Dat klopt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef deadprez het volgende:
zag het in KLB SC ook al voorbij komen, ben je weer het hele forum onder aan het spammen fylax?
Wat vond je van de uitzending.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog een ander moment maar daar heb ik nu nog geen pic van
Nee johquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef deadprez het volgende:
zag het in KLB SC ook al voorbij komen, ben je weer het hele forum onder aan het spammen fylax?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ONZ en NWS.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef deadprez het volgende:
Haal maar weg voor je een weekje weg bentquote:
En tvquote:
Ze lijkt een beetje op je, is ze je zus?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Fylax het volgende:
En ze is geen gedrocht, ze is een heel mooi meisje.
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op je, is ze je zus?
quote:
Je bent in ieder geval een intelligente jongen als je dat programma kijkt.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval een intelligente jongen als je dat programma kijkt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Screencap gemaakt door je grootste fan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog een ander moment maar daar heb ik nu nog geen pic van
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Screencap gemaakt door je grootste fan.
understatementquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik waarschuw je alleen maarIk ben niet bepaald zijn buddy.
je zou nu gewoon een promotie naar mod moeten krijgen met al deze mainstream aandacht die je nu naar FOK! gaat brengenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:32 schreef Fylax het volgende:
Hey Yvonne, wat vind je ervan dat ik beroemd ben nu?
Precies. Yvonne, geef maar dat blauwe kleurtje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou nu gewoon een promotie naar mod moeten krijgen met al deze mainstream aandacht die je nu naar FOK! gaat brengen
Stiekem wil ik hem, maar ik wacht liever tot hij 18 is, de reclassering is nog niet klaar met me.quote:
Dat zou cool zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
yvonne wil jij een keer in mijn programma komen babbelen.
professioneler dan dit wordt het nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh ja ik ben je helemaal vergeten te antwoordenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Inverted_World het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben. Fylax @ 1:30
Please respondquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja ik ben je helemaal vergeten te antwoorden
Podverdorie. Dating doe ik nu niet, maar ben je een andere keer beschikbaar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja ik ben je helemaal vergeten te antwoorden
Een quiz over FOK! is toch ook wel iets voor yvonne denk ik. Al is dat misschien oneerlijk voor de andere bellers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Podverdorie. Dating doe ik nu niet, maar ben je een andere keer beschikbaar.
Ik zou ook nog graag een interview doen, maar nu heb jij de primeur alquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Podverdorie. Dating doe ik nu niet, maar ben je een andere keer beschikbaar.
Het is een Fok! gerelateerde muziekquiz.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een quiz over FOK! is toch ook wel iets voor yvonne denk ik. Al is dat misschien oneerlijk voor de andere bellers.
zou wat zijn als ze verliestquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een quiz over FOK! is toch ook wel iets voor yvonne denk ik. Al is dat misschien oneerlijk voor de andere bellers.
Oh.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een Fok! gerelateerde muziekquiz.
Kutprogramma inderdaad. Telegraafquote:
De meest nietszeggende tweet die je kunt maken over de hele situatie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
JAAA
Commentaar krijgen op mijn tweet van de staatssecretaris
doel bereiktquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meest nietszeggende tweet die je kunt maken over de hele situatie.
Ik beloof niks maar zal kijken of ik skype op mn telefoon kan fixenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet zeker dat jij dan gaat winnen.![]()
Doe je mee dan morgen?
ook de weblog neem ik aan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef deadprez het volgende:
Dankquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Nou, Nick.
Wat een feest
Knap dat je zoveel op internet bezig bent dat je zelfs op tv komt
Heb je geen school Fylax?quote:
Wut, serieus?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:52 schreef Hallojo het volgende:
Mensen die denken dat dit Fylax isEr staat duidelijk Nick bij.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:52 schreef Hallojo het volgende:
Ja ditquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:52 schreef Hallojo het volgende:
Goh, dat gebeurt nou eenmaal op het VMBOquote:
Denken dat ik dat niet benquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja dit
Zelfs al heet hij Nick, dan zijn er wel meer Nicks in Nederland
[..]
Goh, dat gebeurt nou eenmaal op het VMBO
Er zelf in gelovenquote:
M'n bffquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:58 schreef jodelahity het volgende:
De combinatie van nick met ariana maakt dat veel nicks al afvallen lijkt me. Alleen wie is die meid achter je? Dat is niet Ariana dus ja... zit je vreemd te gaan?
Twitteren.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
"Bezig zijn" als in flirten, bijna relatie. etc.
We zijn beiden fan van Ariana, we gaan ook samen naar het concert.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:08 schreef jodelahity het volgende:
Nou ja klinkt goed. Haar gezichtsstructuur is goed op die foto. Maar zorg er wel voor dat ze niet jaloers wordt op Ariane hé
Komt goed.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:10 schreef jodelahity het volgende:
Ow nou al een gezamenlijke hobby ook dus. Klinkt goed allemaal. Maar niet wachten tot valentijnsdag hé, want dat duurt nog even
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:13 schreef jodelahity het volgende:
Samen huiswerk maken ook enzo? Help jij haar vooral of zij jou ook wel wat?
Nah niet nodig. ze doet vwoquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:13 schreef jodelahity het volgende:
Samen huiswerk maken ook enzo? Help jij haar vooral of zij jou ook wel wat?
Als ze vwo niet aankan zou ze 't niet doen ;Pquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:15 schreef jodelahity het volgende:
Dan heeft ze toch juist extra hulp nodig? Het huiswerk van het vwo schijnt moeilijker te zijn dan van vmbo enzo hoor...
Nee en als je vmbo niet aankan doe je dat ook niet. Betekent niet dat je niet samen huiswerk kan maken...quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ze vwo niet aankan zou ze 't niet doen ;P
Kan wel, is niet nodigquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee en als je vmbo niet aankan doe je dat ook niet. Betekent niet dat je niet samen huiswerk kan maken...
Jij hebt toch meer een radiogezicht?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:08 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben al meerdere malen met mijn gezicht op TV geweest.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje over als een gayboy nu.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
We zijn beiden fan van Ariana, we gaan ook samen naar het concert.
tuurlijk wel, samen biologie doen. Doktertje spelen enzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee en als je vmbo niet aankan doe je dat ook niet. Betekent niet dat je niet samen huiswerk kan maken...
Preciesquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tuurlijk wel, samen biologie doen. Doktertje spelen enzo
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje over als een gayboy nu.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:41 schreef jodelahity het volgende:
[..]
PreciesAlthans het lijkt alsof je niet met mij instemde maar ik ben het juist wel met je eens
IS DAT FYLAX?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Inverted_World het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben. Fylax @ 1:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
Verstand van wat? Mijn eigen smaak?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan heb je er niet echt verstand van
Ik deed laatst ook mee, maar ik won slechts ¤450. Was nog steeds echt fantastisch.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:18 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik was laatst ook op tv.
Bij Lotto's Miljoenenjacht.
Heb 10 miljoen gewonnen.
Daarom zit ik ook op FOK!.
Echt fantastisch!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik deed laatst ook mee, maar ik won slechts ¤450. Was nog steeds echt fantastisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |