SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
NAC Breda
Rèsbaarge
Precies. Either way, older is better.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
zolang er een coinglitch is is dit systeem kut. Maar als er geen coinglitch is, is het oude systeem ook beter/leuker.
Eerlijk gezegd niet, ik heb bijna niet gezocht. Die Wynne kocht ik gisteren en Abate en Muriel vandaag. Ik had ook nog een Abate voor 32kquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou dat geen geluk noemen. Je hebt gewoon verschrikkelijk ijverig zitten klikken en refreshen, net zo lang tot je een exemplaar had. Dat is geen geluk, dat heb je dubbel en dwars verdiend. Chapeau.
Ik had het beeld van jou als zo'n bezig bijtje. 120 clicks per minuut, en daarnaast nog 150 aanslagen op je controller, in diezelfde minuut. En maar stug door SMLENO'en. Zo jammer dat je dat beeld nu vernaggeltquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, ik heb bijna niet gezocht. Die Wynne kocht ik gisteren en Abate en Muriel vandaag. Ik had ook nog een Abate voor 32kDat is wel geluk.
Die spelers als Roberto Carlos, MotM Delph en Welbeck komen helemaal nooit op de markt. Als ik daar de hele tijd op zou zoeken totdat ik 1 zou vinden zou dat me uren kosten, en dat gaat me te ver.
Nou die andere was een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar even een fatsoenlijk plaatjen posten.
[ afbeelding ]
wat is er mis met die van doedelzak?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar even een fatsoenlijk plaatjen posten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nou die andere was een stuk duidelijker.
Ow...nou, die is op mijn scherm niet zo duidelijk. Zal het zo posten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wat is er mis met die van doedelzak?
Log dan in op je andere consolequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
True true. Oplossing zou wel zijn om de minimum price cap weg te halen want spelers verkopen niet meer. Playstation gebruikers is het weer anders. Daar is enorme schaarste aan spelers
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
EA waarom zitten er geen priceranges bij ? moet ik hier nu mee....
quote:
Hoezo zijn die nog niet bekend danquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
Wat verwachten jullie voor price ranges?
Als ik kijk naar vergelijkbare spelers/IFs zou het zoiets moeten zijn
Kieran Gibbs 40-100
David Luiz: 70-140
Salomón Rondón 15-60
Luis Suárez 5-7 mil
Edwin Cardona 120-200
Moestafa El Kabir 200-320
Die heeft Robje niet in zijn email gehadquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo zijn die nog niet bekend dan
Oh almachtige Thadquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
Wat verwachten jullie voor price ranges?
Als ik kijk naar vergelijkbare spelers/IFs zou het zoiets moeten zijn
Kieran Gibbs 40-100
David Luiz: 70-140
Salomón Rondón 15-60
Luis Suárez 5-7 mil
Edwin Cardona 120-200
Moestafa El Kabir 200-320
Luiz zou natuurlijk hoger moeten zijn, maar ivm TOTY moet het zo
inb4 haha.gifquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
2x Suarez gekocht, de coins zijn weg en de items ook. Lekker jezus EA.
Tja Hummeltje is 88, Luiz 83..quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh almachtige Thadwat gaan ze doen met de pricerange van MOTM suarez?
IF luiz gaat direct niet meer op de markt zijnzo krom die prijs van IF hummels vergeleken met IF luiz dan
Omdat EA. Er is nergens een fatsoenlijk overzicht, en de data die ze naar futhead/futwiz hebben gestuurd is incompleet en deels onjuist.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo zijn die nog niet bekend dan
IF Luiz heeft wel een iets lagere rating, plus mindere competitiequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh almachtige Thadwat gaan ze doen met de pricerange van MOTM suarez?
IF luiz gaat direct niet meer op de markt zijnzo krom die prijs van IF hummels vergeleken met IF luiz dan
Snel stopzetten deze shit dan, gewoont erug naar hoe het wasquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat EA. Er is nergens een fatsoenlijk overzicht, en de data die ze naar futhead/futwiz hebben gestuurd is incompleet en deels onjuist.
Ja heel soms, maar IF Vidal en Chiellini komen er al totaal niet meer op, laat staan de TOTY's die komen totaal niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef hhh38 het volgende:
Nice, spelers als NUP Neymar en SIF Rakitic komen er zo af en toe op.
Ach man baal ik ook zo van, als ik al mn shit van de week had verkocht wat was ik nu dan blij geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef ThadCastle het volgende:
83 Naldo heeft een pricerange van 120k max..
Je had het kunnen weten he, staat op twitterquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, ik zal jullie ook eens uitlachen als je je items niet krijgt.
Oke oke fairquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Luiz heeft wel een iets lagere rating, plus mindere competitie
Doe alsjeblieft nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
ga naar de EA help chat, vervolgens nog 3x en daarna krijg je 2 untradeable premium packs!!1!1quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
2x Suarez gekocht, de coins zijn weg en de items ook. Lekker jezus EA.
HHahahahaha heb je je items niet gekregen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat had ik niet open staanquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten he, staat op twitter
Het was nog een dure speler ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
HHahahahaha heb je je items niet gekregen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar snap ik ook geen reet van, maar denk dat dat te maken heeft met de prijs die ze hadden toen ze net uit packs gingen. Wat ik nogal een domme plaats vind voor die prijsbepaling maarjaquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oke oke fair![]()
dan nog eenpuntje aan de MOTM kaarten te zien houden ze wel rekening met zeldzaamheid waarom zijn de TOTY kaarten dan zo laag geprijsd![]()
echt op de PS is het net of heel NL het zelfde blijft verdienen maar een audi a5 nog maar 5000,- kost. hoe verziek ik een vraag een aanbod markt.
NIFs en nieuwe IFs kunnen gewoon de range hebben die EA wil. Ze kunnen gewoon wat met de cardweight kutten zodat spelers in hun range terecht komen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja heel soms, maar IF Vidal en Chiellini komen er al totaal niet meer op, laat staan de TOTY's die komen totaal niet meer.
Alleen vandaag sommige dure NIF's vanwege de 50k packs, als die allemaal zijn opgekocht is het met de Bale's en Ibra's ook weer snel gebeurd
Wat lul je nou?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
dit is een jpeg dus je hebt nog tijd zat om voor de .gif te komen
Nieuwe wel ja idd, die ouwe zien we nooit meer terug en je moet blij zijn met wat je nu hebtquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
NIFs en nieuwe IFs kunnen gewoon de range hebben die EA wil. Ze kunnen gewoon wat met de cardweight kutten zodat spelers in hun range terecht komen.
gefoptquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Wat lul je nou?het is gewoon een gif hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:19 schreef renevandieren het volgende:
Fuck ik heb ook mijn Suarez niet gehad en mijn coins weg.Godver ReneekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Ik stel gewoon wat kritische vragen wat de gedachte gang is. verder ben ik het wel eens hoor met de prijzen die Thad post. ik zie sommige gewoon niet/weinig op de markt komen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Onze FCSuarez die ons het verloop van de IF prijzen vertelt alsof hij er al jaren mee werkt![]()
Die had ik nog geen eens gelezen. Cancer als scheldwoord is blijkbaar aan het internationaliserenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:20 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Wat heeft de Eredivisie hier nou mee te maken?
Nee joh pepernoot, in het vorige topic, helemaal van blablabla bovenin de price range en dan blablabla gaan ze lager in de price rangequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik stel gewoon wat kritische vragen wat de gedachte gang is. verder ben ik het wel eens hoor met de prijzen die Thad post. ik zie sommige gewoon niet/weinig op de markt komen.
en ik vind het gek dat ik voor mijn TOTY Luiz (wat een zeldzame kaart zou moeten zijn) geen IF (laat staan de SIF) hummels kan kopen
Inderdaad typisch hollands om met ziektes te schelden, dus lijkt er wel op. Wel ernstig omdat zo op je social media te droppen (zou ik niet doen), ,maar kan er op afstand wel om lachen omdat ea het zo upfucked voor zijn klanten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die had ik nog geen eens gelezen. Cancer als scheldwoord is blijkbaar aan het internationaliseren
Ik vind dit humor. Heel blij een TOTW aankondigen, en vervolgens barst de hel gewoon weer losquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Inderdaad typisch hollands om met ziektes te schelden, dus lijkt er wel op. Wel ernstig omdat zo op je social media te droppen (zou ik niet doen), ,maar kan er op afstand wel om lachen omdat ea het zo upfucked voor zijn klanten.
Hij post hier nooit na het TOTW. Alleen de predictionsquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Niemand die het opmerkt, maar deze TT heeft blijkbaar wel geholpen
zijn die ratten waar je last van had eindelijk weg?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Niemand die het opmerkt, maar deze TT heeft blijkbaar wel geholpen
quote:
Nijlandquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:20 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Wat heeft de Eredivisie hier nou mee te maken?
quote:
Bijdehandjequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn die ratten waar je last van had eindelijk weg?
Het is toch niet meer dan logisch dat de IFs eerst bovenin de pricerange zitten ( ze zijn al jaren het duurst net na de releasequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee joh pepernoot, in het vorige topic, helemaal van blablabla bovenin de price range en dan blablabla gaan ze lager in de price rangeEn dan Thad afbranden
Hij is nog zo bescheiden om erbij te zeggen: "ik denk dat"
Oh, almachtige Thadquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan logisch dat de IFs eerst bovenin de pricerange zitten ( ze zijn al jaren het duurst net na de release) en waar precies brand ik thad dan af? vraag alleen wat hij verwacht wat ze met de MOTM gaan doen
![]()
ouwe snarkpap likker.
Huh?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Die zit momenteel in Duitsland, on tour met de kast
De moeder van DS2 heeft een affaire gehad met de drummer van de kast (heeft ds2 ons ooit op skype verteld)quote:
Jij leest het cynisch, maar hij kan het toch ook vriendelijk bedoelen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, almachtige ThadDat ik die vraag nog beantwoord
What the fuck.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
De moeder van DS2 heeft een affaire gehad met de drummer van de kast (heeft ds2 ons ooit op skype verteld)
Neequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:32 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
What the fuck.
Is die DS2 verder wel helemaal 100?
Is dat al afbrandenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, almachtige ThadDat ik die vraag nog beantwoord
Achjoh als iemand de pik op je heeft vindt ie altijd wat. Laat gaan johquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is dat al afbranden![]()
totaal nergens dat ik het met hem oneens ben of het debiele voorspelling vind nee ik brand hem totaal af omdat ik zeg "oh, almachtige Thad" Wowwww
Oh, je bedoelde het liev. Nou, dan heb ik het verkeerd begrepen. FCSuarezquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is dat al afbranden![]()
totaal nergens dat ik het met hem oneens ben of het debiele voorspelling vind nee ik brand hem totaal af omdat ik zeg "oh, almachtige Thad" Wowwww
Je merkt vanavond om 7 uur vanzelf wat de ranges zijn Sjon. Maak je nou niet zo drukquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
De enige die eenverdiend (buiten maver om natuurlijk ) is EA
![]()
wel een nieuw systeem implementeren maar niet de nieuwe ranges er bij gevenof hier ook maar enige communicatie over geven
Begin er nu niet weer over, moet meteen weer lachen als ik er aan terug denk.(aan dat skype gesprek dan)quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
De moeder van DS2 heeft een affaire gehad met de drummer van de kast (heeft ds2 ons ooit op skype verteld)
Dus dan moet ik ze ook nog handmatig op gaan zitten zoekenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je merkt vanavond om 7 uur vanzelf wat de ranges zijn Sjon. Maak je nou niet zo druk
dit was wel een gifquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom postte je die foto? Ik heb geen TR gemaakt maar dat kon echt niet.
Waarom moet je dat vanavond weten: ze zakken later deze week in prijs, dan worden ze eigenlijk pas interessant.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus dan moet ik ze ook nog handmatig op gaan zitten zoekenschandalig.
Ik kan geen DM sturen, maar ik verkoop geen coins of accounts.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
kut leven.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:43 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
dit was wel een gif
wanneer leren jullie het verschil nou eens gvd
Link?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maver in dat totw topic
Heel zijn leven naar de filistijnen
Was gewoon een grapje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
zo hé geen TR dit keer joh, kon je je inhouden ja?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een mooie quote van hemquote:I cant be bother anymore with this game.
Ik had meer rage en frustratie verwacht. Huilen. Schreeuwen. Dat werk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Cannot be excited anymoreDus hiervoor was ie wel erg excited bij zo'n totw? Daar ging het me vooral om
Godverquote:Cannot open packs without the error that kicks you out of fut. Packs also disappearing. Cannot play games. In the mean time im watching Castro on twitch and he raging so hard on EA. I can laugh about it but its sad as well
Dat was inderdaad wel echt heel mooi geweest. Dit is vooral berusting. Zondequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had meer rage en frustratie verwacht. Huilen. Schreeuwen. Dat werk.
quote:
"Is het redding om een legend te kopen?"quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3034351.page
kan ik een legend kopen jongens? ik weet het niet
"Is het opslaan om een legend te kopen?"quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"Is het redding om een legend te kopen?"
En dan moet die gast nog een team voor hem maken ook...quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3034371.page
oke toch wel. costa of laudrup????
Is it save there?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:55 schreef poker4lifee het volgende:
kunnen jullie op fut?
Ididnt tried it yet
no im not. Im*quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:55 schreef RijstbaI het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3034246.page
godverdomme![]()
Minstens 800.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:57 schreef RijstbaI het volgende:
Hij heeft 400x gouden squad fitness. Hoeveel packs zullen dat zijn geweest?
Na een 3M coins pack opening had ik er 130.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:57 schreef RijstbaI het volgende:
Hij heeft 400x gouden squad fitness. Hoeveel packs zullen dat zijn geweest?
De teringquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Holy fuck die Maver heeft 52 pagina's aan topics gemaakt
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Holy fuck die Maver heeft 52 pagina's aan topics gemaakt
Toen hij voor 600 euro aan points had gekocht had hij in Augustus nog maar 1 miljoen over om een team te makenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:00 schreef RijstbaI het volgende:
i personally spend of lot on money on Fifa points but its said if you see what im able to buy. Player prices are just insane this year and its not fun. im still dreaming for that day that i can buy Gullit or even Messi or Ronaldo but that will never happen this year anymore.
Gewoon weer fifa points ipv coins gekocht het hele jaar dus
En dan nog geen 15 miljoen aan coins hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:00 schreef RijstbaI het volgende:
i personally spend of lot on money on Fifa points but its said if you see what im able to buy. Player prices are just insane this year and its not fun. im still dreaming for that day that i can buy Gullit or even Messi or Ronaldo but that will never happen this year anymore.
Well done EA. Wow man Wow, Thanks manquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gek genoeg verkoop ik zo nu en dan een IF Coutinho voor 290K. Maar ja, meer cash op de PS he
Mijn IF gotze's gingen als warme broodjes, weet niet wat die maver loopt te ijlen hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gek genoeg verkoop ik zo nu en dan een IF Coutinho voor 290K. Maar ja, meer cash op de PS he
Wats happening?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:03 schreef jepperdeprep het volgende:
"I cant be bother anymore with this game." -Maver 2015
Ik duim dat dat zo blijftquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
1 Suarez is terugMaar mijn expired items zijn weg.
jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
Als ik na 7 uur een 50K pek open maak ik kans op IF suarez en MOTM ronaldo toch ? toch?
Ik zou er een kompany ofzo van kunnen kopen maar ik denk dat ik het gokje maar ga wagenquote:
Jammer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
1 Suarez is terugMaar mijn expired items zijn weg.
met suarez zou ik eerst n potje gaan spelen denk ik, die galbak van een ronaldo zou ik er gelijk opzetten voor 150 start price. Oh dat kan niet meer natuurlijk, dan hoef ik m niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zou er een kompany ofzo van kunnen kopen maar ik denk dat ik het gokje maar ga wagenkans is groot dat ik een van beide pull natuurlijk
![]()
moet je je voorstellen wat ik dan allemaal zou kunnen kopen
gewoon discarden voor 10K ja tochquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:25 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
met suarez zou ik eerst n potje gaan spelen denk ik, die galbak van een ronaldo zou ik er gelijk opzetten voor 150 start price. Oh dat kan niet meer natuurlijk, dan hoef ik m niet.
Moeten we je pannenkoek anders ook even prakken voor je?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de voor en nadelen van die priceranges? Enige voordeel voor FIFA 16 gaat zijn dat de prijzen van spelers niet helemaal de pan uit reizen zoals dit jaar?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moeten we je pannenkoek anders ook even prakken voor je?
Een nadeel: sommige spelers komen nooit op de markt omdat de prijs die EA heeft bepaald te laag of te hoog is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de voor en nadelen van die priceranges? Enige voordeel voor FIFA 16 gaat zijn dat de prijzen van spelers niet helemaal de pan uit reizen zoals dit jaar?
Mag, al eet ik vanavond kip met rijst. Ik speel amper nog FIFA dus Sorry als ik niet alles bij houdt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moeten we je pannenkoek anders ook even prakken voor je?
Reizen nog welquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voordeel is dat dat opgelost kan worden als de prijs bijgesteld wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een nadeel: sommige spelers komen nooit op de markt omdat de prijs die EA heeft bepaald te laag of te hoog is.
Testrun voor FIFA 16 dus. Denk dat het uiteindelijk wel goed gaat uitpakken. Die prijzen van de meeste waardeloze informs waren dit jaar al 60k na een weekquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een nadeel: sommige spelers komen nooit op de markt omdat de prijs die EA heeft bepaald te laag of te hoog is.
Kom op zelfs al je het niet volgt kun je de voor- en nadelen van een pricecap toch nog wel bedenken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag, al eet ik vanavond kip met rijst. Ik speel amper nog FIFA dus Sorry als ik niet alles bij houdt.
Nee. Geinvesteerd in IF Schurrles, SIF Auriers. Best goede kaarten, die maar niet meer waard werden. SIF Sneijder halveerde in waarde binnen een paar weken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Testrun voor FIFA 16 dus. Denk dat het uiteindelijk wel goed gaat uitpakken. Die prijzen van de meeste waardeloze informs waren dit jaar al 60k na een week
Nou Anders vroeg ik het niet hequote:Op woensdag 11 maart 2015 17:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kom op zelfs al je het niet volgt kun je de voor- en nadelen van een pricecap toch nog wel bedenken.
zelfs mij lukt dat.
Ja, dat kanquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Kun je meldingen van contacten die in een party gaan uitzetten? Het interesseert mij niks wie er in een party gaan, en tijdens een wedstrijd leidt het af.
Ik denk dat we de komende weken pas echt kunnen zeggen wat de voor-en nadelen zijn. Net als al die topics op het EA forum, dat spelers extincted zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou Anders vroeg ik het niet he
Bewussie uiteraardquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Not sure if bewust, maar Robin.
[..]
Nou laat ik het zo zeggen dan, zolang de coinglitchers nog gratis coins kunnen drukken heeft een pricecap totaal geen nut. Mensen kopen gewoon een account met 15/30/45 miljoen coins en gaan los.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou Anders vroeg ik het niet he
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:00 schreef RijstbaI het volgende:
Herstel: Er zijn sommige spelers maar liefst 2 dagen van de markt. Conclusie: trek nog maar geen conclusie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen dan, zolang de coinglitchers nog gratis coins kunnen drukken heeft een pricecap totaal geen nut. Mensen kopen gewoon een account met 15/30/45 miljoen coins en gaan los.
Die mensen voelen zich als Italianen die in 1998 met lires in nederland mogen betalen, de goedkope troep blijft liggen dat hoeven ze niet en de dure shit word massaal opgekocht en is dus een tekort aan.
Zie hier NIF muller is op te pikken voor 400c en IF Vidal IF chiellini suarez en ibra zijn van de markt.
conclusie: het is totaal nutteloos zolang er nog mensen gratis geld kunnen drukken.
is ook wel nodig ook als je thad op PSN hebt. Die is de hele dag in en uit party's aan het gaan met zijn NBA mattiesquote:
Eigenlijk is het wel goed dat ze dit nu al doen in plaats van bij FIFA 16.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk dat we de komende weken pas echt kunnen zeggen wat de voor-en nadelen zijn. Net als al die topics op het EA forum, dat spelers extincted zijnAls we een dag geen kat zien, zijn de katten dan uitgestorven? Neen. Ze zijn gewoon even ergens anders.
De Messi's etc komen heus wel op de markt. Het heeft alleen wat tijd nodig.
Eens met je standpunt dat de NIFs echt wel weer op de markt komen, en hier ook echt wel marktwerking in gaat zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Herstel: Er zijn sommige spelers maar liefst 2 dagen van de markt. Conclusie: trek nog maar geen conclusie.
We hebben er zelf een zooitje van gemaakt. En als het zo door was gegaan, waren spelers pas echt "extincted" geraakt. Maar, dit is dus een geheel nieuwe situatie voor iedereen, dus compleet onvoorspelbaar, en iedereen die nu al denkt te weten hoe alles zal gaan, roept maar wat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel goed dat ze dit nu al doen in plaats van bij FIFA 16.
Haha moest ook aan hem denken toen ik de vraag lasquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is ook wel nodig ook als je thad op PSN hebt. Die is de hele dag in en uit party's aan het gaan met zijn NBA matties
En waarom dan precies ?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel goed dat ze dit nu al doen in plaats van bij FIFA 16.
En de mensen die Messi hebben. Of 10 Messi's. Die denken nu: Dikke lul, ik verkoop niet, kk Ea etc etc etc.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eens met je standpunt dat de NIFs echt wel weer op de markt komen, en hier ook echt wel marktwerking in gaat zitten.
De IFs gewoon niet, waarom zou je die nog verkopen, kost je alleen maar coins
thanksquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Settings - notifications. daar staat ie
Ik zou dit zien als een soort van "beta" als ze dit goed aan pakken dan is het natuurlijk wel beter.quote:
Nogmaals voor NIFs helemaal eens die komen echt wel weer. de speciale kaarten blijven gewoon in clubs zitten, geef eens 1 rede waarom ik nu nog mijn TOTY luiz zou verkopen. ik ga er alleen maar op achteruit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En de mensen die Messi hebben. Of 10 Messi's. Die denken nu: Dikke lul, ik verkoop niet, kk Ea etc etc etc.
Na een weekje landt het besef echt wel dat ze met niet verkopen EA niet dwarsbomen, maar vooral zichzelf.
beter dan lopen falen als fifa net uit is idd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou dit zien als een soort van "beta" als ze dit goed aan pakken dan is het natuurlijk wel beter.
Geef mij maar 1 rede waarom je TOTY Luiz zou bewaren als je team wilt maken zonder hem, en eigenlijk op hem uitgekeken bent. 2 rede mag ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nogmaals voor NIFs helemaal eens die komen echt wel weer. de speciale kaarten blijven gewoon in clubs zitten, geef eens 1 rede waarom ik nu nog mijn TOTY luiz zou verkopen. ik ga er alleen maar op achteruit.
wat als hij 3 rede heeft dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Geef mij maar 1 rede waarom je TOTY Luiz zou bewaren als je team wilt maken zonder hem, en eigenlijk op hem uitgekeken bent. 2 rede mag ook
Zolang er evenredig veel coins in omloop zijn (en dat is er door de coinglitch) heeft ergens een limiet aan stellen echt geen nut, behalve dan dat de extreem rijken lekker goedkoop inkopen kunnen doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou dit zien als een soort van "beta" als ze dit goed aan pakken dan is het natuurlijk wel beter.
1. Als ik iets anders wil verkoop ik NIFs die op dat moment aan de max zitten en ik ooit denk goedkoper terug te kunnen kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Geef mij maar 1 rede waarom je TOTY Luiz zou bewaren als je team wilt maken zonder hem, en eigenlijk op hem uitgekeken bent. 2 rede mag ook
Goed, dan maak jij de keuze TOTY Luiz te houden. Kun je er af en toe nog eens naar kijken in de tijden dat je hem niet gebruikt. Als je daar een prettig gevoel bij krijgt, vooral doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zolang er evenredig veel coins in omloop zijn (en dat is er door de coinglitch) heeft ergens een limiet aan stellen echt geen nut, behalve dan dat de extreem rijken lekker goedkoop inkopen kunnen doen.
stel je nou voor dat heel nederland 15 miljoen heeft. je zegt dat een limited edition Ferrari 500K kost en een opel corsa kost 10K denk je dan echt dat iedereen de limeted edition Ferrari kan hebben en dat de mensen die hem hebben hem daarna nog gaan verkopen? voor 475K?
3 weken terug had ik 25 mil. Nu amper de helft. Die vlieger gaat voor mij dus niet op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Messi: 3 weken terug ook 7.5 miljoen. Nu iedereen helemaal overspannen
[ afbeelding ]
dan stuiter je op de tredequote:Op woensdag 11 maart 2015 17:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
haha en als je van de trap af valt dan ben je snel benede
Je wilt heel graag doen geloven dat mensen echt weer van hun dure kaarten af gaan. dat klopt misschien voor pietje die 1 IF heeft en een keer iets anders wil.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Goed, dan maak jij de keuze TOTY Luiz te houden. Kun je er af en toe nog eens naar kijken in de tijden dat je hem niet gebruikt. Als je daar een prettig gevoel bij krijgt, vooral doen.
In feite zijn we maar anderhalve maand terug gegooid in de tijd. Zie de grafiek. Er wordt veel drama gemaakt, maar dat is echt onnodig.
[ afbeelding ]
Mensen die in TOTY's gehandeld hebben, of oude IF's zijn het meeste genaaid. TIF Silva was hier de grootste daler, daar heb ik op 11 kaarten 180K verlies genomen. Het doet maar 1 keer zeer, en daarna kun je naar goedkope spelers die voorheen duur waren op zoekquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
3 weken terug had ik 25 mil. Nu amper de helft. Die vlieger gaat voor mij dus niet op.
Haha, blijf je lekker je spelers houden tot FUT 16, wat zul je er dan een plezier van hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je wilt heel graag doen geloven dat mensen echt weer van hun dure kaarten af gaan. dat klopt misschien voor pietje die 1 IF heeft en een keer iets anders wil.
Ik zit met 3000 spelers in de club en heb als ik mijn dubbele IFs nog verkoop nog zo'n 7M om te besteden, en er zijn nog veel en veel meer mensen die nog veeeeeel meer coins hebben als ik. waarom zouden die ooit nog iets gaan verkopen.
Als ik wil kan ik met de spelers in de club iedere dag een ander team maken.
Als ze hem 3 weken terug verkochten hadden ze de kans dat hij minder waard zou worden omdat mensen hem massaal gingen dumpen, je kon besluiten hem voor meer te verkopen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Messi: 3 weken terug ook 7.5 miljoen. Nu iedereen helemaal overspannen
[ afbeelding ]
Ik ben waarschijnlijk harder gepakt dan de gemiddelde speler inderdaad ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mensen die in TOTY's gehandeld hebben, of oude IF's zijn het meeste genaaid. TIF Silva was hier de grootste daler, daar heb ik op 11 kaarten 180K verlies genomen. Het doet maar 1 keer zeer, en daarna kun je naar goedkope spelers die voorheen duur waren op zoek
Maar, de discussie was: heeft het zin om tot het einde van FUT 15 op je zeldzame kaartjes te blijven zitten, ook al gebruik je ze niet?
Waarom steeds die conclusies trekken over iets dat nog zo vers is. Wellicht zijn de ranges flexibel. En het is een voetbalspelletje, het is geen aandelenportefeuille waarmee je je pensioen moet bekostigen en echt alles van afhangt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als ze hem 3 weken terug verkochten hadden ze de kans dat hij minder waard zou worden omdat mensen hem massaal gingen dumpen, je kon besluiten hem voor meer te verkopen.
Angst en durf regeert een markt, iemand is bang verlies te leiden en een ander heeft het lef er in te investeren omdat hij denkt dat er straks iets op te verdienen is. Dit concept is toch helemaal weg als je een bandbreedte hebt van 100 tot 150% waar je dan ook nog eens 5% over moet betalen
Dat is het hele punt het "nieuwe systeem" werkt niet als er mensen zijn die bizar veel geld hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk harder gepakt dan de gemiddelde speler inderdaad ja.
You win some, you lose some. Dat geeft op zich niet, als het 'nieuwe' systeem dan maar fatsoenlijk werkt. Dat heeft het vooralsnog niet bewezen, dus je ziet mij voorlopig nog niet juichen.
Ook die conclusie is mij wat te voorbarig. Maar ik ben wel licht sceptischquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat is het hele punt het "nieuwe systeem" werkt niet als er mensen zijn die bizar veel geld hebben.
Je pensioen bekostigen met een aandelenportefeuille is sowieso niet een heel strak plan. Maar goed hier gaan wij niet uitkomen, ik blijf er bij dat het voor mensen geen nut heeft oude troep te verkopen als je toch weet ik hoeveel top rated spelers in je club hebt. En zeker niet als je daar ook nog eens een 5% over moet betalen die je nooit meer terug ziet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Waarom steeds die conclusies trekken over iets dat nog zo vers is. Wellicht zijn de ranges flexibel. En het is een voetbalspelletje, het is geen aandelenportefeuille waarmee je je pensioen moet bekostigen en echt alles van afhangt.
En Abate?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:11 schreef Reemi het volgende:
1 Kishna op de markt(een oude op open bid)
Je gaat fout bij de eerste regel Sjon. Dat is juist wel een strak plan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je pensioen bekostigen met een aandelenportefeuille is sowieso niet een heel strak plan. Maar goed hier gaan wij niet uitkomen, ik blijf er bij dat het voor mensen geen nut heeft oude troep te verkopen als je toch weet ik hoeveel top rated spelers in je club hebt. En zeker niet als je daar ook nog eens een 5% over moet betalen die je nooit meer terug ziet.
Vroeger ging ik met mijn vader vaak naar Excelsior. Daar stonden achter de goal altijd dezelfde oude mannetjes. Altijd kankeren over het spel van Excelsior, wat op zich wel grappig was. Gingen ze na de eerste minuut al "wisselen" roepenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat is het hele punt het "nieuwe systeem" werkt niet als er mensen zijn die bizar veel geld hebben.
Ken je harry? Altijd als die opa werd toegezongen ging zijn sjaal omhoogquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vroeger ging ik met mijn vader vaak naar Excelsior. Daar stonden achter de goal altijd dezelfde oude mannetjes. Altijd kankeren over het spel van Excelsior, wat op zich wel grappig was. Gingen ze na de eerste minuut al "wisselen" roepen![]()
In feite doe jij precies hetzelfde, je zegt dat iets niet werkt, op basis van je eigen aannames, zonder enige voorbeelden uit het verleden waarom zoiets zou moeten mislukken.
het is leuk voor dr bij. Maar ik ben liever schuldenvrij als ik 65 ben dan dat ik een aandelenportefeuille heb ( buiten degene die het verplichte pensioenfonds voor mij heeft dan)quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je gaat fout bij de eerste regel Sjon. Dat is juist wel een strak plan.
Volgens mij weet ik nog ook over wie je het hebtquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ken je harry? Altijd als die opa werd toegezongen ging zijn sjaal omhoog
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik nog ook over wie je het hebtWas dat ook al in de tijd van Carlo l'Ami, de gebroeders Wasiman, de gebroeders van Wattum en Bart Latuheru?
Je kan toch geen schulden aan een aandelenportefeuille overhouden johquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is leuk voor dr bij. Maar ik ben liever schuldenvrij als ik 65 ben dan dat ik een aandelenportefeuille heb ( buiten degene die het verplichte pensioenfonds voor mij heeft dan)
Zeer zeker toen zat die baas er al, rond de tijd dat malkowski enzo kwam was ie er klaar mee en is ie op de aalbers tribune gaan zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik nog ook over wie je het hebtWas dat ook al in de tijd van Carlo l'Ami, de gebroeders Wasiman, de gebroeders van Wattum en Bart Latuheru?
31.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef Papadiouf het volgende:
Wil inloggen op mijn fifa account en krijg ineens deze vraag, kan iemand mij helpen.
[ afbeelding ]
het is 36quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef Papadiouf het volgende:
Wil inloggen op mijn fifa account en krijg ineens deze vraag, kan iemand mij helpen.
[ afbeelding ]
Nu kan maver dus nooit meer op de web app. Of hij moet een rekenmachine vindenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
230quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt een analyse maken op basis van feiten die er liggen he. Je hebt niet altijd een verleden nodig. Maar goed ik laaat me graag verrassen, de tijd zal het leren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vroeger ging ik met mijn vader vaak naar Excelsior. Daar stonden achter de goal altijd dezelfde oude mannetjes. Altijd kankeren over het spel van Excelsior, wat op zich wel grappig was. Gingen ze na de eerste minuut al "wisselen" roepen![]()
In feite doe jij precies hetzelfde, je zegt dat iets niet werkt, op basis van je eigen aannames, zonder enige voorbeelden uit het verleden waarom zoiets zou moeten mislukken.
Nee joh, gewoon een topic aanmaken en zeggen iam cumfusedquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu kan maver dus nooit meer op de web app. Of hij moet een rekenmachine vinden
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n baas voor in je panini boek
Beetje zoals Feyenoord nu.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]![]()
Waren mongolen die niet konden voetballen, maar wel 110% inzet hadden
Breng me dan verslag uit hoe het met TOTY Luiz gaatquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kunt een analyse maken op basis van feiten die er liggen he. Je hebt niet altijd een verleden nodig. Maar goed ik laaat me graag verrassen, de tijd zal het leren.
Je mag me quoten over 3 weken als er bergen toty iniesta's op de markt staan.
dat zeg ik leuk voor er bij. Maar ik heb meer aan een afbetaald huis. Momenteel doe ik beide trouwens.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan toch geen schulden aan een aandelenportefeuille overhouden joh
Veel mensen denken dat een pensioenspaarproductje beter is, maar op de lange termijn is dat niet zo. Op de lange termijn, uitgaande van een random walk (normale omstandigheden, inclusief eens in de paar jaar een beurscrash) presteren aandelenportefeuilles altijd nog beter dan een spaarproductje. Maar ja, mensen zijn risico-avers enzo
Ja maar jij moet wel, want zodra ze kozijnloze ramen uitvinden kun jij thuis op je duim gaan zittenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zeg ik leuk voor er bij. Maar ik heb meer aan een afbetaald huis. Momenteel doe ik beide trouwens.
Heb je straks een huis van ¤ 255.000 afbetaald. Alleen kun je niks met dat bedrag, want het zit in stenen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zeg ik leuk voor er bij. Maar ik heb meer aan een afbetaald huis. Momenteel doe ik beide trouwens.
Goed natuurlijk staar te bazen naast if chiellini up boateng if otamendi sif godin silva of cahill. Kan ook dat hij even op een zijspoor staat en 4 andere de voorkeur hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Breng me dan verslag uit hoe het met TOTY Luiz gaat
Tegen die tijd zijn we allemaal moslim joh, dan gaan de prijzen van stenen door het dak.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb je straks een huis van ¤ 255.000 afbetaald. Alleen kun je niks met dat bedrag, want het zit in stenen.
not sure if serieusquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb je straks een huis van ¤ 255.000 afbetaald. Alleen kun je niks met dat bedrag, want het zit in stenen.
Dat is een oude IF maar die zou ook al uit packs moeten zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:56 schreef KC.PSV het volgende:
Ik open een pakje, zit daar een niet IF Piatti in terwijl het nog geen 19.00 is.
Laatste half uur zitten er geen IF's in.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:56 schreef KC.PSV het volgende:
Ik open een pakje, zit daar een niet IF Piatti in terwijl het nog geen 19.00 is.
Ik dacht dat IF gewoon tot 19.00 erin zitten en eruit gaan als de nieuwe erin komen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een oude IF maar die zou ook al uit packs moeten zijn.
Nee?quote:
Ik kreeg 10 minuten geleden nog wel IF Netoquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatste half uur zitten er geen IF's in.
bron: sjon
ja ik snap wel dat je financieel voordeel hebt en je hebt iets van waarde. Maar technisch gezien kan je niks met de waarde van je huis, ja als onderpand voor een lening ofzo, maar je kan niet een nieuwe Ferrari kopen ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee?
Je hebt wel wat aan dat bedrag want je betaald geen hypotheek/huur ofzo meer.
En als je ergens anders gaat wonen kan je het verhuren en zo laten renderen.
Nee oke.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik snap wel dat je financieel voordeel hebt en je hebt iets van waarde. Maar technisch gezien kan je niks met de waarde van je huis, ja als onderpand voor een lening ofzo, maar je kan niet een nieuwe Ferrari kopen ofzo
het is betaalt trouwens
Als je tot het einde blijft wonen in een afbetaald huis zijn je erfgenamen de grote winnaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee?
Je hebt wel wat aan dat bedrag want je betaald geen hypotheek/huur ofzo meer.
En als je ergens anders gaat wonen kan je het verhuren en zo laten renderen.
klopt kevinho je kan beter nog huur of rente (iets minder beroerd) betalen dan niets meerquote:
het zijn gewoon homo'squote:Op woensdag 11 maart 2015 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee oke.
Sowieso zou ik geen Ferrari de Ferrari kopen want die willen niet racen.
fake he..quote:
Beetje Nederland op zijn kleinst vond ik. Er was bekend gemaakt dat Homeland s5 in Europa opgenomen gaat worden, dus wat als die grote Amerikaanse show nou eens in NL zou komen hihiquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow... Ik heb het verhaal eromheen niet gehoord. Jammer
Lambo Gallardoquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het zijn gewoon homo's
nee voor ¤255.000, wat zou ik daar van kopen...
Ik denk een tweedehands Murcielago ofzo? En een Viper
Owquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje Nederland op zijn kleinst vond ik. Er was bekend gemaakt dat Homeland s5 in Europa opgenomen gaat worden, dus wat als die grote Amerikaanse show nou eens in NL zou komen hihi
Maar er was dus al bekend dat het in Duitsland zal zijn. Desondanks had Halina een neptrailer laten maken met een vage mix van seizoen 4 en kiekjes van Amsterdam. Ik vond het echt heel kut
MvN ook trouwens
Ja maar je moet wel een beetje een nieuwe hebben hequote:Op woensdag 11 maart 2015 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
staat er een te koop voor 67,5en een Murcielago voor 134
of gewoon een Dodge Ram SRT10, kost maar 23kquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel een beetje een nieuwe hebben heOf gewoon een degelijke duitse bak ofzo.
?quote:
Die rappende gasten netquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:15 schreef Tim86 het volgende:
Die filmpjes die HARTMAN mee heeft gebracht zijn echt geniaal
Leek net alsof hij op het punt stond om flauw te vallen steedsquote:
El Kabir max 180kquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:20 schreef Alovenac het volgende:
Totw ranges op futwiz zie ik op twitter
SIF Rondon 150k max.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:20 schreef Alovenac het volgende:
Totw ranges op futwiz zie ik op twitter
Dat laatste jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Suarez ook maar max 7 miljoen..best nice
Gibbs 200 tot 400k had ik dan weer niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |