ace_eleven het volgende:
En we mogen weer stemmen :D
[ afbeelding ]
Zwart/wit stadion. De rest ziet eruit als bonuskaart van een of ander goedkope supermarkt...
BFF met GGMM
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:02:07 #279
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_150530798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zwart/wit stadion. De rest ziet eruit als bonuskaart van een of ander goedkope supermarkt...
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 15:23:02 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_150531389
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Muto het volgende:

[..]

Denk het ook. Na acht jaar moeten ze bij Feyenoord onderhand wel weten wat en hoe ze het willen. Een lijstje met eisen maken en laat alle bouwmaffiabedrijven maar weer een ontwerp maken. Wat communicatietrainingen erbij, tevens aan de bedrijven aangeven dat alle plannen gepubliceerd zullen worden en dan kijken wat het beste is.
Waarom wordt er niet een Kuip 2.0 ontworpen. De anti-nieuwbouwsentimenten hebben vooral te maken met de angst straks met een arena-achtig gedrocht te komen zitten. Maar je kunt toch een nieuw stadion ontwerpen dat heel erg op De Kuip lijkt, met dezelfde ovalen ringen en de WXYZ-tribunes. Maar dan wat groter van binnen (grotere of meer ringen), en een stuk moderner aan de achterkant?

Zou de weerstand tegen een nieuw stadion dan niet een stuk minder groot zijn?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:24:53 #281
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150531445
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:49 schreef DonRaja het volgende:
  woensdag 11 maart 2015 @ 17:52:14 #282
438851 Oldground
El Poderoso
pi_150536336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Waarom wordt er niet een Kuip 2.0 ontworpen. De anti-nieuwbouwsentimenten hebben vooral te maken met de angst straks met een arena-achtig gedrocht te komen zitten. Maar je kunt toch een nieuw stadion ontwerpen dat heel erg op De Kuip lijkt, met dezelfde ovalen ringen en de WXYZ-tribunes. Maar dan wat groter van binnen (grotere of meer ringen), en een stuk moderner aan de achterkant?

Zou de weerstand tegen een nieuw stadion dan niet een stuk minder groot zijn?
Denk dat het probleem eventueel met die parterre tribunes is dat de zichtlijnen niet van de UEFA standaarden zijn. En overhangende ringen (wat natuurlijk heel gaaf is) zorgen voor minder oppervlak onder de tribunes (voor o.a. commercieel gebruik), en dat is juist een van de redenen dat ze er een maken.

Hij hoeft van mij niet per se op De Kuip te lijken. Nieuw stadion mag ook best iets écht nieuws zijn. Hoop gewoon vooral dat het goed gebeurd en er zo min mogelijk concessies op worden gedaan. En bovenal géén eenheidsworst. Dat is misschien nog wel het belangrijkste.
Van alles is weer waardeloos.
pi_150536839

gewoon dit stadion en de kuip als voorbeeld nemen

graag gedaan
gr gr
pi_150537956
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:10 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon dit stadion en de kuip als voorbeeld nemen

graag gedaan
gr gr
Is dat het stadion van Bayern?
pi_150538026
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:48 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Shakhtar.
pi_150538105
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:05 schreef Happel het volgende:
We mogen weer stemmen

[ afbeelding ]
De bovenste twee zijn het mooist :D O+
pi_150538363
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:34 schreef Muto het volgende:
Kan Dirkie Kuyt niet gewoon een nieuw stadion ontwerpen?
Samen met Gert-Jan Verbeek bouwt ie hem gewoon direct joh.
pi_150538434
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, er was uiteindelijk ieder jaar weinig sprake van een serieuze gooi naar het kampioenschap imho :)
Ja, dat is nu al de derde keer dat je dit zegt. Maar licht het nou eens een keer toe zoals ik dat ook deed.
pi_150538586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:04 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ja, dat is nu al de derde keer dat je dit zegt. Maar licht het nou eens een keer toe zoals ik dat ook deed.
Idd, hoeveel punten is Feyenoord de afgelopen 3 jaar op Ajax geëindigd, steeds 5 tot 6 ofzo maximaal? Dan doe je gewoon serieus mee, serieuzer dan de huidige nummer 2 nu gaat doen waarschijnlijk.
  woensdag 11 maart 2015 @ 19:12:50 #290
438851 Oldground
El Poderoso
pi_150538691
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:48 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Dat zegt al genoeg over de originaliteit.
Van alles is weer waardeloos.
pi_150538704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:09 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Idd, hoeveel punten is Feyenoord de afgelopen 3 jaar op Ajax geëindigd, steeds 5 tot 6 ofzo maximaal? Dan doe je gewoon serieus mee, serieuzer dan de huidige nummer 2 nu gaat doen waarschijnlijk.
Nou is het wel zo dat de voorgaande jaren wel armoedige jaren waren voor de Eredivisie als je kijkt naar de punten die zijn behaald in de competitie en Europees. Wat dat betreft was dit seizoen nog een hoopvol seizoen voor het Nederlands voetbal.
Het wordt de komende jaren gewoon nu nog lastiger voor Feyenoord om kampioen te worden nu PSV uit zijn dip is gekomen. In de vorige seizoenen had het moeten gebeuren.
pi_150540309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:13 schreef Vasion het volgende:

[..]

Nou is het wel zo dat de voorgaande jaren wel armoedige jaren waren voor de Eredivisie als je kijkt naar de punten die zijn behaald in de competitie en Europees.
Klopt, maar daar gaat het niet over nu ;) 5-6 punten zijn zelfs recht te zetten in 1 onderling duel. Een nu (nipt) verloren wedstrijd met Ajax winnen in plaats van verliezen en je bent er. Dat vind ik dus wel 'meedoen om het kampioenschap' te noemen :{
quote:
Wat dat betreft was dit seizoen nog een hoopvol seizoen voor het Nederlands voetbal.
Het wordt de komende jaren gewoon nu nog lastiger voor Feyenoord om kampioen te worden nu PSV uit zijn dip is gekomen. In de vorige seizoen had het moeten gebeuren.
Dit ben ik wel met je eens. De kansen om kampioen te worden waren er de afgelopen 3 jaar zeker, en die zijn (voorlopig) even een stuk minder, nu PSV 'terug' is.

Hoewel het puntenaantal misschien wat anders doet lijken, vind ik het sportieve verschil van Feyenoord met Ajax en PSV eerlijk gezegd te verwaarlozen. Dat was ook overduidelijk te zien steeds in de onderlinge duels waarin ze geen enkele keer onder deden aan die 2 (tegen Ajax zelfs 2 keer duidelijk de betere) Ik ben zeer benieuwd hoe het eruit had gezien als Depay of De Jong bij Feyenoord hadden gespeeld, en Kazim-Richards bij PSV. Of als bijvoorbeeld de onderhandelingen met Dost net wél waren gelukt.

Aangezien Van Gastel die lijn van de afgelopen jaren met de jeugd denk ik prima door kan trekken, zal Feyenoord ook eerder beter worden dan slechter. Want nu kunnen ze steeds vaker spelers als Toornstra, El Ahmadi en Vermeer halen waardoor het elftal natuurlijk sowieso direct sterker/stabieler/beter wordt en waardoor de jeugd zich sneller ontwikkeld.

Wat ik wil zeggen dus: het hoeft er voor Feyenoord niet perse zo slecht uit te zien denk ik. PSV zonder Depay volgend jaar en Feyenoord mét Kuyt en Guidetti kan de wereld er misschien al opeens omgekeerd laten uitzien. Want ook al hebben PSV en Ajax misschien het (driedubbele) aan budget te besteden, ze moeten toch ongeveer in dezelfde vijver vissen. Ik wil niet beweren dat ze wel even makkelijk kampioen kunnen worden volgend jaar, maar het verschil tussen de top 3 wordt gemaakt door details en een beetje geluk (zie ook PSV dit jaar, dat met dezelfde coach en zonder echte miljoenenaankopen opeens 20 punten meer heeft dan een jaar geleden).

[ Bericht 3% gewijzigd door Roland010 op 11-03-2015 20:20:35 ]
pi_150541129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:58 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Klopt, maar daar gaat het niet over nu ;) 5-6 punten zijn zelfs recht te zetten in 1 onderling duel. Een nu (nipt) verloren wedstrijd met Ajax winnen in plaats van verliezen en je bent er. Dat vind ik dus wel 'meedoen om het kampioenschap' te noemen :{

[..]

Dit ben ik wel met je eens. De kansen om kampioen te worden waren er de afgelopen 3 jaar zeker, en die zijn (voorlopig) even een stuk minder, nu PSV 'terug' is.

Hoewel het puntenaantal misschien wat anders doet lijken, vind ik het sportieve verschil van Feyenoord met Ajax en PSV eerlijk gezegd te verwaarlozen. Dat was ook overduidelijk te zien steeds in de onderlinge duels waarin ze geen enkele keer onder deden aan die 2 (tegen Ajax zelfs 2 keer duidelijk de betere) Ik ben zeer benieuwd hoe het eruit had gezien als Depay of De Jong bij Feyenoord hadden gespeeld, en Kazim-Richards bij PSV.

Aangezien Van Gastel die lijn van de afgelopen jaren met de jeugd denk ik prima door kan trekken, zal Feyenoord ook eerder beter worden dan slechter. Want nu kunnen ze steeds vaker spelers als Toornstra, El Ahmadi en Vermeer halen waardoor het elftal natuurlijk sowieso direct sterker/stabieler/beter wordt en waardoor de jeugd zich sneller ontwikkeld.

Wat ik wil zeggen dus: het hoeft er voor Feyenoord niet perse zo slecht uit te zien denk ik. PSV zonder Depay volgend jaar en Feyenoord mét Kuyt en Guidetti kan de wereld er misschien al opeens omgekeerd laten uitzien. Want ook al hebben PSV en Ajax misschien het (driedubbele) aan budget te besteden, ze moeten toch ongeveer in dezelfde vijver vissen. Ik wil niet beweren dat ze wel even makkelijk kampioen kunnen worden volgend jaar, maar het verschil tussen de top 3 wordt gemaakt door details en een beetje geluk (zie ook PSV dit jaar, dat met dezelfde coach en zonder echte miljoenenaankopen opeens 20 punten meer heeft dan een jaar geleden).
Vind dat je wel heel makkelijk voorbij de financiën gaat hoor. Ajax koopt 30 miskopen, maar die voelen er financieel niks van, wij hebben er 1 en het is al het hele seizoen onrustig want "waarom was dat geld nou niet geïnvesteerd in een spits". Gechargeerd, maar je snapt wat ik bedoel. Wij richten ons op dezelfde spelers als Psv en Ajax doen (spelers die bij de top net buiten de boot vallen, jonge (Nederlandse) talenten), maar we zullen toch eerder afhaken bij zo'n speler omdat we financieel niet kunnen geven wat zij wel kunnen. Daardoor ben je meer afhankelijk van twijfelgevallen als een Kazim of Pellè. Dat kan heel goed uitpakken, kan ook wat minder zijn.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_150542012
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:20 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vind dat je wel heel makkelijk voorbij de financiën gaat hoor. Ajax koopt 30 miskopen, maar die voelen er financieel niks van, wij hebben er 1 en het is al het hele seizoen onrustig want "waarom was dat geld nou niet geïnvesteerd in een spits".
Feyenoord moet er gewoon voor zorgen dat het elftal volgend seizoen voor 90-95% blijft zoals dat het is. En dan met een spits erbij ben je klaar voor een nieuw seizoen waarin je dan wel terecht voor het kampioenschap mag spreken, wat dit jaar absoluut niet het geval was. En als het dan niet lukt, dan kun je tenminste zeggen als TD dat je daar wel de kwaliteiten voor in huis hebt.
Verder zou een schaal mij vrij weinig schelen als daar tegenover een Europees topseizoen wordt gedraaid zoals afgelopen seizoen en visa versa. Of een langere run in de beker is ook mooi.
pi_150542097
quote:

[..]

Vind dat je wel heel makkelijk voorbij de financiën gaat hoor. Ajax koopt 30 miskopen, maar die voelen er financieel niks van, wij hebben er 1 en het is al het hele seizoen onrustig want "waarom was dat geld nou niet geïnvesteerd in een spits". Gechargeerd, maar je snapt wat ik bedoel. Wij richten ons op dezelfde spelers als Psv en Ajax doen (spelers die bij de top net buiten de boot vallen, jonge (Nederlandse) talenten), maar we zullen toch eerder afhaken bij zo'n speler omdat we financieel niet kunnen geven wat zij wel kunnen. Daardoor ben je meer afhankelijk van twijfelgevallen als een Kazim of Pellè. Dat kan heel goed uitpakken, kan ook wat minder zijn.
Dan kun je nog altijd wel gewoon meedraaien bovenin, en ofwel net eronder eindigen als je een mindere selectie hebt, of net erboven als je aankopen goed uitvallen en/of je jeugdlichting positief uitvalt.

Volgend jaar hebben we de mogelijkheid om Woudenberg, Karsdorp, Verdonk, en eventueel een Schuurman, of Herrmann bij de selectie te laten aansluiten. Daarnaast kunnen we Sleegers terghalen.
Ja, het moet allemaal goed vallen, maar een aantal van deze spelers kunnen een groot gedeelte van de competitie moeiteloos meedraaien. Als je niet te veel spelers kwijtraakt (=wellicht Clasie + Immers oid), en je versterkt je met Kuyt en Guidetti, loop je niet extreem veel risico en heb je gewoon een selectie die bij de top van NL hoort te eindigen.

1e elftal:
Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Woudenberg
El Ahmadi - Guidetti - Toornstra
Boetius - Kuyt - Manu

Met als schaduwelftal:
Hahn
Wilkshire - Dammers - Verdonk - Nelom (Lopes Cabral?)
Vilhena - Schuurman - Sleegers (Karsdorp/Verdonk (eventueel met wat schuiven)
Bilal - Kazim - Achahbar (Guidetti eventueel met wat schuiven)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150543679
quote:

[..]

Vind dat je wel heel makkelijk voorbij de financiën gaat hoor. Ajax koopt 30 miskopen, maar die voelen er financieel niks van, wij hebben er 1 en het is al het hele seizoen onrustig want "waarom was dat geld nou niet geïnvesteerd in een spits".
Ik snap je punt, en Feyenoord zal wat dat betreft wat scherper moeten zijn met het halen van spelers. Maar dat kun je juist in je voordeel gebruiken. Jezelf 30 miskopen kunnen permitteren kan in mijn ogen daarentegen weer in je nadeel werken. Ajax haalt (in mijn ogen te makkelijk) de Moisanders, Duartes en v.d. Hoorns van deze wereld. Feyenoord laat, in de wetenschap dat je bij dergelijke 'twijfelgevallen' 9 van de 10 keer een speler in de eigen jeugd hebt die eigenlijk bijna gelijkwaardig is, zulke spelers liggen. En allebei hebben ze al bijna 4 jaar een aan elkaar gewaagde selectie.
quote:
Gechargeerd, maar je snapt wat ik bedoel. Wij richten ons op dezelfde spelers als Psv en Ajax doen (spelers die bij de top net buiten de boot vallen, jonge (Nederlandse) talenten), maar we zullen toch eerder afhaken bij zo'n speler omdat we financieel niet kunnen geven wat zij wel kunnen. Daardoor ben je meer afhankelijk van twijfelgevallen als een Kazim of Pellè. Dat kan heel goed uitpakken, kan ook wat minder zijn.
Dat is ook zo. Maar die twijfelgevallen daar zul je het steeds minder van moeten hebben nu lijkt me. El Ahmadi, Toornstra en Vermeer waren geen twijfelgevallen.
pi_150544202
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:44 schreef Vasion het volgende:

[..]

Feyenoord moet er gewoon voor zorgen dat het elftal volgend seizoen voor 90-95% blijft zoals dat het is. En dan met een spits erbij ben je klaar voor een nieuw seizoen waarin je dan wel terecht voor het kampioenschap mag spreken, wat dit jaar absoluut niet het geval was.
Precies. Je kan eigenlijk een inhaalslag maken als je het goed doet. Als Depay en Wijnaldum vertrekken kan PSV er in mijn ogen onmogelijk beter op worden. Want ook al verkoop je die samen voor 40 miljoen, vervangers die direct gelijkwaardig zijn haal je niet. Feyenoord kan echter nog een stap zetten, door b.v. Kuyt en Guidetti te halen.
quote:
En als het dan niet lukt, dan kun je tenminste zeggen als TD dat je daar wel de kwaliteiten voor in huis hebt.Verder zou een schaal mij vrij weinig schelen als daar tegenover een Europees topseizoen wordt gedraaid zoals afgelopen seizoen en visa versa.
Nou ja, topseizoen... Hoewel er een knappe prestatie neergezet is vind ik topseizoen nogal overdreven.
quote:
Of een langere run in de beker is ook mooi.
Wut? :o 'Ten koste' van een schaal? Dus liever halve finale beker dan een kampioenschap? Zelfs dat ding winnen haalt het toch op geen enkele manier bij een schaal?

[ Bericht 6% gewijzigd door Roland010 op 11-03-2015 21:40:42 ]
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:42:54 #298
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150545094
Langere run in de beker :z net zoals in 2010 zeker.
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:28:13 #299
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_150547699
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:05 schreef Happel het volgende:
We mogen weer stemmen

[ afbeelding ]
Als Dirk Kuyt niet bij Feyenoord speelt krijg je een seizoenskaart met Dirk erop, en dan komt ie eindelijk, krijg je een seizoenskaart zonder Dirk...
Ik ben inmiddels overleden.
pi_150548455
quote:
13s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:42 schreef Dekatria het volgende:
Langere run in de beker :z net zoals in 2010 zeker.
_O-

Een lange run was het in elk geval wel, met die gratis bonuswedstrijd erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')