abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150566050
He ik bedenk me opeens: als ik mijn einde zo logisch vind kan ik toch gewoon debielig terugredeneren, toch Nieuwschierig?

Ik maak sommigen blij en neem meteen alle crazy shit mee. Wat denken jullie hiervan:

Ze lopen lekker in het zonnetje komt er een maffe koffieplukker met machete aan. WTF! Ze deinzen naar achteren en vallen in het ravijn. Deze begint snel te overstromen en ze maken een fantastische afsprong (cijfer 9.2) in het water beneden. Dan pakken ze zo'n plastic bal uit hun rugzak waar je in kunt zitten, blazen 'm op en peren 'm in no time de berg af. Ze bouwen vervolgens een vlot knallen die gekke rivier over en bij de kabelbrug bukt Kris maar haar broek blijft hangen aan die ***brug, damn! Ach het was toch een oude broek. Ze razen verder en willen nog wat mooie foto's maken onderweg want het is een top uitje maar alle foto's zijn zwart omdat het ding met de snelheid van het geluid voortknalt. En dan... gaan ze niet zoals de duckies tussen alles door maar pompen ze in volle vaart op een rotsblok. Ze worden aan de kant geslingerd en door de enorme atoombomachtige knal komt de rugzak een paar honderd meter tussen de struiken terecht.

Nou aan fantasie geen gebrek merk ik nu. Nu zet ik mijn fantasie uitlaatklep weer uit en ga realistisch nadenken...(hopelijk anderen ook weer)
pi_150566388
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:04 schreef 11en30 het volgende:

[..]

In het afsluitscenario van FdG wel. In andere scenario's niet. ;)
In welk scenario dan niet? Zo wat alles eindigt in de rivier. Ohja en niet ontvoering gaan roepen he! ;)
pi_150566630
quote:
12s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:59 schreef lekarO het volgende:
Daarom is sterven in de rivier of in de bedding de enige logische verklaring.
bij een natuurlijke dood misschien
pi_150566864
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:27 schreef RapaNui het volgende:

[..]

bij een natuurlijke dood misschien
Ok. Dus stel roofdieren (niet alleen ontkrachten maar dan ook met andere suggesties komen) dan sterven ze ergens in de jungle. Deze dieren of andere nemen de resten mee en verspreiden ze onder andere in de rivier. Dat zou nog kunnen.

Maar die rugzak is dan meegenomen door een gorilla die ff uit koers was en die gooit m in de rivier als ie merkt dat er geen bananen inzitten?

ik geloof niet dat als een inheems persoon de rugzak vindt die vervolgens in de rivier gooit. Het zijn geen Westerlingen! In acht ze nog echt wel wat socialer en eerlijker dan dat. Blijkt ook wel dat alle spullen gevonden zijn door lokalen en zijn ingeleverd. O~)
pi_150566868
quote:
18s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien hing er wel een papieren aanwijzing daarvoor in de taalschool, maar nee, de meest ervaren gids wordt weer eens door het slijk gehaald en beschuldigd van liegen.

Walgelijk, het gaat maar door.
?
?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 15:35:49 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_150566927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef Lutalo het volgende:

[..]

?
?
Die begrijp ik ook niet echt.
pi_150567147
zat nog eens te denken aan het laatste telefoon signaal op 1 april om 11.00 uur en om 13.oo uur. Dit kan niet kloppen want het laatste signaal/ping zou moeten zijn om 13.45uur. Ik denk dat men helemaal geen signaal/ping heeft kunnen vinden want daar waren ze de eerste dagen al mee bezig om gegevens van telefoon te zoeken. Het enige wat men heeft kunnen vinden was een zwak iphone signaal (meen op 6 april) Ik denk dat het laatste signaal 1 april 13.00 uur was óf de meisjes hebben gebeld/ ge-smst op de berg rond 13.00uur óf de tijd is aangenomen aan de hand van de camera tijden.
pi_150567197
quote:
12s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef lekarO het volgende:

[..]

Zo wat alles eindigt in de rivier.
Dat wil nog niet zeggen dat ze dat zelf gedaan hebben. Geduwd, gedwongen, gedropt, geplant, er is zoveel mogelijk. Verzin maar wat.

De sporen op de berg kunnen van een val zijn maar ook van een worsteling of ongerelateerd.

Ze kunnen zelfs met opzet gevangen gehouden zijn in de kooi. Je komt er niet uit, er is geen bereik, niemand die je hoort en niemand die daar gaat zoeken. De perfecte crime scene.
  donderdag 12 maart 2015 @ 15:50:21 #284
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150567442
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:34 schreef Lutalo het volgende:

[..]

?
?
Dat zal een reactie geweest zijn op dit bericht:
BNW / Kris & Lisanne #185 - Steep. steeper, steepest
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 15:51:55 #285
249559 crew  Lavenderr
pi_150567494
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:50 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dat zal een reactie geweest zijn op dit bericht:
BNW / Kris & Lisanne #185 - Steep. steeper, steepest
Daar was al op gereageerd, en daar heb ik het een en ander geedit. Nog een reactie was dus nergens voor nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 12-03-2015 15:58:59 ]
pi_150567608
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:43 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat ze dat zelf gedaan hebben. Geduwd, gedwongen, gedropt, geplant, er is zoveel mogelijk. Verzin maar wat.

De sporen op de berg kunnen van een val zijn maar ook van een worsteling of ongerelateerd.

Ze kunnen zelfs met opzet gevangen gehouden zijn in de kooi. Je komt er niet uit, er is geen bereik, niemand die je hoort en niemand die daar gaat zoeken. De perfecte crime scene.
Dit bedoel ik met ongerelateerd roepen. Als je wat roept moet het wel logisch stroken met de rest van het bewijsmateriaal. Een worsteling op de berg kan ik zeker niet ontkrachten ook al acht ik het gewoon onlogischer, maar gevangen in een kooi!? (serieus?). Euhhhh dan wordt het verklaren van het belgedrag wel moeilijk of je moet weer kooi-achtige aannames doen (ze mochten de telefoons houden want er was toch geen bereik en tijdens de siesta gingen ze steeds bellen...pfff). Daarom heb ik mijn fanta verhaal neergezet. Eerder mijn logische verhaal en daarna mijn fanta als tegenstelling. En nogmaals: ik zeg niet dat het niet gebeurd is maar blijf bij de aannames die het meest stroken met al het bewijsmateriaal.
pi_150567737
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:41 schreef ToniB het volgende:
zat nog eens te denken aan het laatste telefoon signaal op 1 april om 11.00 uur en om 13.oo uur.
waar kan ik vinden dat de laatste signalen om 11 en 13 uur zouden zijn geweest op 1 april? Niet in het registro de llamdas en ook niet in de stills vh NFI rapport?
pi_150567822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:55 schreef lekarO het volgende:
Euhhhh dan wordt het verklaren van het belgedrag wel moeilijk of je moet weer kooi-achtige aannames doen (ze mochten de telefoons houden want er was toch geen bereik en tijdens de siesta gingen ze steeds bellen...pfff).
door het alarmnummer te gebruiken kun je zonder pincode IN het mobieltje komen. Dat zou de functie zijn van "bellen". Ik zeg niet dat het zo is gebeurd, maar dat is wel een mogelijke verklaring.
pi_150567885
quote:
15s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Nu, hoe relevant vond je het voorbeeld van de duizenden drijvende duckies?

En denk je nog steeds, na de ontdekking van de foto door 11en30, die zeker in de OP moet het volgende deel (met de vermoedelijke locatie door ootjekatootje gevonden), dat die rugzak daar door die rivier gespoeld is?
Zeer relevant en ja dat denk ik nog steeds. :W
pi_150568270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:59 schreef RapaNui het volgende:

[..]

waar kan ik vinden dat de laatste signalen om 11 en 13 uur zouden zijn geweest op 1 april? Niet in het registro de llamdas en ook niet in de stills vh NFI rapport?
He RapaNui wat hebben wij van het NFI (de stills?), waar kan ik dat vinden? Alvast bedankt! ^O^
pi_150568549
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:17 schreef lekarO het volgende:

[..]

He RapaNui wat hebben wij van het NFI (de stills?), waar kan ik dat vinden? Alvast bedankt! ^O^
here you go:
http://i.imgur.com/Ct9zNEW.jpg?1
http://i.imgur.com/ZWEFjwG.jpg?1
pi_150568820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar was al op gereageerd, en daar heb ik het een en ander geedit. Nog een reactie was dus nergens voor nodig.
De beschuldiging aan het adres van F. stond er nog, heb je die nu ook weggehaald dan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150568841
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:05 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Hee Mata! Waar heb je de coordinaten vandaan?
Zoals ik het altijd doe (anders kom ik ook niet aan de hoogte); de coördinaten van HERE opzoeken in Google Earth waar ze geconverteerd worden naar DMS.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150568903
quote:
12s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:59 schreef lekarO het volgende:

[..]

Klopt, van het ravijn naar de vindplaats van de rugzak is echt een te grote afstand om realistisch in ogenschouw te nemen. Te veel plekken waar het kan blijven liggen/haken. @Domnivoor: Rugzak is volgens mij dan ook slechts een paar honderd meter meegenomen vanaf de plek van de gezamenlijke resten om in de eerste echte bocht (schadevrij) te stranden.
Helemaal mee eens.

quote:
Als je vervolgens sterft bij laag water worden de resten bij hoog water vanzelf meegenomen. Daarom is sterven in de rivier of in de bedding de enige logische verklaring.
Ik denk eerder dat ze zijn gestorven op de wal, buiten het directe bereik van de rivier , dat hun lichamen daar ontbonden zijn en de resten zo door stroompjes door de vele regenval later in de rivier zijn gestroomd.

pi_150569200
quote:
12s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

[..]

Ik denk eerder dat ze zijn gestorven op de wal, buiten het directe bereik van de rivier , dat hun lichamen daar ontbonden zijn en de resten zo door stroompjes door de vele regenval later in de rivier zijn gestroomd.
Ja best mogelijk als het niet al te ver landinwaarts is maar in de buurt van de bedding op de 'wal'. Maar hoe is de rugzak dan te verklaren? De resten na ontbinding kunnen nog wel met de stroompjes mee maar de gehele rugzak? Ik ken het natuurlijk niet daar maar lijkt mij best heftig. Ik zou willen dat je gelijk hebt want het is veel plausibeler om een beschutte plek op de wal te zoeken dan een overdekte in de bedding lijkt mij. Tenzij de bedding een supermooie beschutting biedt maar het zou logischer moeten zijn dan zo'n aanname.
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:10:06 #296
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150569522
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:12 schreef lekarO het volgende:
He ik bedenk me opeens: als ik mijn einde zo logisch vind kan ik toch gewoon debielig terugredeneren, toch Nieuwschierig?
:')
Waar heb je het toch over?
Ik eis een verklaring, of je wordt gerapporteerd.
Wie dit leest is gek
pi_150569573
In het scenario ligt boven de bedding met de watervallen en rotswanden een 40-70 meter lange steile helling. Flinke bui in het regenseizoen en de hele steep area is weer schoon.
pi_150569613
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:10 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

:')
Waar heb je het toch over?
Ik eis een verklaring, of je wordt gerapporteerd.
Nah ja, waarom een nieuwe enthousiaste user zo behandelen?

donderdag 12 maart 2015 @ 17:14:37 #299
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150569639
quote:
15s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nah ja, waarom een nieuwe enthousiaste user zo behandelen?
Hij haalt me een paar keer aan zonder te quoten en dan vraag is steeds waar het over gaat en dan komt er geen antwoord.
Wie dit leest is gek
pi_150569690
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hij haalt me een paar keer aan zonder te quoten en dan vraag is steeds waar het over gaat en dan komt er geen antwoord.
Mja, ik zou zeggen; gun hem de tijd. Hij is duidelijk nieuw en met veel dingen tegelijk bezig.

Maar goed, jouw keuze natuurlijk. "ik eis...anders rapportering" vind ik zelf een wat aanvallende houding, maar ja. Of stuur hem een pb? DM kan ie nog niet gebruiken in de eerste week.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')