In welk scenario dan niet? Zo wat alles eindigt in de rivier. Ohja en niet ontvoering gaan roepen he!quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:04 schreef 11en30 het volgende:
[..]
In het afsluitscenario van FdG wel. In andere scenario's niet.
bij een natuurlijke dood misschienquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:59 schreef lekarO het volgende:
Daarom is sterven in de rivier of in de bedding de enige logische verklaring.
Ok. Dus stel roofdieren (niet alleen ontkrachten maar dan ook met andere suggesties komen) dan sterven ze ergens in de jungle. Deze dieren of andere nemen de resten mee en verspreiden ze onder andere in de rivier. Dat zou nog kunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:27 schreef RapaNui het volgende:
[..]
bij een natuurlijke dood misschien
?quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien hing er wel een papieren aanwijzing daarvoor in de taalschool, maar nee, de meest ervaren gids wordt weer eens door het slijk gehaald en beschuldigd van liegen.
Walgelijk, het gaat maar door.
Dat wil nog niet zeggen dat ze dat zelf gedaan hebben. Geduwd, gedwongen, gedropt, geplant, er is zoveel mogelijk. Verzin maar wat.quote:
Dat zal een reactie geweest zijn op dit bericht:quote:
Daar was al op gereageerd, en daar heb ik het een en ander geedit. Nog een reactie was dus nergens voor nodig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal een reactie geweest zijn op dit bericht:
BNW / Kris & Lisanne #185 - Steep. steeper, steepest
Dit bedoel ik met ongerelateerd roepen. Als je wat roept moet het wel logisch stroken met de rest van het bewijsmateriaal. Een worsteling op de berg kan ik zeker niet ontkrachten ook al acht ik het gewoon onlogischer, maar gevangen in een kooi!? (serieus?). Euhhhh dan wordt het verklaren van het belgedrag wel moeilijk of je moet weer kooi-achtige aannames doen (ze mochten de telefoons houden want er was toch geen bereik en tijdens de siesta gingen ze steeds bellen...pfff). Daarom heb ik mijn fanta verhaal neergezet. Eerder mijn logische verhaal en daarna mijn fanta als tegenstelling. En nogmaals: ik zeg niet dat het niet gebeurd is maar blijf bij de aannames die het meest stroken met al het bewijsmateriaal.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:43 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ze dat zelf gedaan hebben. Geduwd, gedwongen, gedropt, geplant, er is zoveel mogelijk. Verzin maar wat.
De sporen op de berg kunnen van een val zijn maar ook van een worsteling of ongerelateerd.
Ze kunnen zelfs met opzet gevangen gehouden zijn in de kooi. Je komt er niet uit, er is geen bereik, niemand die je hoort en niemand die daar gaat zoeken. De perfecte crime scene.
waar kan ik vinden dat de laatste signalen om 11 en 13 uur zouden zijn geweest op 1 april? Niet in het registro de llamdas en ook niet in de stills vh NFI rapport?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:41 schreef ToniB het volgende:
zat nog eens te denken aan het laatste telefoon signaal op 1 april om 11.00 uur en om 13.oo uur.
door het alarmnummer te gebruiken kun je zonder pincode IN het mobieltje komen. Dat zou de functie zijn van "bellen". Ik zeg niet dat het zo is gebeurd, maar dat is wel een mogelijke verklaring.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:55 schreef lekarO het volgende:
Euhhhh dan wordt het verklaren van het belgedrag wel moeilijk of je moet weer kooi-achtige aannames doen (ze mochten de telefoons houden want er was toch geen bereik en tijdens de siesta gingen ze steeds bellen...pfff).
Zeer relevant en ja dat denk ik nog steeds.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Nu, hoe relevant vond je het voorbeeld van de duizenden drijvende duckies?
En denk je nog steeds, na de ontdekking van de foto door 11en30, die zeker in de OP moet het volgende deel (met de vermoedelijke locatie door ootjekatootje gevonden), dat die rugzak daar door die rivier gespoeld is?
He RapaNui wat hebben wij van het NFI (de stills?), waar kan ik dat vinden? Alvast bedankt!quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:59 schreef RapaNui het volgende:
[..]
waar kan ik vinden dat de laatste signalen om 11 en 13 uur zouden zijn geweest op 1 april? Niet in het registro de llamdas en ook niet in de stills vh NFI rapport?
here you go:quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:17 schreef lekarO het volgende:
[..]
He RapaNui wat hebben wij van het NFI (de stills?), waar kan ik dat vinden? Alvast bedankt!
De beschuldiging aan het adres van F. stond er nog, heb je die nu ook weggehaald dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar was al op gereageerd, en daar heb ik het een en ander geedit. Nog een reactie was dus nergens voor nodig.
Zoals ik het altijd doe (anders kom ik ook niet aan de hoogte); de coördinaten van HERE opzoeken in Google Earth waar ze geconverteerd worden naar DMS.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:05 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hee Mata! Waar heb je de coordinaten vandaan?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:59 schreef lekarO het volgende:
[..]
Klopt, van het ravijn naar de vindplaats van de rugzak is echt een te grote afstand om realistisch in ogenschouw te nemen. Te veel plekken waar het kan blijven liggen/haken. @Domnivoor: Rugzak is volgens mij dan ook slechts een paar honderd meter meegenomen vanaf de plek van de gezamenlijke resten om in de eerste echte bocht (schadevrij) te stranden.
Ik denk eerder dat ze zijn gestorven op de wal, buiten het directe bereik van de rivier , dat hun lichamen daar ontbonden zijn en de resten zo door stroompjes door de vele regenval later in de rivier zijn gestroomd.quote:Als je vervolgens sterft bij laag water worden de resten bij hoog water vanzelf meegenomen. Daarom is sterven in de rivier of in de bedding de enige logische verklaring.
Ja best mogelijk als het niet al te ver landinwaarts is maar in de buurt van de bedding op de 'wal'. Maar hoe is de rugzak dan te verklaren? De resten na ontbinding kunnen nog wel met de stroompjes mee maar de gehele rugzak? Ik ken het natuurlijk niet daar maar lijkt mij best heftig. Ik zou willen dat je gelijk hebt want het is veel plausibeler om een beschutte plek op de wal te zoeken dan een overdekte in de bedding lijkt mij. Tenzij de bedding een supermooie beschutting biedt maar het zou logischer moeten zijn dan zo'n aanname.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
[..]
Ik denk eerder dat ze zijn gestorven op de wal, buiten het directe bereik van de rivier , dat hun lichamen daar ontbonden zijn en de resten zo door stroompjes door de vele regenval later in de rivier zijn gestroomd.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:12 schreef lekarO het volgende:
He ik bedenk me opeens: als ik mijn einde zo logisch vind kan ik toch gewoon debielig terugredeneren, toch Nieuwschierig?
Nah ja, waarom een nieuwe enthousiaste user zo behandelen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]![]()
Waar heb je het toch over?
Ik eis een verklaring, of je wordt gerapporteerd.
Hij haalt me een paar keer aan zonder te quoten en dan vraag is steeds waar het over gaat en dan komt er geen antwoord.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nah ja, waarom een nieuwe enthousiaste user zo behandelen?
Mja, ik zou zeggen; gun hem de tijd. Hij is duidelijk nieuw en met veel dingen tegelijk bezig.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij haalt me een paar keer aan zonder te quoten en dan vraag is steeds waar het over gaat en dan komt er geen antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |