School? Werk?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:11 schreef Tjacka het volgende:
Drukke week sorry dat ik niet zo vaak was.
Of zonder goed te etenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:11 schreef Divje het volgende:
Want ik kan niet leven zonder alles of niets
Steamkey via g2playquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zo goedkoop div? Cities bedoel ik.
Hahaha go div 😄.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Steamkey via g2play
Of bedoel je, waarom is het spel zo goedkoop?
Dat zou je aan de ontwikkelaar moeten vragen, maar had ergens gelezen dat ze een goed basisproduct willen leveren voor een goede prijs. Ga er maar vanuit dat er zeer veel updates komen en veel DLC, gratis en betaald. Gezien hun vorige games zal de prijs van de kleine DLC's rond de 0,99 en 1,99 liggen? Grote DLC rond de 10,- denk ik. Geen idee, gok maar wat
+ de gratis updates en DLC natuurlijk
En deze ontwikkelaar luisteret ook echt naar de communityZag bij een stream een paar bugs, en 1 van de ontwikkelaars zat in de chat en zei dat het snel gefixt zou worden. Volgende ochtend een patch
En hoe ze om zijn gegaan met al die YTers en streamers, gewoon zo van, 'hier! heb je het spel!' ZOMAAR! Ga streamen en creëer een hype!' om vervolgens zelf uren naar die streamers te gaan kijken
En zo gaat het maar door met lof voor hun
Finnen
Ik neem even m'n medicijn in.
Ze zoeken nog Great People bij die ontwikkelaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha go div 😄.
Ga hem vrijdag kopen denk ik. Vrije dag en ik ga me opsluiten in een kamer zodat niemand mij lastig kan vallen. Word gek van alle mensen die wat van me moeten haha.
Als ik games kon maken had ik gesolliciteerdquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze zoeken nog Great People bij die ontwikkelaar
Go go go! Zit je in Finland, vallen die mensen je ook niet meer lastig
Ja hebben ze het begrepen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was leuk en lekker vroeg afgelopen zodat ik in mijn (eendloze) tuin kon zitten. Heerlijk!
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik games kon maken had ik gesolliciteerd
Eindelijk hebben ze het begrepen.Ik vond het echt zo zielig dat wegsturen. Vond het moeilijkquote:
Daar is niks stoms aan. Iedereen praat tegen dierenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eindelijk hebben ze het begrepen.Ik vond het echt zo zielig dat wegsturen. Vond het moeilijken stond ook ik heel stom tegen ze te praten zo van: zoek maar een beter plekje, hier is het niet goed voor jullie
Ik kijk nu wel rond in de buurt of ze ergens anders zitten. Ik hoop dat ze bij de sloot hier achter zitten ipv in zo'n tuintje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar is niks stoms aan. Iedereen praat tegen dierenga ik van uit..
Wel beter dat ze het begrepen hebben
Haha, zorgzaam hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk nu wel rond in de buurt of ze ergens anders zitten. Ik hoop dat ze bij de sloot hier achter zitten ipv in zo'n tuintje.
Hou oooooop, nu wil ik 'm weer zien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Better Call Saul was écht goed.Ben er helemaal stil van..
Oh lekker!quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was leuk en lekker vroeg afgelopen zodat ik in mijn (eendloze) tuin kon zitten. Heerlijk!
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Kb'tje, je had het over een houten hart, dan moet je dit liedje eens luisteren. Zo cute![]()
Heb je gekeken?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou oooooop, nu wil ik 'm weer zien.
Hmm, dat klinkt niet echt positief.. meh. maar er is nog hoop!quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zouden eind van de middag mailen
nog niks gehad
raar he
Nee, ben net klaar met PC, en wil nu gaan werken, maar kan bestanden niet vinden dus misschien kan ik wel niet overwerken.quote:
Je maakt echt lange dagen zo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ben net klaar met PC, en wil nu gaan werken, maar kan bestanden niet vinden dus misschien kan ik wel niet overwerken.
ja inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt niet echt positief.. meh. maar er is nog hoop!. Dessalnietemin klote man
morgen(ochtend?) even afwachten, als je dan niets hoort alsnog zelf mailen of bellen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja inderdaad
wil ook niet aandringen
of gewoon mail sturen
yeah, de leef van de nerd. maar heb niks te klagen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je maakt echt lange dagen zo.
nee preciesquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
morgen(ochtend?) even afwachten, als je dan niets hoort alsnog zelf mailen of bellen.
gelukkig maarquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
yeah, de leef van de nerd. maar heb niks te klagen.
vind je het niet hartverwarmend?quote:
ik heb niet gekekenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gelukkig maar
[..]
vind je het niet hartverwarmend?![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dusss jullie vragen je af waar ik nou voor studeer? Nou dit dus: http://vadist.com/otawesome/
Ja he, echt gaaf filmpje. Iedereen op facebook deelt het ook opeens haha. Tenminste, mensen van de studie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]wat tof uitgelegd ook. En lijkt me bijzonder fijn werk!
ik ben altijd maar de stoerequote:
nou.... nee, grapje. Maar dit vergeet ik nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he, echt gaaf filmpje. Iedereen op facebook deelt het ook opeens haha. Tenminste, mensen van de studie.![]()
Als je me ooit nodig hebt, ik ben hier voor je.
voor mij geldt andere coupletquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben altijd maar de stoere
maar nooit een keer de nono
ik wou dat ik een keer jou was
gewoon een keer jou wassssss
Huh, wat nou grapje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
nou.... nee, grapje. Maar dit vergeet ik nooit natuurlijk.
Jij een nerd met je mooie kop? Tssssquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
yeah, de leef van de nerd. maar heb niks te klagen.
Heb gekeken, lijkt me echt een mooie studiequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dusss jullie vragen je af waar ik nou voor studeer? Nou dit dus: http://vadist.com/otawesome/
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij een nerd met je mooie kop? Tssss
Echt tof dat het bestaatquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb gekeken, lijkt me echt een mooie studie
Haha, die zinquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik je therapeutische hulp niet nu nodig ben.
He, hoe wil je iemand anders, die PC hulp is van zijn omgeving, en professioneel een front end developer, die privé ook nog eens aan het leren is om iOS apps te kunnen programmeren in Swift, een nieuwe programmeertaal, noemen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij een nerd met je mooie kop? Tssss
ooooquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Tjacka het volgende:
ik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was
dat ik ook eens met een vrouw was,
niet het kussen maar het matras was
dit
een scrummiequote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, hoe wil je iemand anders, die PC hulp is van zijn omgeving, en professioneel een front end developer, die privé ook nog eens aan het leren is om iOS apps te kunnen programmeren in Swift, een nieuwe programmeertaal, noemen?
Behalve idioot dan.
Jezus, inderdaad. Die zin. Ja, mijn hersenen weten het niet meer als ik met jou praatquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, die zinraak je helemaal in de war van mij
Maar is cool, jullie weten me te vinden.
Een lekker ding en een lieve schat?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, hoe wil je iemand anders, die PC hulp is van zijn omgeving, en professioneel een front end developer, die privé ook nog eens aan het leren is om iOS apps te kunnen programmeren in Swift, een nieuwe programmeertaal, noemen?
Behalve idioot dan.
quote:
jullie winnenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een lekker ding en een lieve schat?
jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oooo
zie je toch matras
[..]
een scrummie
Maakt niet uit, heb ik ook altijd. Het is moeilijk om mij te zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, inderdaad. Die zin. Ja, mijn hersenen weten het niet meer als ik met jou praat.
Je moet zn slimheid ook nog even benoemenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een lekker ding en een lieve schat?
Oh maar dat weet Scrum wel hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb ik ook altijd. Het is moeilijk om mij te zijn
[..]
Je moet zn slimheid ook nog even benoemen
Zullen we nu Tjacka eens gaan bespreken? Of B?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo, vraag me af of hij nog wel kan lopen straks.. al die veren in zn reet
ik denk tjacka want B is er nu nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zullen we nu Tjacka eens gaan bespreken? Of B?
Hoiquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik denk tjacka want B is er nu niet
die groene was kk lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh trouwens, vroeger had je Chaudfontaine drinken, gele flessen ditdatalles. En dat was ZO lekker.. tegenwoordig heet het limondaine en shiiiiiit die smaak![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen je doe soms raar met voetbal
dan stellen jullie altijd aan
haha echt niet. da's liefde, emotie. #gudderotopquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen je doe soms raar met voetbal
dan stellen jullie altijd aan
doe dat lekker in stadion en niet op fokquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
haha echt niet. da's liefde, emotie. #gudderotop
jawel, beetje zaniken is niets mis mee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe dat lekker in stadion en niet op fok
Of in rome ...quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe dat lekker in stadion en niet op fok
Jawel allebei stadion verbod nu.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar zijn scrum818 en div818 toch niet gweest
Jazeker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je al een mooi stadje gemaakt blaadjes?
Kan je screenshotje maken ben benieuwd!quote:
Cities skylines is echt geweldig hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan je screenshotje maken ben benieuwd!
heb zelf al wel weer even simscity 4 uit het stof geklopt
hoiquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Cities skylines is echt geweldig hoor. SC4 gevoel maar dan met recente graphics. Best verslavend ook.
En hoi iedereen, ik val even in voor Fogelmans tot ie weer terug is.
Ben nu niet thuis maar zal dat morgen wel doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
welkom!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Cities skylines is echt geweldig hoor. SC4 gevoel maar dan met recente graphics. Best verslavend ook.
quote:
Dank dank, geen idee hoe zichtbaar ik zal zijn in de topics zelf maar ik hou gewoon een oogje in het zeil. Inhoudelijk ben ik al veel te lang buiten het wereldje geweestquote:
Ik las het al in MED. Hoin.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Dank dank, geen idee hoe zichtbaar ik zal zijn in de topics zelf maar ik hou gewoon een oogje in het zeil. Inhoudelijk ben ik al veel te lang buiten het wereldje geweest.
Nope.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:01 schreef Scrummie het volgende:
@div of B, zit er ook dag/nacht cyclus in skylines?
Je bent voor je het weet weer helemaal 'thuis'. Zeker hierquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Dank dank, geen idee hoe zichtbaar ik zal zijn in de topics zelf maar ik hou gewoon een oogje in het zeil. Inhoudelijk ben ik al veel te lang buiten het wereldje geweest.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:45 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben nu niet thuis maar zal dat morgen wel doen.
maakt niet uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg m'n andere screens op dit moment niet geupload
Links heb je Kruiskade, dat wordt nu uitgebreidt naar de overkant. In het midden wat houthakselarij genaamd Oude Haven (toekomstige haven dus) en rechts Roffa Oil
![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg m'n andere screens op dit moment niet geupload
Het ziet er leuk uit en is leuk om te spelen! En nu hou ik er hier weer over opquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef theguyver het volgende:
[..]city fapvoer..
Morgen even uitproberen op andere pc
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Divje het volgende:
[..]Waar is mijn huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg m'n andere screens op dit moment niet geupload
Links heb je Kruiskade, dat wordt nu uitgebreidt naar de overkant. In het midden wat houthakselarij genaamd Oude Haven (toekomstige haven dus) en rechts Roffa Oil
![]()
![]()
quote:
Ik wacht tot ik ergens een penthouse vind waar een leuke dame in woont. Dat wordt dan KB & Scrummie's paleisje.quote:
Ik wil mijn eigen paleis, net als Jasmin uit Aladdin.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik ergens een penthouse vind waar een leuke dame in woont. Dat wordt dan KB & Scrummie's paleisje.
hahaha baasjequote:
Slaap lekker Lavenderrrquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik duik zo mijn bed in.
Wens jullie nog een fijne voortzetting en tot morgen liefies
slaap lekker!quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik duik zo mijn bed in.
Geen meer, mijn laatste was TRU en daarna ben ik gestopt, koek op en dat soort zakenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:34 schreef theguyver het volgende:
[..]hey Jogy wel forum run jij normaal gesproken? je was vroeger toch mod op TRU meen ik?
Vroeger =voor de 2e koude oorlog van 1373
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen meer, mijn laatste was TRU en daarna ben ik gestopt, koek op en dat soort zaken.
Ik ben echt gewoon even interim aan het zijn zeg maar.
Zucht, zo veeleisendquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen paleis, net als Jasmin uit Aladdin.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik duik zo mijn bed in.
Ja ik wist het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Divje op 12-03-2015 00:28:05 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Hoiquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:45 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja ik wist het weljij mag dat.
Edit, gevondenAlstublieft
Hahaha, wat toffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je krijgt teveel?quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn god, mijn zorgverzekeraar. Of iig dat bedrijf waar ik post van krijg.![]()
Nee, eerder akkefietje waar ze mijn persoonlijke gegevens aan ouders gaven zonder toestemming van mij.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, eerder akkefietje waar ze mijn persoonlijke gegevens aan ouders gaven zonder toestemming van mij.Laatst belde ik met ze en zei ik aan het einde van het gesprek: ik hoef geen schriftelijke bevestiging of iets van dit gesprek. En raad eens... Juist.
![]()
Incapabel tuig.
Echt, wat kun je hier überhaupt tegen beginnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Wat een gepruts. Maar het zijn winstbedrijven, wat verwacht je anders
.
Niets. Hopen op betere tijdenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, wat kun je hier überhaupt tegen beginnen.
Zullrn we dansen, samennnn, tot het eind van de avond?quote:
ik kannie dansen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zullrn we dansen, samennnn, tot het eind van de avond?
Dansen, samen, tot het eind van de nachttttttt
schuifelen kan iedereen.. en anders gewoon kinky der UI na doenquote:
Moge beetje doorgelezen wat ik gister in het topic gezet hadquote:
Aah oké. Dan dans ik dag en nacht met jou in m'n hooooooooooofdquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik ook niet
Juah hoor, ook een paar van de filmpjes gezien, in een deuk gelegen met die van John Oliver.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge beetje doorgelezen wat ik gister in het topic gezet had
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Juah hoor, ook een paar van de filmpjes gezien, in een deuk gelegen met die van John Oliver.
Geweldig was het ja, en dan nog de reacties "Why open the door with a crowbar!"quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:48 schreef theguyver het volgende:
[..]hij is goed!
En eigen kanaal met meer van dat soort mooie stukjes..
Die docu vind ik 1 van de leipste die ik ooit gezien heb.. maar dan wel de HD versie he
Waarom laat je altijd de L weg?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
schuifelen kan iedereen.. en anders gewoon kinky der UI na doen
kinky klinkt leukerquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom laat je altijd de L weg?
Waar komt jouw nickname eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom laat je altijd de L weg?
uit een pabo studieboekquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar komt jouw nickname eigenlijk vandaan?
Het huisje is ondertussen flink gegroeid, en er staat een gigantische shopping-flat naast je huisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Divje op 12-03-2015 11:58:38 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik ga 'm morgen of misschien vanavond ook aanschaffen! BNW dorpje OLE! Ik maak voor iedereen hier een huissie. Of een flat voor ons allemaal. Ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Het huisje is ondertussen flink gegroeid, en er staat een gigantische shopping-flat naast je huisje
Wel een park om lekker in te lopen en een viaduct om grafiti te spuiten
Heb wel speciaal deze gekozen zodat ik 'm makkelijk terug kan vinden
Baasquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen of misschien vanavond ook aanschaffen! BNW dorpje OLE! Ik maak voor iedereen hier een huissie. Of een flat voor ons allemaal. Ofzo.
Vanavond eerst m'n mac keertje herinstalleren, word tijd na 3 jaar ofzo, en dan bouwen, of anders morgen.
Had wat andere Mac'ers gevraagd hoe ie draait, en schijnt prima te doen te zijn
Dat is leuk! Mag ik het penthouse? Kunnen we feesten geven op het dakquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen of misschien vanavond ook aanschaffen! BNW dorpje OLE! Ik maak voor iedereen hier een huissie. Of een flat voor ons allemaal. Ofzo.
Vanavond eerst m'n mac keertje herinstalleren, word tijd na 3 jaar ofzo, en dan bouwen, of anders morgen.
Had wat andere Mac'ers gevraagd hoe ie draait, en schijnt prima te doen te zijn
guyvie krijgt linker penthouse, jij het rechter. en in het midden komt dan onze illuminazi vergader zaaltje met 1 groot rond bed. Bovenop het gebouw een oog, dat alles ziet enzo. hahaha..quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is leuk! Mag ik het penthouse? Kunnen we feesten geven op het dakOh wacht daar zit theguyver natuurlijk al.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Baas
Zag iemand lopen met een hondje, heb de hond Tingo genoemd. Maar kan 'm niet terug vinden
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]Hahaha.. briljant
Perfecte wereld voor 'm. "FAAAAAKE! FAKE!!! FAKE! SIMULATIONNNNNNN! CGIIII!" "Ja, klopt Tingo".
Op dat enge oog na strak planquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
guyvie krijgt linker penthouse, jij het rechter. en in het midden komt dan onze illuminazi vergader zaaltje met 1 groot rond bed. Bovenop het gebouw een oog, dat alles ziet enzo. hahaha..
Serieus?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Er werden op streams ook wel vaak Illuminati wijken gemaakt
Wijken in de vorm van het oog enzoquote:
Ja dat is wel 'des BNW's ' idd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Wijken in de vorm van het oog enzoMet illustere namen, die kan ik me niet herinneren maargoed
Was wel komisch.
Ook de hele tijd zo'n muziekje die je vaak hoort bij 'Illuminati Confirmed' video's, volgens mij is dat van X-Files ofzo
Ja dat mag dan wel jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is wel 'des BNW's ' idd.
Maar als wij met zijn allen op dat grote bed van Scrum 'vergaderen' mag het oog wel even dichtgeknepen worden
de dames voooor u hebben het alvast verzwaard.quote:Houten hart
Jij snapt!quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is wel 'des BNW's ' idd.
Maar als wij met zijn allen op dat grote bed van Scrum 'vergaderen' mag het oog wel even dichtgeknepen worden
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
de dames voooor u hebben het alvast verzwaard.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Het huisje is ondertussen flink gegroeid, en er staat een gigantische shopping-flat naast je huisje
Wel een park om lekker in te lopen en een viaduct om grafiti te spuiten
Heb wel speciaal deze gekozen zodat ik 'm makkelijk terug kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahaha wat tof. Koddig huisje midden in de hectiek.
Ga regelmatig even kijken of er ook iemand naar buiten komt, dat is niet het geval. Een echte FOK!ker!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
hahahaha wat tof. Koddig huisje midden in de hectiek.
of juist altijd op stapquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga regelmatig even kijken of er ook iemand naar buiten komt, dat is niet het geval. Een echte FOK!ker!
Er wonen nu 2 bejaarden inquote:
Die gaan straks ook de pijp uit!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Er wonen nu 2 bejaarden inGa jij op die leeftijd nog op stap?
tuurlijk!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Er wonen nu 2 bejaarden inGa jij op die leeftijd nog op stap?
je favo schrijver?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-31858156
De eerste inwoner van de wijk Feijenoord krijgt de naam ScrumGodusquote:
Hahaha ga je ook nog het dorpje eschede maken met the guyver er in?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
De eerste inwoner van de wijk Feijenoord krijgt de naam ScrumGodus
Ik leef alleen nog maar in New RoffaWHELP!
Ik wacht nog op een geschikte citizen voor jou. Je komt iig in het High Tech district te wonenquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahaha ga je ook nog het dorpje eschede maken met the guyver er in?
Ik red natuurlijk het stadje met mijn mega shmasher, mochten er zoanoids in zitten natuurlijk
Ik trek wel bij Kinky in!quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een geschikte citizen voor jou. Je komt iig in het High Tech district te wonenEn het moet een leraar zijn qua beroep! Dat ben ik nog niet tegen gekomen
En het blijft mijn fantasie Rotterdam, niks geen enschede!
Iedereen krijgt een persoontje hiero![]()
Nu je het zegt! Er is 1 doodquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik trek wel bij Kinky in!
Zodra die oudjes de pijp uit zijn
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Er is 1 dood
Had al een tijdje niet meer gekeken
Er zit een 'Flaming Ring Wings' op 5 meter lopen. Zullen wel te vet gevreten hebben![]()
quote:
Nog geen kroegjes ontdektquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:43 schreef theguyver het volgende:
[..]Er is geen lokale oudjes kroeg voor bingo en klaverjassen alleen grote winkel centra denk vertrappeld door koopjes jagers..
quote:
Claim! koop ik!quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:46 schreef Divje het volgende:
[..]Hoeveel heb je er?
[..]
Nog geen kroegjes ontdektZou wel tof zijn.
Het is echt zo'n huisje in de grote stad, herinner me vaag iets daarmee maar weet niet wateen film ofzo.. Of écht zo'n koddig huisje ergens tussen de wolkenkrabbers
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:51 schreef theguyver het volgende:
[..]nummer je ze ook?
[..]
Claim! koop ik!
[ afbeelding ]
Ja. Best veel werkquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:51 schreef theguyver het volgende:
[..]nummer je ze ook?
[..]
Claim! koop ik!
[ afbeelding ]
Zometeen ajax. Kun je een beetje bekomen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Zit me weer boos te maken daar net.. buurman hier, werkt voor z'n uitkering als concierge, maar nu even niet, want hij heeft een 'zere keel'. Man man man, ga werken voor je geld luie hond!
Ik kan daar zó slecht tegen, dat ik 'm bijna zou aanbrengen met z'n rothoofd.
Wat aanbrengen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Zit me weer boos te maken daar net.. buurman hier, werkt voor z'n uitkering als concierge, maar nu even niet, want hij heeft een 'zere keel'. Man man man, ga werken voor je geld luie hond!
Ik kan daar zó slecht tegen, dat ik 'm bijna zou aanbrengen met z'n rothoofd.
Weet ik eigenlijk niet. Dat ie op mijn belastingcenten thuis zit te zitten maar best aan het werk kan, de lul. Ofzo.quote:
Ja, precies dat! Man, zo frustrerend! Ik werk soms best hard, kan alsnog moeilijk rondkomen, doe mijn best, meld me pas ziek als ik echt niet anders kan, en dat volk... brrrrrrr. Schaamteloos geld blijven vangen.quote:Maar ja, is klote ja.Maar ken zo nog een aantal gezinnen, zogenaamd niet kunnen werken omdat X reden (mankeren serieus niks, echt) maar wel vijf keer per jaar op vakantie met het hele gezin. Stik er lekker in, luie mensen.
Daar word ik wel vrolijk van ja, als Dnepr Petrotovosoksktosoksstok met 3-0 wintquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zometeen ajax. Kun je een beetje bekomen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Dat ie op mijn belastingcenten thuis zit te zitten maar best aan het werk kan, de lul. Ofzo..
[..]
Ja, precies dat! Man, zo frustrerend! Ik werk soms best hard, kan alsnog moeilijk rondkomen, doe mijn best, meld me pas ziek als ik echt niet anders kan, en dat volk... brrrrrrr. Schaamteloos geld blijven vangen.
Wat denk je B? Winnen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zometeen ajax. Kun je een beetje bekomen.
Onee, zeker! Uitkering is sociaal vangnet en daar betaal ik graag aan mee voor degene die het nodig zijn. Ben zelfs voor een basisinkomen, maar kan slecht tegen mensen die gewoon niet willen..quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Echt klote ja. Maar ja, laat ook zien dat die mensen best kansloos bezig zijn. Niks mis met een uitkering als je echt geen werk kan vinden om wat voor reden dan ook. Maar soms denk ik echt van
Echt wel. Hij was al lange tijd ziek, maar toch...quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
je favo schrijver?
Ik ken alleen Discworld
Ja komt alsnog onverwacht!quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Echt wel. Hij was al lange tijd ziek, maar toch...
Ik las vandaag een artikel van het Nibud dat mensen met een modaal inkomen-2100 netto- moeite hebben om rond te komen omdat ze nergens voor in aanmerking komen. Voor de mensen met een uitkering is er hulp met subdisies en kwijtscheldingen, werkende mensen met een modaal inkomen zijn blijkbaar 'rijk' en krijgen geen ondersteuning.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Echt klote ja. Maar ja, laat ook zien dat die mensen best kansloos bezig zijn. Niks mis met een uitkering als je echt geen werk kan vinden om wat voor reden dan ook. Maar soms denk ik echt van
Eens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onee, zeker! Uitkering is sociaal vangnet en daar betaal ik graag aan mee voor degene die het nodig zijn. Ben zelfs voor een basisinkomen, maar kan slecht tegen mensen die gewoon niet willen..
Is 2100 netto modaal?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las vandaag een artikel van het Nibud dat mensen met een modaal inkomen-2100 netto- moeite hebben om rond te komen omdat ze nergens voor in aanmerking komen. Voor de mensen met een uitkering is er hulp met subdisies en kwijtscheldingen, werkende mensen met een modaal inkomen zijn blijkbaar 'rijk' en krijgen geen ondersteuning.
omgekeerde wereld leven we in. Denk dat ok na m'n studie ook uitkerinkje ga trekkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las vandaag een artikel van het Nibud dat mensen met een modaal inkomen-2100 netto- moeite hebben om rond te komen omdat ze nergens voor in aanmerking komen. Voor de mensen met een uitkering is er hulp met subdisies en kwijtscheldingen, werkende mensen met een modaal inkomen zijn blijkbaar 'rijk' en krijgen geen ondersteuning.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omgekeerde wereld leven we in. Denk dat ok na m'n studie ook uitkerinkje ga trekken
35.000 bruto per jaar. Houdt men gemiddeld 2135 per mnd van over las ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is 2100 netto modaal?![]()
1480 netto hier..
Zonde van je studie dan. Zou ik echt niet doen. Denk ook niet dat het je gelukkig zou maken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omgekeerde wereld leven we in. Denk dat ok na m'n studie ook uitkerinkje ga trekken
quote:
Beetje zuipen beetje stelenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde van je studie dan. Zou ik echt niet doen. Denk ook niet dat het je gelukkig zou maken.
Het is dat ik weet dat je loopt te dollenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Beetje zuipen beetje stelen
mja je hebt werk- en sierpaarden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je loopt te dollen
Sounds about right.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
35.000 bruto per jaar. Houdt men gemiddeld 2135 per mnd van over las ik.
Je zou het bijna doen he? Het is eigenlijk belachelijk dat men als men zogenaamd rijk is nergens meer voor in aanmerking komt. De kinderen kunnen niet op voetbal om maar wat te noemen want men is aan vaste lasten zoveel kwijt dat men maar ongeveer 166 euro over. Daar zijn de auto, vakantie of sportclub niet eens bij. Dat zou op nogeens 400 euro komen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Zal morgen even loonsverhoging vragen van 700
Eens, maar ik vind ook wel dat de grootverdieners op bepaalde dingen geen recht hebben. Maar de balans is ver te zoeken op het moment. Daarom pro basisinkomenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou het bijna doen he? Het is eigenlijk belachelijk dat men als men zogenaamd rijk is nergens meer voor in aanmerking komt. De kinderen kunnen niet op voetbal om maar wat te noemen want men is aan vaste lasten zoveel kwijt dat men maar ongeveer 166 euro over. Daar zijn de auto, vakantie of sportclub niet eens bij. Dat zou op nogeens 400 euro komen.
Toch is het bizar. De groep werkenden is wel de ruggegraat van de samenleving. Ergens wringt het.
Ja, die verhalen ken ik ook. Mijn exschoonma, werd aangevuld door UWV wat ze te kort kwam, vond ze niet tof, en is daardoor meer gaan werken. Maar, doordat ze meer ging werken raakte ze aantal toeslagen kwijt, waardoor ze er, omdat ze haar handje niet op wou houden, maandelijks zo'n 50 euro op achteruit ging. Knotsgek.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:33 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord van situaties waarbij 1 van een stel minder ging werken en ze er netto op vooruit gingen
Dat is het goede woord. Knotsgekquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die verhalen ken ik ook. Mijn exschoonma, werd aangevuld door UWV wat ze te kort kwam, vond ze niet tof, en is daardoor meer gaan werken. Maar, doordat ze meer ging werken raakte ze aantal toeslagen kwijt, waardoor ze er, omdat ze haar handje niet op wou houden, maandelijks zo'n 50 euro op achteruit ging. Knotsgek.
Wat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geintje hoor ik zit net iets hoger dan jou maar heb ook 2 banen he..quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is 2100 netto modaal?![]()
1480 netto hier..
arme damequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken dat je al weekend heb en erachter komen dat je morgen nog naar school moet voor twee uur.
quote:Dear scrummie,
Bedankt voor je recente aankoop op Steam. De items zijn toegevoegd aan je Steam-bibliotheek.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes! Weet niet of ik 'm nu al ga spelen, maar installatie loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar links woont ScrumGodus ergens, kan je niet weer vinden
KB heeft haar huisje roze geverfd zie ik net
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Twijfels-wegneem-spoiler.Hahaha magischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar links woont ScrumGodus ergens, kan je niet weer vinden
Straks heeft Tingo gelijk, en is onze wereld ook maar een simulatie. Zit daar een Div boven zich een klaplasurus te lachen om wat wij allemaal doen. Een simulatie in een simulatie. Dit kan mijn brein niet aan.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha magisch
Straks heeft Tingo gelijk, en is onze wereld ook maar een simulatie. Zit daar een Div boven zich een klaplasurus te lachen om wat wij allemaal doen. Een simulatie in een simulatie. Dit kan mijn brein niet aan.
Kan je ook bruggen ontwerpen? Blokje voor blokje? Erasmusbrug! Brienenoord!quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:03 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Laat dat alsjeblieft geen werkelijkheid zijn
Nou, ik mag hopen dat iemand dat op zich neemt om die te moddenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je ook bruggen ontwerpen? Blokje voor blokje? Erasmusbrug! Brienenoord!
Ja, zag al wel een landmark in de workshop staan, iets van Maastricht ofzo. Maar wie wil dat nou.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hopen dat iemand dat op zich neemt om die te moddenBen nog maar 1 soort brug tegen gekomen ingame. Als ik kon modden wist ik het wel. Euromast, De Kuip, Erasmusbrug, Centraal station Rotterdam
hophop.
Die heb ik ook ergens staanquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zag al wel een landmark in de workshop staan, iets van Maastricht ofzo. Maar wie wil dat nou.
Komt nog wel!quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hopen dat iemand dat op zich neemt om die te moddenBen nog maar 1 soort brug tegen gekomen ingame. Als ik kon modden wist ik het wel. Euromast, De Kuip, Erasmusbrug, Centraal station Rotterdam
hophop.
Hey Inso.quote:
Toch niet in Amsterdam hequote:Op donderdag 12 maart 2015 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Inso.
Jij komt toch ook in onze flat wonen he? Je kan wel bij mij intrekken in het penthouse. Gezellig!
nee, in scrumcity. en er is ook een heel groot rond bed voor de illuminatie vergaderingen van ons.quote:
Lekker man.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ook goed. morgen lekker extra dagje vrij.
Hoest met je zusje?
Nee hoor. Het gebouw is van Scrum. We hebben een enorm rond bed om met zijn allen lekker te kroelen vergaderen.quote:
quote:
wat zou het liedje nu worden?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Twijfels-wegneem-spoiler.pics van m'n roze huisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar links woont ScrumGodus ergens, kan je niet weer vinden
quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:26 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schuin tegenover je is iemand gestorven
Start em net weer op, hogere reso, minder details; redelijk vloeiendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef Scrummie het volgende:
rest ook goeiemorgen!
cities gespeeld, maar hm.. Op lagere resolutie werkt ie prima, en vind ik ook best qua uiterlijk, maar daardoor word de tekst werkelijk onleesbaar.
Ben niet zo blij ermee nu
Ow dat is wel minder. Uiterlijk maakt ook niet zo heel veel uit maar de tekst niet kunnen lezen is ronduit kut.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef Scrummie het volgende:
rest ook goeiemorgen!
cities gespeeld, maar hm.. Op lagere resolutie werkt ie prima, en vind ik ook best qua uiterlijk, maar daardoor word de tekst werkelijk onleesbaar.
Ben niet zo blij ermee nu
Haha yepquote:
Gehoopt dat nooit weer te horenquote:
Sorrysorry! Mijn excuses. Wat prefereer jij dan liever, d(ru)ivje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Gehoopt dat nooit weer te horenkoosnaampje van m'n goede ex
ACHJA LEVEN GAAT VERDER. Hoe issie KB
Druivjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorrysorry! Mijn excuses. Wat prefereer jij dan liever, d(ru)ivje?
Ja wel prima, vanmorgen slechte zinnnn. Slecht geslapen en moe en beeeehhh, naar school voor 2 nutteloze uurtjesmaar nu inmiddels alweer een paar uur weekend dussss beterrrrt
En met jou!?
Oh, pff. Dat valt wel mee jaa.. Dacht door B. dat het een afstraffing wasquote:
Ik las het jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een paar spelers van de jeugd hebben zich misdragen
Zullen wel niet in aanmerking komen voor een prof-contract, dus gaan ze op een andere tour. Hoe gooi je je toekomst weg deel 1quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe komen die gastjes toch zo agressief he?
Zit jij nou met een andere vrouw te flirten in Games ipv KB???quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zullen wel niet in aanmerking komen voor een prof-contract, dus gaan ze op een andere tour. Hoe gooi je je toekomst weg deel 1
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zit jij nou met een andere vrouw te flirten in Games ipv KB???
Het was een afstraffing voor de kijkers.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, pff. Dat valt wel mee jaa.. Dacht door B. dat het een afstraffing was
Die ene was aanvoerder A1quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zullen wel niet in aanmerking komen voor een prof-contract, dus gaan ze op een andere tour. Hoe gooi je je toekomst weg deel 1
Ja het is wel kut voor jullie ja..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het was een afstraffing voor de kijkers.
Pffquote:
GEVONDEN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi huisje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ScrumGodus is nog steeds kwijt, zit volgens mij de hele tijd binnen. B. werkt op de hooligans-buslijn tussen het station en het stadion. KB's huis is nog steeds roze en heb nog geen geschikte Lavje gevonden
Kutspel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Stadion? IK WIL OOK!
Heb nu 3 duizend inwoners ofzo
Kut spel
Mijn dorpje;
[ afbeelding ]
Haha grapje, ben hooked inmiddels. Vanochtend wou ie niet lopen, stotteren enzo, maar nu loopt ie als een treinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Kutspel?Wat dan?
Ach, je bent lekker op weg
Ben net van 18% werkeloosheid naar 57 geschotenalle industrie vernietigd
En ben tegen de limiet van 250.000 bomen aangelopen
Pfew! Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha grapje, ben hooked inmiddels. Vanochtend wou ie niet lopen, stotteren enzo, maar nu loopt ie als een trein
Dat plaatje maakt het afquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Pfew! Gelukkig maarLoik loik
Soms is het net schilderen, een weggetje hier, wat woninkjes daar, fabriekjes hier. nog een weggetje daar.
[ afbeelding ]
is redelijk opgeblazen door de mediaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
was het ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, pff. Dat valt wel mee jaa.. Dacht door B. dat het een afstraffing was
kus opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was het ook
echt heel kut om te zien
ik heb pure oogkanker opgelopen
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Divje het volgende:
[..]
GEVONDEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi huisje hoorWat werk ik op een bus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ScrumGodus is nog steeds kwijt, zit volgens mij de hele tijd binnen. B. werkt op de hooligans-buslijn tussen het station en het stadion. KB's huis is nog steeds roze en heb nog geen geschikte Lavje gevonden
Ich hock in meinem Bonker
waar woon jij ongeveerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben ik wel voor m'n mede provinciegenoot
[..]
pas maar op voor de viaducten
in een cirkel van 30kmquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe ongeveer wil je het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |