SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
Als je kijkt hoeveel spelers er boven de 50K zitten zijn dat er echt bizar weinigquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar geen 90 rated
en je mag er zelfs 3
Dat was toch eigenlijk al wel duidelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)j-hun-executie.dhtml![]()
Jap GL!quote:
Oh, voor mij was het nieuws. Ik dacht dat ze gedrogeerd waren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was toch eigenlijk al wel duidelijk?
TE LAAAT.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:29 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Als je wacht tot 19:00 heb je kans op IF SUAREZ
Gary Lineker zou de Star in a Reasonably Priced Car geweest zijn dit weekendquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
TE LAAAT.
Beste was Buffon
Maar ja, kan misschien wel een pack only team bouwen nu.
Een gold managercontract als UIquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:33 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn prijzen bij Vipcoin weer aan het dalen? Hoe kun je nog een speler listen voor coins dan? Dat zeggen ze er niet bij.
Weet je hoe vetquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een gold managercontract als UI
Nou?quote:
Geen +10 kaartje als UI hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Extreem vet ouwe, denk dat ik straks een bronze manager contract als UI ga doen.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:46 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Geen +10 kaartje als UI hebben.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:46 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Geen +10 kaartje als UI hebben.
Nee idd, die echt originele kampioensshirts hebben jullie feyenoorders natuurlijkquote:
Ja maar daar staat geen slap aftreksel van een tv serie op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee idd, die echt originele kampioensshirts hebben jullie feyenoorders natuurlijk
al 15 jaar in de kast hangen
Nee hehe, toen was er nog geen eens TVquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:49 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ja maar daar staat geen slap aftreksel van een tv serie op.
In het diepste geheim hebben ze eigenlijk van het afeglopen decenia voor ieder jaar een shirt in de kast hangen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee idd, die echt originele kampioensshirts hebben jullie feyenoorders natuurlijk
Nee die is idd super origineelquote:
Zeg ik tochquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee die is idd super origineel
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
TV gemist vanavond dan maar weer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand gisteren de rijdende rechter gezien?
Die gast die in de jury zat kon het niet verkroppen dat hij niet meer op tv was en zit nu maar gewoon in het programma als onderwerp
De Mart Smeets look-a-likequote:Op woensdag 11 maart 2015 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand gisteren de rijdende rechter gezien?
Die gast die in de jury zat kon het niet verkroppen dat hij niet meer op tv was en zit nu maar gewoon in het programma als onderwerp
Beetje wel jaquote:
TV / De Rijdende Recht#178 Kut bomenquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje wel ja
Die rare gast met die bril uit de jury zag ik laatst in een kinderprogramma voorbij komenAllemaal tv ziek
Deze dusquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:01 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
TV / De Rijdende Recht#178 Kut bomen
Leuk topic altijd
Mooi man. Heitje voor een karweitje, statiegeldflessen inzamelen, collectes, allesquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:03 schreef renevandieren het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)el-fontein-rome.html_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!______________________!
Ze werken in ieder geval voor hun geld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man. Heitje voor een karweitje, statiegeldflessen inzamelen, collectes, alles
Zo is dat. En dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze werken in ieder geval voor hun geld.
Kunnen niet alle rotterdammers zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze werken in ieder geval voor hun geld.
Er zal toch wel een dorpje zijn waar iedereen een baan heeft?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tussen de pijltjes valt iedere plaatsnaam in Nederland in te vullen hoor.
Schijnexecuties is een bekend fenomeen. Hebben ze geleerd van de Amerikanen in Guantanamo Bay ironisch genoeg.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oh, voor mij was het nieuws. Ik dacht dat ze gedrogeerd waren.
Echt schattig, die naiviteit van jouquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er zal toch wel een dorpje zijn waar iedereen een baan heeft?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Schijnexecuties is een bekend fenomeen. Hebben ze geleerd van de Amerikanen in Guantanamo Bay ironisch genoeg.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt schattig, die naiviteit van mij
Hoezo? Ergens op zon eilandje ofzo waar een boswachter woontquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt schattig, die naiviteit van jou
Een hutje op de hei verwarren met een dorp of stadquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo? Ergens op zon eilandje ofzo waar een boswachter woont
Ook waterboarden etc etc. Alles wat de Amerikanen in G.B. hebben geflikt, doen zij nu ook bij Westerlingen. Of nou ja, dat onthoofden hebben ze dan zelf verzonnen.quote:
Waterboarding wist ik trouwens dan weer wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ook waterboarden etc etc. Alles wat de Amerikanen in G.B. hebben geflikt, doen zij nu ook bij Westerlingen. Of nou ja, dat onthoofden hebben ze dan zelf verzonnen.
Dorpjequote:Op woensdag 11 maart 2015 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een hutje op de hei verwarren met een dorp of stad
Onthoofden komt uit Game of Thrones, ook daar hebben ze HBO.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ook waterboarden etc etc. Alles wat de Amerikanen in G.B. hebben geflikt, doen zij nu ook bij Westerlingen. Of nou ja, dat onthoofden hebben ze dan zelf verzonnen.
Naast mijn dorp ligt een gehucht. 600 inwoners. Er is er vast wel een bij die niet werktquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dorpje
Had beter gehucht kunnen zeggen ja
Dit snap ik ook niet? Op fifaah.com kun je bv 499k kopen voor 5 euro. Maar dan moet je een bepaalde speler listen in de range tot 500k. Dan koop je toch eigenlijk het verschil tussen de min en max range? Volgens mij mis ik wat..quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:33 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn prijzen bij Vipcoin weer aan het dalen? Hoe kun je nog een speler listen voor coins dan? Dat zeggen ze er niet bij.
Nooit filmpjes gezien van de gevangen in Gitmo?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waterboarding wist ik trouwens dan weer wel.
Misschien zijn de prijzen weer aan het dalen omdat geen enkele klant zin heeft in moeilijke transacties, en dus de moeite niet meer wil nemen. Gevolg is dat ze nog met een lading aan coins zitten, waar ze van af willen. Prijsverlagingen dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:16 schreef m25 het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet? Op fifaah.com kun je bv 499k kopen voor 5 euro. Maar dan moet je een bepaalde speler listen in de range tot 500k. Dan koop je toch eigenlijk het verschil tussen de min en max range? Volgens mij mis ik wat..
Neuh. En ik geloof ook niet dat ik behoefte heb aan een linkje nuquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:16 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nooit filmpjes gezien van de gevangen in Gitmo?
Cockmeatsandwich.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neuh. En ik geloof ook niet dat ik behoefte heb aan een linkje nu
Je beantwoord zijn vraag niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien zijn de prijzen weer aan het dalen omdat geen enkele klant zin heeft in moeilijke transacties, en dus de moeite niet meer wil nemen. Gevolg is dat ze nog met een lading aan coins zitten, waar ze van af willen. Prijsverlagingen dus.
Deze antwoord hoeft hij ook niet te bevragen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:21 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Je beantwoord zijn vraag niet.
Nee, maar wel de vraag van Apekoek. En hij zegt net dat hij eigenlijk dezelfde vraag heeft. Die beantwoord ik dus. En die aanvullende vraag, daar weet ik het antwoord niet op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:21 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon zijn vrantwoord beantvragen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deze antwoord hoeft hij ook niet te bevragen.
Hoezo? Is toch duidelijk nu?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een meneer van de Belastingdienst belde. Ik mag gewoon de WOZ-waarde van het huis uit 2013 nemen.
"Dat dat nog voor verbouwing en splitsing is? Tja, ik snap dat die waarde nu niet meer realistisch is, maar dat is dan jammer meneer. Daar kunt u gewoon bezwaar tegen indienen. Hoe lang die bezwaarprocedure duurt? Daar kan ik geen exact antwoord op geven, maar rekent u maar op minstens 8 weken. En nee, dit kan niet op een andere manier. Procedures zijn procedures."
KUTHONDEN ZIJN HET DAAR, ALLEMAAL!
ik weet niet zo veel van belasting, maar wat ik begrijp van internet is een lagere WOZ waarde toch beter voor de hoeveelheid belasting die je moet betalen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een meneer van de Belastingdienst belde. Ik mag gewoon de WOZ-waarde van het huis uit 2013 nemen.
"Dat dat nog voor verbouwing en splitsing is? Tja, ik snap dat die waarde nu niet meer realistisch is, maar dat is dan jammer meneer. Daar kunt u gewoon bezwaar tegen indienen. Hoe lang die bezwaarprocedure duurt? Daar kan ik geen exact antwoord op geven, maar rekent u maar op minstens 8 weken. En nee, dit kan niet op een andere manier. Procedures zijn procedures."
KUTHONDEN ZIJN HET DAAR, ALLEMAAL!
ONDANKBARE HOND is het die POTS!!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch duidelijk nu?
Je mag al blij zijn dat je uberhaupt wordt gebeld en dan ook nog een dag later. Dat is echt![]()
Voor de gemeentelijke belastingen wel jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet niet zo veel van belasting, maar wat ik begrijp van internet is een lagere WOZ waarde toch beter voor de hoeveelheid belasting die je moet betalen?
Precies. Dus als een WOZ-waarde gebaseerd is op een groot huis met een flinke lap grond, waar ik later maar de helft van heb gekocht, slaat dat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet niet zo veel van belasting, maar wat ik begrijp van internet is een lagere WOZ waarde toch beter voor de hoeveelheid belasting die je moet betalen?
Klopt, dat ga ik nu maar eens doen. Tonnetje meer, tonnetje minder. Kijken wat dat scheelt. En afhankelijk daarvan mijn vervolgacties bepalen. Waarover ik hier verder niet ga uitwijden, want de FIOD leest mee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef Kamikazie het volgende:
Je kunt zelf ook kijken of het voordelig is door even een hoger + lager bedrag in te vullen.
Maar over het algemeen is een lagere woz waarde beter ja.
Ja preciesquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, dat ga ik nu maar eens doen. Tonnetje meer, tonnetje minder. Kijken wat dat scheelt.
Ik maak wel even een TR bij zequote:Op woensdag 11 maart 2015 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, dat ga ik nu maar eens doen. Tonnetje meer, tonnetje minder. Kijken wat dat scheelt. En afhankelijk daarvan mijn vervolgacties bepalen. Waarover ik hier verder niet ga uitwijden, want de FIOD leest mee.
Huh het was de AIVD tochquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, dat ga ik nu maar eens doen. Tonnetje meer, tonnetje minder. Kijken wat dat scheelt. En afhankelijk daarvan mijn vervolgacties bepalen. Waarover ik hier verder niet ga uitwijden, want de FIOD leest mee.
oh dus van '13 is de waarde van het hele huisquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Dus als een WOZ-waarde gebaseerd is op een groot huis met een flinke lap grond, waar ik later maar de helft van heb gekocht, slaat dat helemaal nergens op.
godver wat hebben we nou aan jouquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies
Het is jammer dat de mensen waar ik IB aangifte van doe (bijna) nooit een eigen huis hebben anders had ik er wel wat meer van af geweten
Dit weekend de NIF spelers maar even halen denkquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Volgens mij zijn er wel iets meer spelers die je nu kunt kopen. Bale zit nu zelfs 50K onder zijn max BIN. EA
Precies, dan is het lager. Maar daar hebben ze dan weer geen waarde van beschikbaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh dus van '13 is de waarde van het hele huisik dacht van jouw helft, onverbouwd, dan zou het wel lager zijn toch?
beantwoortquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:21 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Kan je niet een taxatierapport van jouw woning opvragen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, dan is het lager. Maar daar hebben ze dan weer geen waarde van beschikbaar
Dat ze dalen dat kan ik idd nog begrijpen maar hoe het werkt niet. Ik heb bv een silva in de range 325k tot 500k. Als zij die van mij kopen voor 500 dan heb ik toch maar 175k "winst" want voor de minimale kan je de meeste spelers wel kwijt. Plus dan hebben zij ook nog die speler..haha zo'n verkoopsite wil ik ook wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien zijn de prijzen weer aan het dalen omdat geen enkele klant zin heeft in moeilijke transacties, en dus de moeite niet meer wil nemen. Gevolg is dat ze nog met een lading aan coins zitten, waar ze van af willen. Prijsverlagingen dus.
Met andere woorden; de prijzen dalen, waardoor er weer spelers beschikbaar komen??quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Volgens mij zijn er wel iets meer spelers die je nu kunt kopen. Bale zit nu zelfs 50K onder zijn max BIN. EA
Dat is dus de bezwaarprocedure.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je niet een taxatierapport van jouw woning opvragen?
Terechte vraag, geen idee hoe ze dat fiksen. Feitelijk heb je maar 175k gekocht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:42 schreef m25 het volgende:
[..]
Dat ze dalen dat kan ik idd nog begrijpen maar hoe het werkt niet. Ik heb bv een silva in de range 325k tot 500k. Als zij die van mij kopen voor 500 dan heb ik toch maar 175k "winst" want voor de minimale kan je de meeste spelers wel kwijt. Plus dan hebben zij ook nog die speler..haha zo'n verkoopsite wil ik ook wel.
Juist, kwestie van tijd dat ik TOTY Kroos kan kopen voor 2.4 miljoenquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met andere woorden; de prijzen dalen, waardoor er weer spelers beschikbaar komen??
EA
Gewoon geen coins kopen joh. Kijk wat voor ellende coins kopen ons heeft gebracht. Laten we het spelletje zuiver houden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:42 schreef m25 het volgende:
[..]
Dat ze dalen dat kan ik idd nog begrijpen maar hoe het werkt niet. Ik heb bv een silva in de range 325k tot 500k. Als zij die van mij kopen voor 500 dan heb ik toch maar 175k "winst" want voor de minimale kan je de meeste spelers wel kwijt. Plus dan hebben zij ook nog die speler..haha zo'n verkoopsite wil ik ook wel.
Hoeveel vrienden heb je op je facebook account? Misschien heb ik daar wel interesse in. Ik heb geen vrienden, en het lijkt me wel vet om veel likes te krijgen als ik van de zomer een foto online gooi dat ik een bbq hebquote:
Stuur een friend request naar DS2? Al heb je er waarschijnlijk al 40 andersom gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb je op je facebook account? Misschien heb ik daar wel interesse in. Ik heb geen vrienden, en het lijkt me wel vet om veel likes te krijgen als ik van de zomer een foto online gooi dat ik een bbq heb
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stuur een friend request naar DS2? Al heb je er waarschijnlijk al 40 andersom gehad.
Ik heb facebook er af gegooid. Al heel lang geleden. Pas had ik het er over met mijn pa. Het was hem niet eens opgevallenquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stuur een friend request naar DS2? Al heb je er waarschijnlijk al 40 andersom gehad.
Een stuk of 200 schat ik. Je krijgt er wel lastige vrouwen bijquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb je op je facebook account? Misschien heb ik daar wel interesse in. Ik heb geen vrienden, en het lijkt me wel vet om veel likes te krijgen als ik van de zomer een foto online gooi dat ik een bbq heb
Nog steeds geen konijn?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:52 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Een stuk of 200 schat ik. Je krijgt er wel lastige vrouwen bij
[ afbeelding ]
Wat is dat ?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:52 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een ex-tinder matchquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:52 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team 2. Bij team 1 heeft het hele middenveld last van jeukende oksels van de grasprietjes.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:55 schreef Henrys het volgende:
Welke zal beter spelen?
Team 1:
[ afbeelding ]
Team 2:
[ afbeelding ]
Cavani als cam lijkt me alleen kut
Lastige vrouwen is juist de reden dat ik zoveel Fifa speel. 5 jaar geleden speelde ik amper fifa. 4 jaar geleden 20% fifa 80% vrouwen (na 1 lastige vrouw), jaar daarop 40% fifa 60% vrouwen (na 2 lastige vrouwen) 2 jaar geleden 60% fifa, 40% vrouwen (na 3 lastige vrouwen). Vorig jaar 80% fifa en af en toe een date pro forma, toen kwam lastige vrouw nummer 4.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:52 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zo heb ik er ook nog wel een paar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zo heb ik er ook nog wel een paar.
[ afbeelding ]
Het was toch juist. Tinder, voor je het weet zit je in dr?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tinder maakt meer kapot dan je lief is.
Kan altijd nog Schweinsteiger gebruiken ipv Lahmquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Team 2. Bij team 1 heeft het hele middenveld last van jeukende oksels van de grasprietjes.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het was toch juist. Tinder, voor je het weet zit je in dr?
Kreeg hem in plaatvorm door op de appquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. Maar ik heb me er nooit zo in verdiept ook
haha friendzonedquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kreeg hem in plaatvorm door op de appeven door gestuurd naar een vriendin van me die op tinder zit
Kloptquote:
Ik zat er aan te denken om weer eens een keertje de stoute schoenen aan te trekken om te gaan daten o.i.d., maar jullie hebben me herinnerd wat voor onheil mij weer te wachten staat. Dus ik bedank.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:05 schreef RijstbaI het volgende:
Heb je nog interesse in het account ernst?
Ik ben alweer ruim 4 maanden samen met mijn kipje. Best leuk als het goed gaat hoor. Nadruk op als, wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om weer eens een keertje de stoute schoenen aan te trekken om te gaan daten o.i.d., maar jullie hebben me herinnerd wat voor onheil mij weer te wachten staat. Dus ik bedank.
quote:Maar: Nog een paar maanden, dan ben ik schuldenvrijBinnen 2 jaar 25K aan schuld weggepoetst
En dan ga ik een schandalig smerig leven beginnen mannen
Nicequote:Op woensdag 11 maart 2015 12:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om weer eens een keertje de stoute schoenen aan te trekken om te gaan daten o.i.d., maar jullie hebben me herinnerd wat voor onheil mij weer te wachten staat. Dus ik bedank.
Maar: Nog een paar maanden, dan ben ik schuldenvrijBinnen 2 jaar 25K aan schuld weggepoetst
quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zeg ik tegen iedereen dat ik lekker naar Mallorca ga. Maar ga ik stiekem naar Thailand
hoeren neuken gaat ook vervelen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar: Nog een paar maanden, dan ben ik schuldenvrijBinnen 2 jaar 25K aan schuld weggepoetst
Ik ga in elk geval een mooie UHD tv van 50 a 55 inch kopen. En 2 keer op vakantie. 1 Feestvakantie en 1 rondreis. thailand was een grapje trouwens. Ibiza wil ik wel een keer meegemaakt hebben. Ohja, een voetbalreis naar Engeland, en wellicht volgend jaar een nieuw autootje. Citroen DS3 lijkt me wel vet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeren neuken gaat ook vervelen hoor
Dit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:24 schreef Lindgren. het volgende:
WauwHoe trek je zulke dames aan joh.
Ik heb hier serieus nooit last van gehad.
Het was een tindermatch op zaterdagnacht, toen ik zondag aangaf niet te willen afspreken kwam deze shitquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:24 schreef Lindgren. het volgende:
Nouja, het IQ straalt er ook niet echt af.. dus 'dames' is misschien wat misplaatst.
Heb ik gedaan nuquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit.
Kan je ze sowieso niet gewoon blokkeren ofzo?Cyber pesten lijkt dit wel.
Wow, zo psycho heb ik ze zelden meegemaaktquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:23 schreef RijstbaI het volgende:
Deze pareltjes wilde ik jullie niet onthouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is allemaal van dezelfde persoonquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
Ik weet niet wat rijstbal doet met die vrouwen hoor, maar goed is het niet
No shit sherlockquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:29 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het is allemaal van dezelfde persoonZe was het er gewoon niet mee eens volgens mij.
Gohquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:29 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het is allemaal van dezelfde persoonZe was het er gewoon niet mee eens volgens mij.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Komende week geen Top Gear. Jeremy Clarkson is geschorst![]()
http://www.telegraph.co.u(...)d-from-Top-Gear.html
Ze passen wel bij elkaar. "ALS IK JOU WIL, HEB JE DAT MAAR TE ACCEPTEREN"quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:32 schreef RijstbaI het volgende:
Zal ds2 nog interesse hebben in de nieuwe date?
Vrouwen die niet neuken op de eerste date omdat ze geen hoer zijn maar wel 30 man afwerken na 3 datesquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Heerlijk die Tinder verhalen. Vriend van me is er volgens mij verslaafd aan...
Hij had laatste een date en dat meisje wilde niet na de eerste date het bed delen, dat kon hij wel waarderen. Ze was geen hoer bla bla bla... Toen ze na de tweede date nog steeds niet wilde neuken was het maar een kut wijf![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze passen wel bij elkaar. "ALS IK JOU WIL, HEB JE DAT MAAR TE ACCEPTEREN"
Alle chicks in mijn voetbalclub zijn pot.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:45 schreef Apekoek het volgende:
Wat is er tegenwoordig mis met gewoon een chick hosselen in de club?
Toch een prima alternatief buiten het weekend (of in het weekend als het in de club niet is gelukt)quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:45 schreef Apekoek het volgende:
Wat is er tegenwoordig mis met gewoon een chick hosselen in de club?
Ok dat wel,quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:52 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Toch een prima alternatief buiten het weekend (of in het weekend als het in de club niet is gelukt)
Luuk de Jong > Robin v Persie ?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is wel terecht. Maar dan wel weer Afellay er bij halen
In deze vorm denk ik wel. Natuurlijk heeft RVP meer kwaliteiten maar hij speelt al maanden als een drolquote:
Ja ik lees het ook net pasquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In deze vorm denk ik wel. Natuurlijk heeft RVP meer kwaliteiten maar hij speelt al maanden als een drol
Lees trouwens dat hij blessed is maar dat geheel terzijde
1 bloedmooie chick hier op de zaalvoetbalquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alle chicks in mijn voetbalclub zijn pot.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:07 schreef wieisboos het volgende:
Lees trouwens dat hij blessed is maar dat geheel terzijde
Valt mee, chicks die van paarden houden die zijn pas gevaarlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1 bloedmooie chick hier op de zaalvoetbal![]()
Ik ga mijn handen er niet aan branden, chicks die voetballen zijn maar gevaarlijk.
Nee die stinkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Valt mee, chicks die van paarden houden die zijn pas gevaarlijk
Misschien overstappen naar e-matching de dating site voor hoger opgeleiden.....quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:18 schreef RijstbaI het volgende:
80% van de tinder chicks werken trouwens in de zorg. Of ik trek ze aan
Zoet is onbegrijpelijk, Narsingh kan ik nog wel inkomen. Wie wil je anders daar neerzetten op Robben na?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:24 schreef DutchSL het volgende:
Zoet en Narsingh![]()
Basis PSV + Nederlands paspoort = Oranje.
Eerst gaaf willen doen en dan zielig 'it's a prank" gaan lopen roepen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:09 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ranks_gaan_fout.html
hehe
Dat is toch juist wat deze patatgeneratie met de 6jes-mentaliteit nodig heeftquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:27 schreef Henrys het volgende:
Dat er nog mensen op tinder zitten, nu die hype voorbij is zitten er alleen maar nog 6jes of lager op
Elia, Promesquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoet is onbegrijpelijk, Narsingh kan ik nog wel inkomen. Wie wil je anders daar neerzetten op Robben na?
Ik volg niet iedere Nederlandse voetballer op de internationale voetbalvelden (geen idee bv. hoe Lens het nu doet), maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen Nederlander die op die positie kan spelen beter in vorm is dan Narsingh.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoet is onbegrijpelijk, Narsingh kan ik nog wel inkomen. Wie wil je anders daar neerzetten op Robben na?
Gaat denk ik ook niet mee om zijn huidige vorm maar omdat hij de enige redelijke back up isquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik volg niet iedere Nederlandse voetballer op de internationale voetbalvelden (geen idee bv. hoe Lens het nu doet), maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen Nederlander die op die positie kan spelen beter in vorm is dan Narsingh.
Denk eigenlijk dat Locadia op RW het ook beter zou invullen op dit moment bij PSV.
Als je iemand als back-up meeneemt omdat hij ervaring heeft krijgt de rest natuurlijk nooit ervaringquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gaat denk ik ook niet mee om zijn huidige vorm maar omdat hij de enige redelijke back up is
Gewoon ervaring etc.
#kevinstreinverhalenquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zit nu in dat stuk tussen de coupés
Gewoon Kuyt weer oproepen danquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als je iemand als back-up meeneemt omdat hij ervaring heeft krijgt de rest natuurlijk nooit ervaring
Ik bedoel dat ie ervaring opdoet clownquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als je iemand als back-up meeneemt omdat hij ervaring heeft krijgt de rest natuurlijk nooit ervaring
El ghazi om ervaring op te doen.quote:
Staat tussen IF vidal en IF chiellini in, goed zoeken.quote:
Zit Enoh er ook?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zit nu in dat stuk tussen de coupés
Ik heb hem mijn Oystercard (ov chipkaart in Londen) opgestuurd (inclusief paar pond budget) om 2 weken later zelf te besluiten om naar Londen te gaanquote:
Kan die jongen zelf geen oystercard kopen ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:47 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn Oystercard (ov chipkaart in Londen) opgestuurd (inclusief paar pond budget) om 2 weken later zelf te besluiten om naar Londen te gaan![]()
Ik had hem nog liggen en dacht hem zelf niet meer te gaan gebruikenquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan die jongen zelf geen oystercard kopen ofzo
Heb er al een.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel joh. Kwam gister een paar keer tevoorschijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zou wel nissa zijn#LockupDS2
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:11 schreef RijstbaI het volgende:
Mogelijk nieuwe uitshirt van Nederland (groot plaatje dus in spoiler)BohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zou wel nissa zijn
Ze zijn lekker bezig bij nike
Mogelijk nieuwe uitshirt van Nederland (groot plaatje dus in spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zou wel nissa zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Gelukkig wist jij het welquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die PI gebruikte?
Mogelijk nieuwe uitshirt van Nederland (groot plaatje dus in spoiler)Mooi met Immers op de achterkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zou wel nissa zijn
Klaiberquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:15 schreef RijstbaI het volgende:
Voorselectie jong oranje heeft 36 spelers
[ afbeelding ]
ik pasquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:16 schreef Elan het volgende:
Gasten zijn jullie een beetje technisch onderlegd?
Die heb ik al in de oranje versiequote:Op woensdag 11 maart 2015 14:17 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Mooi met Immers op de achterkant
In welk gebied technisch? Sexueel en computers wel ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:16 schreef Elan het volgende:
Gasten zijn jullie een beetje technisch onderlegd?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:19 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze hdmi gewoon om je pc naar je tv te connecten, zeg maar voor popcorntime etc of moet je dan een andere kabel hebben?
Popcorntime gebruikt andere kabels helaasquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:19 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze hdmi gewoon om je pc naar je tv te connecten, zeg maar voor popcorntime etc of moet je dan een andere kabel hebben?
Deze gaan minder snel kapotquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:19 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Netflix ging wel of niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:19 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Popcorntime gebruikt andere kabels helaas
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:19 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Popcorntime gebruikt andere kabels helaas
Mijn tv heeft die ook, zou jij dat doen??quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:20 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Deze gaan minder snel kapot
[ afbeelding ]
allemaal oplichterij, gewoon de goedkoopste halen. kwaliteit hetzelfde imoquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Kon toch zijn dat het een ander soort hdmi moest zijn, verguld bijvoorbeeld of überhaupt een andere aansluiting.
Die van Monster zijn beter maar helaas zo duur
FF naar de ac tion rijden. voor 4 euro heb je er al 1tje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Kon toch zijn dat het een ander soort hdmi moest zijn, verguld bijvoorbeeld of überhaupt een andere aansluiting.
Die van Monster zijn beter maar helaas zo duur
Ja, ik gebruik ze zelf ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn tv heeft die ook, zou jij dat doen??
Klopt! Maar Action heeft geen 5 meter kabelsquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
FF naar de ac tion rijden. voor 4 euro heb je er al 1tje.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Niet googlen op popcorn kabels
Ik heb persoonlijk nooit een verkeerde HDMI kabel gehad. Via chromecast kun je ook uitstekend popcorn op je tv kijken trouwensquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet heus wel dat soort programma niet uitmaakt, maar kon toch dat niet alle hdmi-kabels geschikt zijn HD door te geven.
Zal niet de eerste verkeerde kabel zijn die ik bestel
Hebben we ook, maar de ondertiteling werkt dan niet altijd even goed bij Netflix toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk nooit een verkeerde HDMI kabel gehad. Via chromecast kun je ook uitstekend popcorn op je tv kijken trouwens
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
Poker?
Waarom kan ik met de spotify app op mijn telefoon niet de spotify op mijn tv bedienen![]()
#durftevragen
Have you tried turning it off and on again?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
Poker?
Waarom kan ik met de spotify app op mijn telefoon niet de spotify op mijn tv bedienen![]()
#durftevragen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
Poker?
#durftevragen
ligt aan je hdmi kabelquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]ga weg, voelde me net technisch joh
nee geen idee waar dat aan kan liggen. werkt hier prima met tel>pc
Ja en dat helpt nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:04 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
(Heb je geprobeerd de tv uit en aan te zetten?)
WAZ DE TOTW DAN?! WE NEED *24quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:24 schreef Apekoek het volgende:
Voor het eerst dat ik een aankomende totw irritant vind, want minder mogelijkheden.
Hij heeft gisteren de predictions al gepostquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:24 schreef renevandieren het volgende:
[..]
WAZ DE TOTW DAN?! WE NEED *24
Minder mogelijkheden? explain je nader.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:24 schreef Apekoek het volgende:
Voor het eerst dat ik een aankomende totw irritant vind, want minder mogelijkheden.
Veel minder spelers die op de markt komen omdat men ze liever niet wil verkopen met die price range.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Minder mogelijkheden? explain je nader.
Thnxquote:
Jij praten zo tegen mij ?!quote:
Het word juist een stuk minder interessant. spelers beginnen aan de bovengrens van de pricerange, en zakken gedurende de week naar de ondergrens.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Veel minder spelers die op de markt komen omdat men ze liever niet wil verkopen met die price range.
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:24 schreef RijstbaI het volgende:
Zenden ze vanavond Bayern - Shaktar uit bij de NOS?
quote:
In ieder geval heb ik de CB Wynne, Abate en de oude Muriel al gekocht.. en nu maar hopen op aanpassingen van de price ranges van die spelers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het word juist een stuk minder interessant. spelers beginnen aan de bovengrens van de pricerange, en zakken gedurende de week naar de ondergrens.
Enige spannende is of ze priceranges aan gaan passen om 7 uur.
Ik zie al waar jij op selecteert.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In ieder geval heb ik de CB Wynne, Abate en de oude Muriel al gekocht.. en nu maar hopen op aanpassingen van de price ranges van die spelers.
hoe vaak moet ik het nou nog zeggen? niemand geeft een neuk om bronze en silvers, zelfs EA niet. die blijven lekker staan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In ieder geval heb ik de CB Wynne, Abate en de oude Muriel al gekocht.. en nu maar hopen op aanpassingen van de price ranges van die spelers.
Ik koop die spelers omdat ze veel meer waard horen te zijn dan EA heeft bepaald.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik zie al waar jij op selecteert.
Pppppacesonic2
Jij snapt er gewoon niks van.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik het nou nog zeggen? niemand geeft een neuk om bronze en silvers, zelfs EA niet. die blijven lekker staan.
O.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop die spelers omdat ze veel meer waard horen te zijn dan EA heeft bepaald.
[..]
Jij snapt er gewoon niks van.
Of jij , er is namelijk niet voor niets geen tegenstander te vinden in 1 van die 2 cups.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop die spelers omdat ze veel meer waard horen te zijn dan EA heeft bepaald.
[..]
Jij snapt er gewoon niks van.
Oke man.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
Nu nog een SIF de Gea en ik ben klaar, het is wel iets meer werk om nu een team te bouwen maar het lukt nog wel prima.
Dat heeft niks hiermee te maken, want Abate ging bijvoorbeeld voor 70k voor de price ranges en Wynne boven de 100k. Nu komen ze bijna nooit op de markt dus ik heb geluk dat ik ze heb gekocht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Of jij , er is namelijk niet voor niets geen tegenstander te vinden in 1 van die 2 cups.
Ik heb een SIF godin die ging voor 800K meer dan zijn BIN nu, gaat die dan ook aangepast worden?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heeft niks hiermee te maken, want Abate ging bijvoorbeeld voor 70k voor de price ranges en Wynne boven de 100k. Nu komen ze bijna nooit op de markt dus ik heb geluk dat ik ze heb gekocht.
Ik zou dat geen geluk noemen. Je hebt gewoon verschrikkelijk ijverig zitten klikken en refreshen, net zo lang tot je een exemplaar had. Dat is geen geluk, dat heb je dubbel en dwars verdiend. Chapeau.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heeft niks hiermee te maken, want Abate ging bijvoorbeeld voor 70k voor de price ranges en Wynne boven de 100k. Nu komen ze bijna nooit op de markt dus ik heb geluk dat ik ze heb gekocht.
hey mate niet meer zomaar mijn foto's van hier overnemen he!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef Maver24 het volgende:
http://www.theguardian.co(...)n-fifa-ultimate-team
EA heeft de newspapers ook gehaald met hun verandering. Goed stuk van The Guardian. EA maakt een grote fout
y u heff to be madquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hey mate niet meer zomaar mijn foto's van hier overnemen he!
Sorry!!!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hey mate niet meer zomaar mijn foto's van hier overnemen he!
Hoezo maakt EA een grote fout?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef Maver24 het volgende:
http://www.theguardian.co(...)n-fifa-ultimate-team
EA heeft de newspapers ook gehaald met hun verandering. Goed stuk van The Guardian. EA maakt een grote fout
zolang er een coinglitch is is dit systeem kut. Maar als er geen coinglitch is, is het oude systeem ook beter/leuker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo maakt EA een grote fout?
Ze testen nu gewoon een systeem wat prima kan werken als het in FUT 16 vanaf het begin wordt ingezet. Liever dit dan dat ze het dan zonder enige test erin gooien.
True true. Oplossing zou wel zijn om de minimum price cap weg te halen want spelers verkopen niet meer. Playstation gebruikers is het weer anders. Daar is enorme schaarste aan spelersquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo maakt EA een grote fout?
Ze testen nu gewoon een systeem wat prima kan werken als het in FUT 16 vanaf het begin wordt ingezet. Liever dit dan dat ze het dan zonder enige test erin gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |