quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:13 schreef jodelahity het volgende:
Samen huiswerk maken ook enzo? Help jij haar vooral of zij jou ook wel wat?
Nah niet nodig. ze doet vwoquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:13 schreef jodelahity het volgende:
Samen huiswerk maken ook enzo? Help jij haar vooral of zij jou ook wel wat?
Als ze vwo niet aankan zou ze 't niet doen ;Pquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:15 schreef jodelahity het volgende:
Dan heeft ze toch juist extra hulp nodig? Het huiswerk van het vwo schijnt moeilijker te zijn dan van vmbo enzo hoor...
Nee en als je vmbo niet aankan doe je dat ook niet. Betekent niet dat je niet samen huiswerk kan maken...quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ze vwo niet aankan zou ze 't niet doen ;P
Kan wel, is niet nodigquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee en als je vmbo niet aankan doe je dat ook niet. Betekent niet dat je niet samen huiswerk kan maken...
Jij hebt toch meer een radiogezicht?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:08 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben al meerdere malen met mijn gezicht op TV geweest.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval een intelligente jongen als je dat programma kijkt.
Je komt wel een beetje over als een gayboy nu.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
We zijn beiden fan van Ariana, we gaan ook samen naar het concert.
tuurlijk wel, samen biologie doen. Doktertje spelen enzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee en als je vmbo niet aankan doe je dat ook niet. Betekent niet dat je niet samen huiswerk kan maken...
Preciesquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tuurlijk wel, samen biologie doen. Doktertje spelen enzo
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje over als een gayboy nu.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:41 schreef jodelahity het volgende:
[..]
PreciesAlthans het lijkt alsof je niet met mij instemde maar ik ben het juist wel met je eens
IS DAT FYLAX?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Inverted_World het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben. Fylax @ 1:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
Verstand van wat? Mijn eigen smaak?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan heb je er niet echt verstand van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |