quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
De kamer met mensen die jou mogen is ook leeg.
Bedoel je met lelijk gewoon lelijk of is dat ineens weer positief?quote:
Dan hoef je het niet terug te doen hè.quote:
Ik zei alleen dat hij buiten moest gaan spelen. Toen wou hij beweren dat hij geen 10 is. Wij weten natuurlijk wel beter.quote:
Ga weg johquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat hij buiten moest gaan spelen. Toen wou hij beweren dat hij geen 10 is. Wij weten natuurlijk wel beter.
Nee, ik heb het wijzigen op slot gezet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind deze TT niet zo leuk, zou je 'm willen aanpassen?
Moet ik je even wakker maken, jongen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het wijzigen op slot gezet.
Neequote:Op woensdag 11 maart 2015 18:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet ik je even wakker maken, jongen?
Fokkers schuld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:28 schreef Uccie het volgende:
TT blijft en nu allemaal stoppen met janken, verdomme. Ik kom hier voor mijn rust.
Niet naar Uccie luisterenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:30 schreef Specularium het volgende:
Kijk Uccie eens doen alsof ze iets te vertellen heeft.
Soms moet je ze even opvoeden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:30 schreef Specularium het volgende:
Kijk Uccie eens doen alsof ze iets te vertellen heeft.
Gewoon lelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bedoel je met lelijk gewoon lelijk of is dat ineens weer positief?
Jij ookquote:
Ik ben niet blond, sorry.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee mijn jongen, dat is de zoon van je moeder.
Gaan ze maar naar pleintje.quote:
Sjezus. Jij bent echt een Timmmmm mini me.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind deze TT niet zo leuk, zou je 'm willen aanpassen?
picsquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:32 schreef Fokker89 het volgende:
En nu ben ik er klaar mee en ga ik zuurkool maken.
Ik vecht niet, dan breken mijn nagels.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel met jou vechten maar blijkbaar was het weer niet duidelijk.
Je bent zelf een zuurkool.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:32 schreef Fokker89 het volgende:
timmmmmquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sjezus. Jij bent echt een Timmmmm mini me.
Ik moet nog een aubergine in de oven gooien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:32 schreef Fokker89 het volgende:
Noemen we dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet nog een aubergine in de oven gooien.
Ja dat wil iedereen wel. maar nee sorry, dat kan ik niet maken.quote:
oquote:
Een aubergine? Ben je wel helemaal lekker ?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet nog een aubergine in de oven gooien.
Ja, het was dat of een wortel raspen.quote:
Aubergines zijn wel paars, dus ergens is er wel een vergelijking te maken ja ...quote:
Nee, ik ben nog wat snotterig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat wil iedereen wel. maar nee sorry, dat kan ik niet maken.
[..]
o
[..]
Een aubergine? Ben je wel helemaal lekker ?
Alleen die verhouding met die oven... Ik weet niet, maar ik had van Uccie wel wat kleiners verwacht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aubergines zijn wel paars, dus ergens is er wel een vergelijking te maken ja ...
Ik heb wel iets waar jullie samen op kunnen huilen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.kieskeurig.nl/oven/q/mini%20ovenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alleen die verhouding met die oven... Ik weet niet, maar ik had van Uccie wel wat kleiners verwacht.
Ik doe maar alsof..eigenlijk is het een sperzieboon.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alleen die verhouding met die oven... Ik weet niet, maar ik had van Uccie wel wat kleiners verwacht.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof..eigenlijk is het een sperzieboon.
Dat lijkt meer een doperwtquote:
hey banaan ouwe hooligan ook hier?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee en ga jij eens aan slb werken.
Dat vind ik een tuinboonquote:
Ucciequote:
Alles goed?quote:
Ja hoor.quote:
Als ik mijn oven aanbied, is dat dan een foute opmerking?quote:
Dan moet je hem in Uccie d'r over stoppen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van zo zonder broek.
Weet niet of die groot genoeg is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je hem in Uccie d'r over stoppen.
Nou ik ga mijn worst er niet samen met die aubergine in leggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik mijn oven aanbied, is dat dan een foute opmerking?
Hebben we genoten van de muziek?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou ik ga mijn worst er niet samen met doe aubergine in leggen.
Dan moet je 25 min wachten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou ik ga mijn worst er niet samen met doe aubergine in leggen.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hebben we genoten van de muziek?
Jazeker
Hebben we genoten van de drank?
Jazeker
En hebben we wat jointjes gerookt?
Jazeker, want dat mag allemaal
Zit die sperzieboon er ook nog in?quote:
Die kerel is een heldquote:
Nee, alleen de aubergine, ik heb wle yoghurtsaus erbij, maar dat maakt het denk ik niet beter.quote:
Een plakkerige aubergine met yoghurtsaus ...quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, alleen de aubergine, ik heb wle yoghurtsaus erbij, maar dat maakt het denk ik niet beter.
Nee, aubergine is geroosterd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een plakkerige aubergine met yoghurtsaus ...
Blijft ie dan hard ipv dat ie plakkerig wordt?quote:
Hij wordt wel een tikkie zompig, maar niet echt plakkerig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft ie dan hard ipv dat ie plakkerig wordt?
Die zou ook wel een zompige aubergine in d'r oven stoppen.quote:
De tuinboon van Edgar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou ook wel een zompige aubergine in d'r over stoppen.
Ik vind haar wel een beetje een courgette.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou ook wel een zompige aubergine in d'r oven stoppen.
Meer een augurk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een beetje een courgette.
Meer een bos prei eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een beetje een courgette.
Amsterdamse uiquote:
Ik kan dat niet bevestigen noch ontkennen.quote:
Jij of zij?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straalbezopen is ze wel lekker.
En ik straalbezopen.quote:
Nee, jij bent gewoon lekker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest toch straalbezopen zijn?
Er doet hier ook een vogel pittig.quote:
Helemaal niet.quote:
Een vriendin van mij vindt haar ook mooi. Spontaan enzoquote:
Gooi hem in de ovenquote:
ja en bijtenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Die loopt een beetje gepikeerd heen en weer met een Martin van Waardenberg gezicht?
Ze kan er wel glamour uitzien, maar meestal is het opgepoetst perron 0.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een vriendin van mij vindt haar ook mooi. Spontaan enzo
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gooi hem in de oven. Eehm, barbecue, oven is nu ook al een misplaatst woord hier
Gewoon alles door elkaar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, chips met witte wijn of worst met rode wijn?
Worst met rode wijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, chips met witte wijn of worst met rode wijn?
Dan komt ie er wel zompig uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Worst met rode wijnMisschien mag die worst zelfs wel even in het oventje van Uccie
Bij jou klinkt alles zo vunzig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Worst met rode wijnMisschien mag die worst zelfs wel even in het oventje van Uccie
Had je wat anders verwacht met zo'n TT?quote:
Met kruidnagelquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou van droge worst. Ik ben ook blij dat ik Corrie niet ben en dit soort dingen gewoon kan zeggen
Die had je snel gevonden.quote:
Zien ze nog wat van de wereld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:07 schreef Tem het volgende:
Ik had laatst ruzie met mijn schoonmoeder die het zielig vond voor die varkens die naar Parma worden afgevoerd.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:07 schreef Tem het volgende:
Ik had laatst ruzie met mijn schoonmoeder die het zielig vond voor die varkens die naar Parma worden afgevoerd.
Met 0,3 meter leefruimte knuffelen ze elkaar dood. Niks mis mee dusquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:08 schreef Tem het volgende:
Maar goed, varkens moeten worden doodgeknuffeld.
Ik heb overal wel een mening over, maar gezien de reacties hier vermoed ik dat ik er niks mee opschiet als ik die nu met jullie deel.quote:
Door timm zeker?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb overal wel een mening over, maar gezien de reacties hier vermoed ik dat ik er niks mee opschiet als ik die nu met jullie deel.
Dan maar gewoon een lapje vleesquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen gifje van een sparerib.
Dat heb ik vroeger echt veel gespeeld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen in Unreal Tournament ben ik Godlike
Ik ook. De laatste tijd nog wel eens op de laptop, dan ben ik minder godlike.quote:
Nu aan het huilen denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
Rood voor De Neus. Corrie legt het handdoekje weer weg.
Onder of boven?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik geef wel licht in het donker.
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Antoine wil weten of jij een beetje goddelijk bent.
Gelukkig zijn ze in de andere SC's net zo enthousiast als hier.quote:
Kap nou eens met janken dat ik dingen in meerdere SC's plaats. Ik post nou eenmaal mee in meerdere slowchats, heb niet 1 thuisbasis. Dagquote:
Ja ik ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kap nou eens met janken dat ik dingen in meerdere SC's plaats. Ik post nou eenmaal mee in meerdere slowchats, heb niet 1 thuisbasis. Dag
Uitzending Gemistquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
WAAR IS HET FILMPJE DAN VAN FYLAX OP TV
JAN-KEN.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik ook niet.Hoef je niet overal tegen te komen.
Niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Nee joh, je moet gewoon even heel uitzending gemist kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef dan een linkje met de tijd.
Morgen op de weblog.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Gaat hij dan fietsen bespreken?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Fylax, het schijnt dat ze nog iemand zoeken voor Top Gear, hoe is je engels?
Liever nietquote:
Nee, ze binden hem gewoon standaard op de trekhaak.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ze binden hem gewoon standaard op de trekhaak.
Binden? Gewoon de knop anaal inbrengenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed plan. Ze kunnen hem ook gebruiken voor de drempeltest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Fylax, het schijnt dat ze nog iemand zoeken voor Top Gear, hoe is je engels?
Of als bal, als ze weer camper-voetbal gaan doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan. Ze kunnen hem ook gebruiken voor de drempeltest.
Wel zoiets ja. Maar nee ik hoef geen fylax qas op tv blogquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben toch ook eens een Paul is op TV-blogjen gehad?
Sinds wanneer is een tweet in beeld, op tv zijn?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wel zoiets ja. Maar nee ik hoef geen fylax qas op tv blog
Sinds dat het zo is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een tweet in beeld, op tv zijn?
Of als caravan, gebeuren ook altijd leuke dingen mee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of als bal, als ze weer camper-voetbal gaan doen.
Kijk dat is interessant.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:15 schreef Fylax het volgende:
Ik ben ook een keer echt op TV geweest met Zapp Sport
Ja ik ook al 15x ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh dan was ik ook op TV wacht even.
Bij de top 2000, de afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
In welke show kwamen jouw tweets langs?
Corrie was idd op tv.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog een gifje van Corrie op tv.
Fuck her right in the pussy?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
NickArianaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat is inderdaad het tweede moment. Ik ben ook ergens in t begin in beeld, dan leest ze mijn tweet voor en heeft de staatssecretaris daar opmerking overquote:
Staat in het mapje pics onder Corriekoekoek.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
Heeft hij je gedist en ben je nu mad?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het tweede moment. Ik ben ook ergens in t begin in beeld, dan leest ze mijn tweet voor en heeft de staatssecretaris daar opmerking over
ik zou zo graag een opmerking maken, maar ik houd mijn mond maar even.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het tweede moment. Ik ben ook ergens in t begin in beeld, dan leest ze mijn tweet voor en heeft de staatssecretaris daar opmerking over
Misschien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft hij je gedist en ben je nu mad?
Wat wilde je zeggen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik zou zo graag een opmerking maken, maar ik houd mijn mond maar even.
Zeiken op Fylax heeft mij al 3x op vakantie gestuurd, ik probeer de laatste tijd verstandig te zijnquote:
Matig, aankondigen dat je iets niet gaat doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeiken op Fylax heeft mij al 3x op vakantie gestuurd, ik probeer de laatste tijd verstandig te zijn
Dus nee.
Ik hou het graag een beetje spannendquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Matig, aankondigen dat je iets niet gaat doen.
Blij dat je ervan geleerd hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeiken op Fylax heeft mij al 3x op vakantie gestuurd, ik probeer de laatste tijd verstandig te zijn
Dus nee.
Ohja FP, daar hoor ik ook iets voor te doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Geest van verdronken meisje gefotografeerd
Spannend joh
Goeie update manquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Geest van verdronken meisje gefotografeerd
Spannend joh
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus nee.
Jij bent wel stoerquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik zou zo graag een opmerking maken, maar ik houd mijn mond maar even.
Fylax op TV?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dankje, weet ik meteen waar ik een FP bericht over kan maken
Over de volwassen vent die het leuk vindt een 15-jarig jongetje te treiteren? Zou wel een kijkcijferkanon worden denk ik, ik zeg doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dankje, weet ik meteen waar ik een FP bericht over kan maken
'Man pakt 15-jarig ventje' ?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over de volwassen vent die het leuk vindt een 15-jarig jongetje te treiteren? Zou wel een kijkcijferkanon worden denk ik, ik zeg doen
Ook veel mensen die het niet durven toe te geven.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat veel mensen dan #teamFokker zijn
Ik ben #teamLTVDK, onemanshow ditdat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat veel mensen dan #teamFokker zijn
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over de volwassen vent die het leuk vindt een 15-jarig jongetje te treiteren? Zou wel een kijkcijferkanon worden denk ik, ik zeg doen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik hem, maar ik wacht liever tot hij 18 is, de reclassering is nog niet klaar met me.
quote:timmmmm is al sinds 2010 actief in de FOK!crew. Naast modden op het forum is daar in 2012 de FP bijgekomen. Hij heeft een lichte voorkeur voor politiek en televisienieuws, maar is vooral een algehele nieuwsjunk.
Ik zou er een poll over houden. Kan je daarna mooi berichtje maken.quote:
Ho Ho dit was mijn nieuwsitemquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou er een poll over houden. Kan je daarna mooi berichtje maken.
'98% keurt lastigvallen 15-jarige goed'
Wil je een voorstel tot verandering doen? Ik kan een vrij breed scala aan aanpassingen toejuichenquote:
quote:timmmmm is al sinds 2010 actief in de FOK!crew. Naast modden op het forum is daar in 2012 de FP bijgekomen. Hij heeft een lichte voorkeur voor mannen, maar is vooral een algehele nieuwsjunk.
Ik zou er iets met badfoto's in verwerkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je een voorstel tot verandering doen? Ik kan een vrij breed scala aan aanpassingen toejuichen
'Als kastnichten als Enzo Knol honderdduizenden fans kunnen hebben, moet het Fylax wel lukken een man of vijftig te vinden die hem niet direct in elkaar willen knuppelen'quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:35 schreef Fylax het volgende:
timmmmm, wil je iets ij mijn crewinfo zetten?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'Als kastnichten als Enzo Knol honderdduizenden fans kunnen hebben, moet het Fylax wel lukken een man of vijftig te vinden die hem niet direct in elkaar willen knuppelen'
We willen geen FOK!kers wegjagenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou er iets met badfoto's in verwerken.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'Als kastnichten als Enzo Knol honderdduizenden fans kunnen hebben, moet het Fylax wel lukken een man of vijftig te vinden die hem niet direct in elkaar willen knuppelen'
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
timmmmm is al sinds 2010 actief in de FOK!crew. Naast modden op het forum is daar in 2012 de FP bijgekomen. Hij heeft een voorkeur voor lichte mannen, maar is vooral een algehele nieuwsjunk.
quote:timmmmm is al sinds 2010 actief in de FOK!crew. Naast modden op het forum is daar in 2012 de FP bijgekomen. Daarnaast doet hij sinds kort aan fitness en kan nog wel wat tips gebruiken.
timmmmm is al sinds 2010 actief in de FOK!crew. Naast modden op het forum is daar in 2012 de FP bijgekomen. Hij heeft een lichte voorkeur voor politiek en televisienieuws, maar is vooral een algehele nieuwsjunk. Ook is hij een fanatiek voorvechter van de meest ondergewaardeerde vorm van fotografie: de badfoto.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou er iets met badfoto's in verwerken.
Dat, zal allemaal best gezond zijn maar leuk gaat het niet worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje moe worden terwijl het niet hoeft.
Ik verwacht nu binnen een half uur honderden brieven van wilde vrouwen (en Fylax) die ons smeken om het publiceren van een spannende badfotoquote:
badfoto!!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verwacht nu binnen een half uur honderden brieven van wilde vrouwen (en Fylax) die ons smeken om het publiceren van een spannende badfoto
Komt na het item over vliegende varkens.quote:
Komt er ook al een bericht over mij dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt na het item over vliegende varkens.
Goed punt, dan kelderen de stats gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, maar dat is natuurlijk het artikel over volbloed hengsten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt er ook al een bericht over mij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |