Ben je nou de notariële of de fiscale kant op gegaan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah ja uitgebreid boek ook wel. Wel een goed boek vind ik.
Dat zou wel heerlijk zijn, dat iemand verplicht is met 8 van die debielen beesten rond te lopen...quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hahahaha! En ze dan verplicht in van die designerkleding hullen.
Briljantquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hahahaha! En ze dan verplicht in van die designerkleding hullen.
En dan in je testament een andere erfgenaam opnemen die dat moet controleren, en dat bij niet-vervullen van de last het geld naar die controleur gaat. Weet trouwens niet helemaal of dat laatste kan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat zou wel heerlijk zijn, dat iemand verplicht is met 8 van die debielen beesten rond te lopen...
Dit zou een geweldig tv programma zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan in je testament een andere erfgenaam opnemen die dat moet controleren, en dat bij niet-vervullen van de last het geld naar die controleur gaat. Weet trouwens niet helemaal of dat laatste kan.
Ja, maar dan moet er waarschijnlijk een panel van thuisrechters inquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit zou een geweldig tv programma zijn
Ik bedoel dit oprecht niet zoals het klinkt maar je scriptie inleveren is nog niet afgestudeerd zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:49 schreef Etsu het volgende:
Gaat wel hard met de afgestudeerden hier na een lange tijd met alleen Erik en Mahar.
Nee, klopt, maar Mshauri zei laatst dat die z'n laatste tentamen heeft eind maart.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit oprecht niet zoals het klinkt maar je scriptie inleveren is nog niet afgestudeerd zijn natuurlijk.
Bijna alles van Mark Knopflerquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand een tof gitaarnummer? Inspiratieloos
Meh, dat is niet echt leuk om te spelen. Je (lees: ik) klink toch nooit als Knopfler dus dan blijft het altijd net-niet.quote:
Zeg vrolijke vriend, mag ik jou erop wijzen dat ik twee jaar eerder ben afgestudeerd dan Erikquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:49 schreef Etsu het volgende:
Gaat wel hard met de afgestudeerden hier na een lange tijd met alleen Erik en Mahar.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Hey jongens, pssst, hebben jullie gehoord over Tchock dat hij-?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meh, dat is niet echt leuk om te spelen. Je (lees: ik) klink toch nooit als Knopfler dus dan blijft het altijd net-niet.
Vroeger kon ik Brothers in Arms bijna helemaal, maar dat is echt niet te onthouden
Is mooi jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze is wel leuk om te doen
wel lastig (vind ik)
Summer Song van Joe Satriani?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:
Canon Rockquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:
Kan ik al.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:50 schreef Accursius het volgende:
[..]
Canon Rock
Hoef je je komende tijd niet te vervelen
Die is tof! Satriani is een held.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |