Hamas, hamas.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fabregas heet wel 2 EKs en een WK gewonnen
Leuk he tegen Njepper de pepper donjesk in een koud en leeg stadion waarin je alleen de mensen in de lounge hoortquote:
Laten we het hopen, deze wedstrijd kan wel een verlenging gebruikenquote:
jellyquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:23 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Leuk he tegen Njepper de pepper donjesk in een koud en leeg stadion waarin je alleen de mensen in de lounge hoort
Nee minstens 2, of goed zijn in pingels.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maakt niet echt veel uit. PSG heeft nog steeds 1 goal nodig.
Gister Mean Machine gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
Ja, ik ga een Jason Statham film opzetten, was weer leuk.
Want PSG had wel gescoord als Chelsea niet had gescoord maar nu niet meer?quote:
Wie zie Jij scoren danquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maakt niet echt veel uit. PSG heeft nog steeds 1 goal nodig.
Omgekocht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef silverhill het volgende:
De bal valt ook bij toeval 3 keer precies goed voor een Chelsea speler.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:25 schreef Robar het volgende:
Elke keer weer als ik een wedstrijd van Chelsea kijk voel ik me achteraf hetzelfde als na het nuttigen van een McDonalds menu. Smerig, misbruikt en genaaid en roep ik hardop 'nooit meer'.
En anders Monaco in de halve finale.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:25 schreef JenHermes het volgende:
Mourinho![]()
Hopelijk loot Porto tegen Chelsea, Porto laat Chelsea alle hoeken van t veld zien
Er gaat niet meer gescoord wordenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want PSG had wel gescoord als Chelsea niet had gescoord maar nu niet meer?
Ik verwacht ook geen goal van PSG, maar die verwachtte ik niet ongeacht of deze goal zou vallen.quote:
Die ga ik van de week ook weer eens opzetten, lang geleden.quote:
+ baardquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lavezzi met Pastore verwisselen, zit maar 1,5m aan lengte tussen.
Helaas Verratti eruit, niet Pastore.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lavezzi met Pastore verwisselen, zit maar 1,5m aan lengte tussen.
Zo'n goal kan een ploeg knakken. Zeker met een rode kaart op zak.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen goal van PSG, maar die verwachtte ik niet ongeacht of deze goal zou vallen.
Omdat de bus nog niet groot genoeg is.quote:
Mwah, zij weten ook dat 1 goal voldoende is om een verlenging af te dwingen. Een 2-1 na de 1-1 zou ze wel behoorlijk kunnen knakken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo'n goal kan een ploeg knakken. Zeker met een rode kaart op zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |