School? Werk?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:11 schreef Tjacka het volgende:
Drukke week sorry dat ik niet zo vaak was.
Of zonder goed te etenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:11 schreef Divje het volgende:
Want ik kan niet leven zonder alles of niets
Steamkey via g2playquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zo goedkoop div? Cities bedoel ik.
Hahaha go div 😄.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Steamkey via g2play
Of bedoel je, waarom is het spel zo goedkoop?
Dat zou je aan de ontwikkelaar moeten vragen, maar had ergens gelezen dat ze een goed basisproduct willen leveren voor een goede prijs. Ga er maar vanuit dat er zeer veel updates komen en veel DLC, gratis en betaald. Gezien hun vorige games zal de prijs van de kleine DLC's rond de 0,99 en 1,99 liggen? Grote DLC rond de 10,- denk ik. Geen idee, gok maar wat
+ de gratis updates en DLC natuurlijk
En deze ontwikkelaar luisteret ook echt naar de communityZag bij een stream een paar bugs, en 1 van de ontwikkelaars zat in de chat en zei dat het snel gefixt zou worden. Volgende ochtend een patch
En hoe ze om zijn gegaan met al die YTers en streamers, gewoon zo van, 'hier! heb je het spel!' ZOMAAR! Ga streamen en creëer een hype!' om vervolgens zelf uren naar die streamers te gaan kijken
En zo gaat het maar door met lof voor hun
Finnen
Ik neem even m'n medicijn in.
Ze zoeken nog Great People bij die ontwikkelaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha go div 😄.
Ga hem vrijdag kopen denk ik. Vrije dag en ik ga me opsluiten in een kamer zodat niemand mij lastig kan vallen. Word gek van alle mensen die wat van me moeten haha.
Als ik games kon maken had ik gesolliciteerdquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze zoeken nog Great People bij die ontwikkelaar
Go go go! Zit je in Finland, vallen die mensen je ook niet meer lastig
Ja hebben ze het begrepen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was leuk en lekker vroeg afgelopen zodat ik in mijn (eendloze) tuin kon zitten. Heerlijk!
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik games kon maken had ik gesolliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |